Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Reporetku Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2015 16:54 Viestin aihe: Saunalahti ja UP |
|
|
Perskule sentään. Juuri eilen hain uudet liittymän puhelimeen ja ultrapointtiin. Soneran kuuluvuus on heikentynyt näillä seuduin ja Elisalla/Saunalahdella ainakin karttojen mukaan on paras peitto. Nyt satuin lukemaan UP:n sivuilta, etteivät suosittele nimenomaan Saunalahti Tarkka liittymää laitteisiinsa. On ollut kuulemma ongelmia. Nyt pitää miettiä, mitä teen. Vielä en ole maksanutkaan mitään, joten eroon noista pääsee helposti. Onko tietoa, pelittääkö tuo tarkka muissa laitteissa? Riistakameraan kun pitäisi myös liittymä hankkia. _________________ Käytännöllisyys on kauneutta |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsnugis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2015 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Osta Elisan prepaid. Tunnin seuranta maksaa noin 5 senttiä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MatiasS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.09.2015 22:37 Viestin aihe: |
|
|
Jaa ei sittenkään mittään. Luemma ens kerrala paremmin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sulokokki Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 29.09.2015 08:58 Viestin aihe: |
|
|
Metsnugis kirjoitti: | Osta Elisan prepaid. Tunnin seuranta maksaa noin 5 senttiä. |
Minkä tyyppinen liittymä? Eikö niitä ole eri vaihtoehtoja...? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsnugis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2015 14:58 Viestin aihe: |
|
|
Sulokokki kirjoitti: | Minkä tyyppinen liittymä? Eikö niitä ole eri vaihtoehtoja...? |
Ihan se 5,90€ maksava prepaid. Ei niitä ole kuin yhdenmoisia. Niihin voi sitten halutessaan ladata lisäpalveluja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 29.09.2015 17:06 Viestin aihe: |
|
|
No nyt on hommattu kyseinen Saunalahden prepaid kokeeksi, ja ilmoittaa: "Laitetta ei löytynyt-tarkista puhelinnumero/salasana ja varmista, että on määritetty paikannusväli"...
Ja muutamaan kertaan oon tarkistanu kyseiset asiat...voi prkl näitten kanssa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RipeH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2015 17:27 Viestin aihe: |
|
|
Onko yhteysosote oikea? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 29.09.2015 17:34 Viestin aihe: |
|
|
Kertokaa nyt ihan vaihe vaiheelta, miten ne asetukset pitää laittaa...siis Ultrapoint Pro, Saunalahti Prepaid ja Samsungin puhelin...
Oon vähän tyhmä, myönnän... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsnugis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2015 17:48 Viestin aihe: |
|
|
Laitteen yhteysosoitteeksi pitää asettaa Elisa ja tekstikenttään internet. Löydät sen kartan yläreunasta painamalla infopainiketta ja selaamalla valikosta: Lisää yhteysosoite. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 29.09.2015 20:17 Viestin aihe: |
|
|
Kiitokset avusta, nyt se viimeinkin pelaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
näätämies212 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.10.2015 14:05 Viestin aihe: |
|
|
Pistetääs tännekin tää mun probleema, josko sais vinkkejä tai apuja. Huollolle tämän jo ehdin postata.
Lainaus: |
Ongelmani on seuraavanlainen ja tullut puhelimen seurantaohjelman uusimman version päivityksen jälkeen.
-Ennen paikkatieto tuli automaattisesti kun pannan pisti päälle ja se sai sateliittiyhteyden
- Nykyisin joudun "herättämään" pannan tekstivietipaikkapyynnöllä,Tarkastettuani paikannusvälin se yleensä näyttää 60s. tämän herätyksen jälkeen pannan paikannusväli on muuttunut "0s kytke pois" . nyt kun muuttaa halutun paikannusvälin alkaa panta toimimaan normaalisti halutulla paikannusvälillä.
Olen koittanut ajaa uuden päivityksen ohjelmasta puhelimeen, olen ajanut päivitykset pariin otteeseen pantaan, ilman korjaavaa tulosta.
Olen myös kokeillut dynaamista seurantaa ja nyt ottanut ko seurannan pois- ilman korjaavaa tulosta.
Samaten tekstiviesti seuranta päälle ja pois, ei vaikutusta.
Parasta aikaa panta on pistetty päälle pihalla ja katsoin dogpsNET in kautta pantaa niin se ei näy sielläkään livenä koska en ole vielä "herättänyt" pantaa tekstiviestillä. tämän operaation jälkeen se näkyy sielläkin normaalisti.
Onko näitä ongelmia muillakin ja voisiko siihen saada apuja? vaikkapa korjaavan päivityksen myötä tai jotain. Nyt tuo seurannan aloittaminen on hankaloitunut aikatavalla..
Puhelimena on samsung galaxsy S3 adroidin 4.4.4 versio Molemmat liittymät on saunalahden (ei prepaid liittymiä).
|
Onko muilla tullut vastaavaa uuden dogps version myötä?
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kari Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Maa 2004 Viestejä: 650 Paikkakunta: pohjoispohjanmaa
|
Lähetetty: 07.10.2015 18:10 Viestin aihe: |
|
|
^ jos nyt oikein jaksan muistaa... niin mulla on joskus ollut sama tilanne. Jonkin päivityksen jälkeen (tms) dogps seurantaväli oli aina pantaa käynnistäessä 0 sek, toisin sanoen oli off tilassa. Huollosta sain tekstarikoodin jolla pantaan laitettiin päälle seurannan automaattinen käynnistys kun virta kytketään päälle.
Käskykoodia ei mulla ole enää tallessa kun silloinen maili osoite on poistunut käytöstä.
Luulenpa että huollosta löytyy apu sullekin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.10.2015 20:06 Viestin aihe: |
|
|
OK. Pitää vielä odotella että huolto vastaa viestiin. Kiitti infosta! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 08.10.2015 07:38 Viestin aihe: |
|
|
Saunalahden Tarkka 2G liittymiä useampi omassa käytössä, niin riistakameroissa kuin Ultapointin pannassakin. Ei mitään ongelmia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 09.10.2015 09:11 Viestin aihe: |
|
|
Ongelma poistettu.
Lainaus: | Kokeile lähettää pannalle seuraava komento normaalina tekstiviestinä (pannan tulee olla päällä): PIN,1,1 jossa PIN on pannan salasana |
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|