Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JNiemelä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.09.2015 23:45 Viestin aihe: |
|
|
Gyttorps röda 12/70 no. 5
Viimeinen muokkaaja, JNiemelä pvm 03.10.2015 16:24, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Andi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2015 11:37 Viestin aihe: |
|
|
Testit jatkui ja nyt selviyty melko varma voittaja, gyttorpin duplex 2+4 12/70 42g. Pirun hyvä kuvio 35m LM supparilla varsinkin. Jotenki tuntuu että toi mun Carlsonin LM tekee parasta ja tiukempaa kuvaa millä tahansa patruunalla kun mikään muu omista carlsonin suppareista ja mulla on ic:stä extra fulliin kaikki. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nimrod Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2015 11:48 Viestin aihe: |
|
|
Andi kirjoitti: | Testit jatkui ja nyt selviyty melko varma voittaja, gyttorpin duplex 2+4 12/70 42g. Pirun hyvä kuvio 35m LM supparilla varsinkin. Jotenki tuntuu että toi mun Carlsonin LM tekee parasta ja tiukempaa kuvaa millä tahansa patruunalla kun mikään muu omista carlsonin suppareista ja mulla on ic:stä extra fulliin kaikki. |
Usein näin on jos tarkastellaan esimerkiksi 75 cm ympyrässä olevia osumia ja kuvion tasaisuutta. Tämä pätee erityisesti patruunoilla, joissa on hyvä välitulppa. Eli supistusaste on riippuvainen enemmän patruunan kuin supistuksen ominaisuuksista. Sitten taas kannattaisi kokeilla, että mitä tapahtuu jos supistusta kiristää ja laskee kuvion keskustan haulimäärän. Yleensä nimittäin käy niin, että kuvio hieman harvenee reunoilta ja jopa levenee, mutta kuvion keskustan haulimäärä kasvaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kkalsu Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 18 Syy 2013 Viestejä: 20 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 03.10.2015 12:06 Viestin aihe: |
|
|
Andi kirjoitti: | Testit jatkui ja nyt selviyty melko varma voittaja, gyttorpin duplex 2+4 12/70 42g. Pirun hyvä kuvio 35m LM supparilla varsinkin. Jotenki tuntuu että toi mun Carlsonin LM tekee parasta ja tiukempaa kuvaa millä tahansa patruunalla kun mikään muu omista carlsonin suppareista ja mulla on ic:stä extra fulliin kaikki. |
Itse olen saanut parhaat kuviot Carlssonin IM supistajalla. N. 10 eri teräs reseptiä tällevuodelle ampunut ja n. 10 eri lyijyä - lyijyistä osa tehdas kamaa mutta enivei IM tehnyt Beretassa erittäin hyvää jälkeä kaikilla materiaaleilla. LM ja Full löytyy kans mutta muutami panoksia ampuneena en ole niillä saanut niin kaksista kuvioa aikaseksi. Seuraavaksi lähtee testiin joku kicksin supistaja. Oletko Andi ampunut LM läpi terästä, kokemuksia?
Ja tähän mennessä tehdaspaukuista Winsun super speed nro 4 36g ja nro 5 40g toimii hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pohjanmaanpoika Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.10.2015 19:48 Viestin aihe: |
|
|
Kakskymppiseen ehdoton on remarin nitro turkey. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|