Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Stone_Cold Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.09.2015 12:15 Viestin aihe: |
|
|
Ase tuli isävainaalta perintönä, en ole sillä ehtinyt vielä (onneksi) ampua kertaakaan, viimeksi olen sillä kiekkoja ammuskellut varmaan liki 30 vuotta sitten. Aseelle tehdyt toimenpiteet ovat täysi mysteeri, mutta isän ammunta- ja metsästysporukoissa ei koskaan arkailtu turata aseiden tekniikan kanssa itse, eli vaurio voi hyvinkin olla jonkun ennakkoluulottoman virityksen seuraus.
Sen verran tiedän, että viimeisimmät ko. aseella ammutut laukaukset ovat olleet 9.3x74R-luotipiipuilla varustettuna, eli rekyyliäkin on koneisto saanut kokea.
Taidan kuitenkin luottaa asiassa asesepän ammattitaitoon, varsinkin jos asennettuna on nyt osia, jotka ei koneistoon ole varsinaisesti tarkoitettu.
Voitteko suositella jotain tiettyä aseseppää Satakunnassa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Eräpeikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2008 Viestejä: 3312 Paikkakunta: Vekkulan puukirkon takana.
|
Lähetetty: 27.09.2015 12:28 Viestin aihe: |
|
|
Tuota ei tiedä välttämättä Roopekaan, niitä on niin paljon kaikenmaaliman sekuleita liikkeellä. Mutta me kaikki haluttais nähdä miltä tuo iskujousen kara näyttää. _________________ Mogens Trolle |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kylmä-Mika Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tou 2010 Viestejä: 1981 Paikkakunta: Metsien ja vesien pitäjä
|
Lähetetty: 27.09.2015 12:29 Viestin aihe: |
|
|
Stone_Cold kirjoitti: | Ase tuli isävainaalta perintönä, en ole sillä ehtinyt vielä (onneksi) ampua kertaakaan, viimeksi olen sillä kiekkoja ammuskellut varmaan liki 30 vuotta sitten. Aseelle tehdyt toimenpiteet ovat täysi mysteeri, mutta isän ammunta- ja metsästysporukoissa ei koskaan arkailtu turata aseiden tekniikan kanssa itse, eli vaurio voi hyvinkin olla jonkun ennakkoluulottoman virityksen seuraus.
Sen verran tiedän, että viimeisimmät ko. aseella ammutut laukaukset ovat olleet 9.3x74R-luotipiipuilla varustettuna, eli rekyyliäkin on koneisto saanut kokea.
Taidan kuitenkin luottaa asiassa asesepän ammattitaitoon, varsinkin jos asennettuna on nyt osia, jotka ei koneistoon ole varsinaisesti tarkoitettu.
Voitteko suositella jotain tiettyä aseseppää Satakunnassa? |
Voin lunastaa edullisesti tuon 9,3 luotipiipuilla varustettuna niin ei tartte enää ressata... _________________ Kertalaakiyhdistys
Team 45-70 #1181 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Stone_Cold Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.09.2015 13:25 Viestin aihe: |
|
|
Meni jo, valitan ☺ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|