Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hunter.Man Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 17:22 Viestin aihe: Teerenkaaveet |
|
|
Mistä voisi ostaa valmiita samettisia teerenkaaveita? Uusimmassa metsästys ja kalastus- lehdessä oli kuvastamisesta juttua ja kun luin jutun niin innostuin ja nyt pitäisi saada niitä kaaveita. _________________ Erankavijat.netin Babo
Riista.fi:n PasiN |
|
Takaisin alkuun |
|
|
erämies. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 18:05 Viestin aihe: |
|
|
maximakasiinissa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
erämies. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 18:06 Viestin aihe: |
|
|
harvoin tuloo käytyä maxissa, metästyspuku reissulla näin ohi mennen.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hunter.Man Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 18:08 Viestin aihe: |
|
|
Mutta oisko mitään nettikauppaa joka myis nuita kaaveita? _________________ Erankavijat.netin Babo
Riista.fi:n PasiN |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 18:16 Viestin aihe: |
|
|
Älä !&%¤#"! mene vaan ostamaan niitä kaupan samettiteeriä, tai no jos on ylimääräistä pätäkkää niin senkos... Kaupassa yksi teeri maksaa suurinpiirtein ~20eur. Itse tein keväällä 8kpl näitä, kankaaseen meni 6eur, jota jäi vielä niin paljon ylikin että olisi toiset mokomat 8kpl tehnyt... Ompelun suoritti eräs sukulainen ja otti palkkiota muistaakseni 5 vai 10 euroa.... eli itse tehtynä tuli mulle maksamaan 11-16eur... ja uskaltaisin väittää että on yhtä houkuttelevia. Täältä sivuilta löytyy myös todella helpot ohjeet tehdä niitä itse... _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Eraser Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 18:26 Viestin aihe: |
|
|
M&K lehdessä oli tehty sukkahousuista teerenkuvia. Eli vaimon kaappeja vaan penkomaan. (varmaan ihmeissään kahtovat jos menis ite ostamaan). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VOSTOZNOSIBIRSKAJA LAIKA Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Huh 2005 Viestejä: 987 Paikkakunta: Ala-Ounasjoki
|
Lähetetty: 07.09.2005 19:03 Viestin aihe: |
|
|
Rovaniemellä Ollin Erässä oli 12 ekua kappale eli ei kannata alkaa tekemään ite. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
erämies. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 19:06 Viestin aihe: |
|
|
VOSTOZNOSIBIRSKAJA LAIKA kirjoitti: | Rovaniemellä Ollin Erässä oli 12 ekua kappale eli ei kannata alkaa tekemään ite. |
joopajoo eihän tuo 12 euroa olekkun 72 mummon markkoo....
ei oo kovin halpaa. kannattaa tehä ite,, minäkii on tehny näitä tee se itse jutskia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Baikal ***
|
Lähetetty: 07.09.2005 19:08 Viestin aihe: |
|
|
hmm..12 erkkii on aikas paljo Tehkää tolla mun ohjeella joka on tuola pääsivulla itellä toiminu ainaki pirun hyvin ja omatekoisilla on aina tunnearvoa _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
erämies. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 19:53 Viestin aihe: |
|
|
Baikal kirjoitti: | hmm..12 erkkii on aikas paljo Tehkää tolla mun ohjeella joka on tuola pääsivulla itellä toiminu ainaki pirun hyvin ja omatekoisilla on aina tunnearvoa |
jeps just tuossa yhtä taas tein niillä sinun ohjeilla....prkl ku ei tuulu tehtyä sitä pussukkaa sille riu¨ulle nyt on miettimen millä ne lyön sinne puuhun....... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paukku Masa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.09.2005 19:57 Viestin aihe: |
|
|
Eraser kirjoitti: | M&K lehdessä oli tehty sukkahousuista teerenkuvia. Eli vaimon kaappeja vaan penkomaan. (varmaan ihmeissään kahtovat jos menis ite ostamaan). |
Heh heh!! Vielä kun olis matkalla suolle ja haulikko selässä!!
Vois poliisisetä olla pankin luona valppaana!! _________________ Kahta ei saa kokeilla: Siskoa sormella ja kansantansseja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ujopökäle Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
piikeli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.09.2005 08:40 Viestin aihe: |
|
|
On noi valmiit kyllä niin suolasen hintasia, että ite kannattaa tehä. Mulla on kankaat jo hommattu. Siitä saa ainakin kolme teertä, ja makso 8 E. Se on ihan sellasta samettikangasta. Voi olla, että halvemmallakin ois vielä kangasta saanut, mutta ei ollu aikaa ettiä. Säästäähän tossakin jo 50 E. Musta se on aika iso raha. Honkkarissa hinta valmiilla oli 19,90. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rumis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2005 10:42 Viestin aihe: |
|
|
ite ostin kärkkäiseltä 2 kuvaa 10€ kpl. kaks tein ite ja sitte iski laiskuus _________________ elämä on ihmisen parasta aikaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.09.2005 12:34 Viestin aihe: |
|
|
Joku ihmetteli että miten ne puuhun ku ei ollu tehny sitä tuppea riuùlle, mulla sama ongelma. MUTTA MUTTA, voin kertoa ratkaisun täysin ilmaiseksi. Tai ainakin minun mielestä se on ratkaisu.... Eli ommellaan teeren selkään(siis sen kuvan, ei oikean) pieni lenkki jostain vahvasta narusta jne.. ja se on siinä! Eli lenkkiin sidotaan tarpeeksi pitkä naru ja heitetään se naru oksan yli, eli teeri jää ikään kuin killumaan ilmaan... Ei vähennä pyyntitehoa yhtään. Lisäksi tuulenvire heiluttaa helposti kuvia, joten se voi saada näyttämään kuvat vielä aidommilta, ruokailevalta teeriparvelta? _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|