Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
masiina Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2016 15:51 Viestin aihe: Vellipeikkoja odotellessa. |
|
|
Vähän vaihtelua ylen tuotoksiin.
http://areena.yle.fi/1-1080932 _________________ "...olen enemmän kuin valmis, vaaran varpaille astumaan." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mpikkara Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2016 16:00 Viestin aihe: |
|
|
Olin tuon jo aiemmin nähnyt, mutta aina yhtä hauska katsoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2016 18:24 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä pätkä. Lieneekö jo vapaus mennyt ja mehtuut jääneet.
En minäkään kyllä suostuisi siihen, jos eukko alkaisi vaatimaan, joko hän tai metsästys.
Ei minun kyllä ole tarvinnutkaan, kun sen aikoinani selväksi tein, että syksyllä minä aina häivyin joksikin aikaa metsästelemään.
Nykyisin tuo häipyminen kestää puolitoista kuukautta. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nimrod Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2016 20:04 Viestin aihe: |
|
|
9.3x622 kirjoitti: |
En minäkään kyllä suostuisi siihen, jos eukko alkaisi vaatimaan, joko hän tai metsästys. |
Mitä olen tuollaisia "vaatimuksia" kuullut, niin kyse ei kyllä ole juuri koskaan siitä metsästyksestä vaan enemmänkin kyse on valtataistelusta parisuhteessa. Eli jos tuollaisia vaatimuksia toisen muuttamisesta alkaa kuulua, niin kyseessä on aika mielestäni aika vakava ongelma. Ei ole juurikaan merkitystä, että onko kyse metsästyksestä vaiko sitten jostain muusta tärkeästä harrastuksesta - samanlaista vänkäämistä se on pahimmillaan kaikista menemisistä.
Yhdessä eläminen ei voi perustua toisen muuttamiselle, sen nyt pitäisi olla päivänselvää kaikille. Harvoin metsästäjä ei ole ollut menoissaan samanlainen aina.
Sitten kerran syrjäkorvalla kaverin häissä kakkujonossa kuulin kun toisen kaverin vaimo ja joku toinen juttelivat keskenään, että "aina minä motkotan kun ne metsälle lähtevät, mutta oikeasti on todella mukava saada olla rauhassa yksin kotona", johon tämä toinen naurahti ja myönsi olevansa samalla kannalla. Minä muuten mainitsin tälle kaverin vaimolle, että satuin kuulemaan tämän. Valttikortit on hyvä pitää hihassa... [/list] |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MikaS Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.01.2016 21:08 Viestin aihe: |
|
|
Ei ymmärrä, itse saan mennä metsälle mitenkä haluan. Muija ja mukulat tietää että kuinka tärkeää se on minulle. Ei toista voi ainakaan onnellisessa suhteessa kahlita liiaksi, sitten kun ollaan kotona niin pitää olla "läsnä".
Muistan kun muija lähes parikytä vuotta sitten sanoi että voisit kilpailla. Seuraavana vuonna oli sitten 30+ kisaa, niin ei sanonut enää mitään kisoista. Viime vuonnakin huhti toukokuun vaihteessa kuukauden aikana oli 34kisaa, joista yksi onneksi peruttiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|