Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
markkur Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2015 08:32 Viestin aihe: Riistakamera MG882K-8mHD lähettävä, ONKO HYVÄ |
|
|
Clas Olssonilla oli tarjouksessa lähettävä Rriistakamera MG882K-8mHD hintaan 199 eur. Tekeekö laitteella mitään onko omakohtaisia kokemuksia. Etäohjattavuutta en kamerassa tarvitse.
Vai kannattaako sijoitaa 50-100 euroa enemmän ja hommata jokin toinen kalliimpi malli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17063 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 24.11.2015 09:03 Viestin aihe: Re: Riistakamera MG882K-8mHD lähettävä, ONKO HYVÄ |
|
|
markkur kirjoitti: | ]sijoitaa 50-100 euroa enemmän ja hommata jokin toinen kalliimpi malli. |
Ääni tälle. _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2015 09:20 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on muutamia vuosia ollut tuo kamera. Kerran kävi takauuhuollossa sim-kortin lukijan takia.
Heikkojen kenttien aikana oli yagi-suunta-antennissa, nykyään menee (operaattorin vaihdon jälkeen) omalla nysäantennillaan.
Toiminut ihan ok, paitti silloin tällöin (n. 1 - 2 kertaa kaudessaan) menee jumiin. Eli tarvii käydä käynnistämässä uudelleen, että alkaa lähettämään.
Normisti on metsässä huhtikuulta joulukuulle ja selviää siitä kaksilla paristokerroilla - johon kylläkin vaikuttaa lähetettyjen kuvien määrä (mulla aikas iso väli kuvien välillä).
Päiväkuvat ok, mustaled-salama taas ei kanna kauas.
Peruskinkkiverme.
Muoks. on asetettu vaneriseen "linnunpönttö"-suojaan, niin lumi/vesi pääse suoraan, eikä linssi huurru niin helposti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Aleksi S Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.11.2015 02:49 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on ollu toi kamera yli 2 vuotta eikä ole ollut ongelmia, hyvin lähettää ja toimii. Suojan olen tehnyt siihen sadetta vastaan varmaan pidentää ikää sekin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|