Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.12.2015 14:31 Viestin aihe: |
|
|
Sain pienellä viiveella viimetalvena ampumani pukin sarvet, mutta kallo on ollut jo kauan kadonneena. Kaatopäivänä löysin toisen ja kaveri oli löytänyt toisen keväämmällä:
Ois ollu ihan jämäkkä kasi. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17040 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 02.12.2015 20:35 Viestin aihe: |
|
|
Kauden toinen kytis ja palvivasan otin kyytiin. 15.30 torniin ja 16.04 2 vasaa+emä peltoon. 30-06 ja 40m matkaa. Tasan 50. Peurakaato minulle.
_________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
BlueMarlin Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.12.2015 23:49 Viestin aihe: |
|
|
Näiden "tappisarvien" matka päättyi Gameboren Buffalo täyteiseen. Ja ennen kuin kukaan alkaa hyperventiloimaan niin kerrottakoon, että toinen on SRVA-tehtävältä ja toisen jäljitin haavakkona, kun apuani pyydettiin. Eli en ole ampunut näitä sarvien kiilto silmissä. 10-piikin jäljityksestä laitan tarinan tuonne jäljitysketjuun kunhan vain saan aikaiseksi.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Borussia Pool Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.12.2015 13:23 Viestin aihe: |
|
|
Eilen meni 12 piikkinen selän takaa niin etten edes huomannut.
Naapuripassi, joka oli näköetäisyydellä sanoi, että nyt tulee sun eteen. Otin varmistimen pois ja tarkkailin etumaastoa... Ei näkynyt pukkia.
Parin minuutin päästä koira meni 40 metrin päästä takaa ohi jälkiä pitkin. En edelleenkään ymmärrä, miten se pukki voisi mennä niin hiljaa.
No ehkä siinä syy, että on päässyt kasvamaan noin suureksi. _________________ Long-term travel changes people, almost always for the better |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaarle Martel Sisällöntuottaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17040 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
torant Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.12.2015 15:10 Viestin aihe: |
|
|
Nätti peura! Kannattaa muuten ostaa esim honkkarista ahkio. Paranee elämänlaatu 200% kun saa sillä peuran vetää. _________________ "Sananvapaus tarkoittaa sitä, että saa sanoa mitä haluaa kunhan ei tarkoita mitään" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 16.12.2015 15:13 Viestin aihe: |
|
|
torant kirjoitti: |
Nätti peura! Kannattaa muuten ostaa esim honkkarista ahkio. Paranee elämänlaatu 200% kun saa sillä peuran vetää. |
Mulla on hyvä ahkio, mutta tuo peurapolku on niin kapea ja muhkurainen, ettei siinä saa pulkkaa vedettyä. Muutoin kyllä hyvä ratkaisu _________________ http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peto Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 10297 Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.
|
Lähetetty: 16.12.2015 15:43 Viestin aihe: |
|
|
Onnittelut Kaarlelle. Kovasti saman mallinen häkki, kun mun viimekauden 11-piikkisellä.
Sieltäpä ne peurat valuu tohon minunkin pyyntialueelle, joten sukulaisuus on todennäköinen.
Pitäsköhän tuota oikein käydä itsekin kyttyyllä, pukkia tuntuu olevan mukavasti liikenteessä... _________________ Vaikka muu häviää, niin metsästys jää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 16.12.2015 16:51 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Onnittelut Kaarlelle. Kovasti saman mallinen häkki, kun mun viimekauden 11-piikkisellä.
Sieltäpä ne peurat valuu tohon minunkin pyyntialueelle, joten sukulaisuus on todennäköinen.
Pitäsköhän tuota oikein käydä itsekin kyttyyllä, pukkia tuntuu olevan mukavasti liikenteessä... |
Kiitokset! Kyttyylle vaan, ei ne kotisohvalle tule _________________ http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sekert Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 17.12.2015 11:52 Viestin aihe: |
|
|
Onnea hienosta pukista. Ja kiitos blogin kirjoittelusta, mielenkiinnolla päivityksiä ja välinetestauksia tulee luettua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 17.12.2015 12:10 Viestin aihe: |
|
|
sekert kirjoitti: |
Onnea hienosta pukista. Ja kiitos blogin kirjoittelusta, mielenkiinnolla päivityksiä ja välinetestauksia tulee luettua. |
Kiitos, mukava kuulla _________________ http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
masoni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 17.12.2015 17:41 Viestin aihe: |
|
|
huh huh!!!Huikee pukki Kaarle Martelilla Siinä on kova pohjatyö antanut hedelmää.Panin merkille jutusta että kyttäät puusta!Olen itse pitkään suunnitellut ostaa jonkun sortin tree standin.Niitähän on tikapuilla olevia ja ilman tikkaita.Eli standilla pystyy kiipeämään puuhun.Onko kellään mitään kokemusta moisista laitoksista? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 18.12.2015 11:01 Viestin aihe: |
|
|
masoni kirjoitti: | huh huh!!!Huikee pukki Kaarle Martelilla Siinä on kova pohjatyö antanut hedelmää.Panin merkille jutusta että kyttäät puusta!Olen itse pitkään suunnitellut ostaa jonkun sortin tree standin.Niitähän on tikapuilla olevia ja ilman tikkaita.Eli standilla pystyy kiipeämään puuhun.Onko kellään mitään kokemusta moisista laitoksista? |
Parilla kyttäyspaikalla tällaiset käytössä:
https://www.xxl.fi/mackenzie-ts-03-passitorni/p/1051126_1_style
Toimivat ihan hyvin pienellä varauksella. Heiluvat tuulessa puun mukana jonkin verran, kiivetessä ja asentoa vaihtaessa kuuluu aina pientä kolinaa, tikkaat tulevat lumesta melko liukkaiksi. Mutta hinta/laatu on ihan kohdillaan ja metsästyselämys on täysin eri luokkaa kuin kiinteässä kopissa. Tikkailla istuessa kuulee, haistaa ja näkee luonnon aivan eri tavalla _________________ http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|