Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
vanha pappa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.08.2015 21:28 Viestin aihe: |
|
|
Ahaa, kiitos RiUDE vastauksestasi,tuo selventääkin asian. Ajattelin,jotta vaari on saanut aikaan jonkun änäkäisen Trackeriin, _________________ Vanha pappa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5488 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 10.08.2015 21:39 Viestin aihe: |
|
|
hellokitty kirjoitti: | Lainaus: | Minulla on yksi ja ainoa puhelin, millä seuraan, mutta se kun ei ole miljoonan muun sovelluksen ja synkronoinnin alla, niin on pelannut. |
Kenties joku ulkomaan ostos kyseessä.?
Itte meinasin ostaa tuollaisen ubuntun,mutta eipä sekään tällähetkellä ole vastaus akunkestoon..
Kerroppas hieman enemmän moisesta luurista.? |
Samsungin S5, ei sen ihmeellisempi. Siitäkin voi osan sovelluksista laittaa nukkumaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.08.2015 21:56 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: |
...
Minulla on yksi ja ainoa puhelin, millä seuraan, mutta se kun ei ole miljoonan muun sovelluksen ja synkronoinnin alla, niin on pelannut. Toki nauroivat matkapuhelinfoorumilla ulos, kun parhaillaan mennään luppoaikana parin viikon akun kestolla...
...
|
Ei ihme. Mulla viimeksi tuollaisiin pystynyt Nokian 6310i kauan kauan sitten.
Tossa pitänee olla niin bt, wlan kuin datakin pois päältä ja pelkkä gsm. Vaan sitten siinä ei mitään älyluuria käytetäkään... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5488 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 10.08.2015 23:24 Viestin aihe: |
|
|
veetee kirjoitti: | jkvi kirjoitti: |
...
Minulla on yksi ja ainoa puhelin, millä seuraan, mutta se kun ei ole miljoonan muun sovelluksen ja synkronoinnin alla, niin on pelannut. Toki nauroivat matkapuhelinfoorumilla ulos, kun parhaillaan mennään luppoaikana parin viikon akun kestolla...
...
|
Ei ihme. Mulla viimeksi tuollaisiin pystynyt Nokian 6310i kauan kauan sitten.
Tossa pitänee olla niin bt, wlan kuin datakin pois päältä ja pelkkä gsm. Vaan sitten siinä ei mitään älyluuria käytetäkään... |
Data ajoittoin, muutamana yönä. Ja pelkkä gsm suurimman osan päällä, kun työmaalla Soneralla ei muuta ole. Miksi etsiä olematonta? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TaHu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.08.2015 08:51 Viestin aihe: |
|
|
Kotkotus kirjoitti: | Olen pantaa monena päivänä kokeillu ja tänään on viä hyvin paikkaa tullu. Saa nähdä kuinka kauan. Ja moni muukin puhelin on takunnu pantaa kattoessa. Tänään oli paljon juttua tuttujen kans trackerin pelittämisestä ja moni meinaa pannat vaihtaa. Eli ei vain mun ongelma! Ja onhan mulla monta pantaa seurattava ja ei aina niihinkää saa yhteyttä muutenki kuin pätkis.
Huomennaki on panta päällä,jos tulis se parempi panta arvonnois |
Itselläni on tällä hetkellä kolme trackerin pantaa (400,500 ja 1000) ja kavereilla myös useampia. Tuo serverin kyykkääminen viime kaudella harmitti mutta tekstareilla tuostakin selvittiin. Tyytyväinen olen laitteisiin ollut eikä muuta takkuilua ole ilmennyt. Ostin nyt myös uuden Up Novuksen kokeeksi ja hyvinhän tuokin paikkaa naputtaa. Sekä Trackerin ja UP:n softat ovat mielestäni helppokäyttöisiä ja simppeleitä. Puhelimen olen aina hommannut riittävän laadukkaan ja ladannut aina uusimmat päivitykset pantoihin ja kapulaan. Eipä nuo muutkaan merkit niin ongelmattomia/ valmiita ole mitä annetaan ymmärtää. Hyvähän tuo on että on useampia vaihtoehtoja, joista kuluttaja voi valita mieleisensä rakkineen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jari2 Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 1284 Paikkakunta: pohjois-häme
|
Lähetetty: 11.08.2015 09:30 Viestin aihe: |
|
|
Olikos tänään joku koeponnistuspäivä, taitaa olla? _________________ Tottelevaisuus on metsästysinnon puutetta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fr0z Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.08.2015 10:05 Viestin aihe: |
|
|
Jari2 kirjoitti: | Olikos tänään joku koeponnistuspäivä, taitaa olla? |
Tracker-Kenraaliharjoituspäivä 11.8.2015
http://www.tracker.fi/fi/kh-15-08 _________________ Blaseristi... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ReinoR Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 16 Hei 2008 Viestejä: 43 Paikkakunta: Metsomaakunta
|
Lähetetty: 11.08.2015 21:43 Viestin aihe: |
|
|
Hyvin toimi nettikäyttöliittymä. Piirtelin rauhoitusalueet ja muutkin rajoitukset. Toimii myös kännyssä. Nyt on heleppo jahtailla. Täytyypi jakaa jahtikaverillekin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sämpy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.08.2015 19:52 Viestin aihe: |
|
|
Lainapuhelin käytössä ja pitäisi asentaa Tracker siihen ja ostaa vuosilisenssi. Oliko tuo lisenssi nyt puhelinkohtainen vai voiko vaihtaa puhelinta? _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ReinoR Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 16 Hei 2008 Viestejä: 43 Paikkakunta: Metsomaakunta
|
Lähetetty: 18.08.2015 20:40 Viestin aihe: |
|
|
voi vaihtaa mutta pitää purkkaa ensin vanhasta. Eli yhdessä kerrallaan.. Muista pitää koodi tallessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|