Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
sundiz Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.04.2016 05:44 Viestin aihe: |
|
|
havu kirjoitti: | Edelleen kaipaan kokemuksia Cateista. |
Foorumilta löytyy catepillarin puhelimista ihan oma ketju. Osalla puhelimet ovat toimineet. Osalla puhelimia ei ole saatu edes takuuhuollossa toimivaksi. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Kaksi cattia oli: ensimmäinen ja viimeinen
Tuolta lisää
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=86850&highlight=caterpillar |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Proto Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.06.2016 18:54 Viestin aihe: |
|
|
Itselä olis uusi puhelin hakusessa olen miettiny sony xperia z5/x, motorolan moto x forcea. Puhelimessa olisi mukava olla pöly ja kosteuden kestävyys, hyvä akun kesto ja tulisi kuuluakkin mettässä. Mitä puhelinta foorumilaiset ehottaa ja miksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.06.2016 23:03 Viestin aihe: |
|
|
ite ostin uuden sonyn m4 aquan 129 €, en oo vielä räkkeriä laittanu siihen _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Iso-Jaska Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Tam 2007 Viestejä: 2376 Paikkakunta: Lapland Finland
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mettämies0 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.06.2016 13:11 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä ollut jo n. 2 vuotta Sony xperia (olisko Z1) compact. En voi moittia muuta kuin kallista hintaa. Ei jumitu, kestänyt vettä (kuvannut veden alla), akku on kestävä ja ihan ok kamera. Ultrapiinttia käytän ja pelaa hyvin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tupajumi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.06.2016 13:52 Viestin aihe: |
|
|
mettämies0 kirjoitti: | Itsellä ollut jo n. 2 vuotta Sony xperia (olisko Z1) compact. En voi moittia muuta kuin kallista hintaa. Ei jumitu, kestänyt vettä (kuvannut veden alla), akku on kestävä ja ihan ok kamera. Ultrapiinttia käytän ja pelaa hyvin. |
Mulla on ollu vajaa pari vuotta Z3 compact ja rehellisesti sanoen paras luuri tähän mennessä,aikasemmat ollu samsunkia ja nokidia. Kokonaisuuten loist värkki,kun on akun kestoa ja ylipäätänsä tehoa riittävästi. Ainut huonopuoli oli juurikin tuo hinta,mut näin jälkeenpäin ei harmita yhtään. _________________ "Yhteiskunnan pahin vihollinen on itsenäisesti ajatteleva yksilö"
Viimeinen muokkaaja, tupajumi pvm 10.06.2016 15:31, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mattivehvilainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.06.2016 15:08 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni oli aiemmin Z3 Compact, josta en osaa moitteen sanaa antaa; ensimmäinen puhelin mihin olen ollut täysin tyytyväinen kaikilta osin. Tälle tuli loppu kuitenkin tapaturmaisesti reilun vuoden iässä ja pienehkön hintaeron takia päädyin "päivitettyyn" versioon eli Z5 Compactiin. Tämä uusi on mielestäni kameraa lukuunottamatta huonompi (akun kesto & pientä jumimista). Kamera on kyllä huikean hyvä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.06.2016 16:49 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on kans z3 combat ja tyytyväinen täytyy olla. Eka tällanen kesti pari viikkoa. Taittu reisitaskussa kyykätessä näyttö halki. Tähän hommasin devil casen alumiinikehykset ja on ainaki vielä kestäny. Marshmallow päivitys korjas välillä esiintyneet jumitukset. Aktiivisesti 4g surffausta jos harradtaa akku kestää sen 1,5 vuorokautta.
Edellinen oli cat b15. Mulla ei ollu siinä mitään vikaa. Melkein kolme vuotta taisin sillä mennä. Päivitystarve tuli lähinnä tehonpuutteen takia.
Jostain ku löytys uutena nokia e52 nii ostasin heti. Siinä oli paras puhelin ikinä. Samsunkkia ei enää tähän talouteen tule. Kauheita pettymyksiä olleet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Proto Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.06.2016 18:47 Viestin aihe: |
|
|
Taidan hakea tuon z5, kun akun kestossa voittaa varmasti tämän nykyisen (ja aikalailla joka alalla (lg leon 4g)) ja on kuitenki suurempi akku kuin x:ssä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5425 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 11.06.2016 11:40 Viestin aihe: |
|
|
Berkele kirjoitti: | Mulla on kans z3 combat ja tyytyväinen täytyy olla. Eka tällanen kesti pari viikkoa. Taittu reisitaskussa kyykätessä näyttö halki. Tähän hommasin devil casen alumiinikehykset ja on ainaki vielä kestäny. Marshmallow päivitys korjas välillä esiintyneet jumitukset. Aktiivisesti 4g surffausta jos harradtaa akku kestää sen 1,5 vuorokautta.
Edellinen oli cat b15. Mulla ei ollu siinä mitään vikaa. Melkein kolme vuotta taisin sillä mennä. Päivitystarve tuli lähinnä tehonpuutteen takia.
Jostain ku löytys uutena nokia e52 nii ostasin heti. Siinä oli paras puhelin ikinä. Samsunkkia ei enää tähän talouteen tule. Kauheita pettymyksiä olleet. |
Jos olisi sellainen uudenveroinen käytetty kahdella akulla, niin paljonko maksaisit? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2016 19:40 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: | Berkele kirjoitti: | Mulla on kans z3 combat ja tyytyväinen täytyy olla. Eka tällanen kesti pari viikkoa. Taittu reisitaskussa kyykätessä näyttö halki. Tähän hommasin devil casen alumiinikehykset ja on ainaki vielä kestäny. Marshmallow päivitys korjas välillä esiintyneet jumitukset. Aktiivisesti 4g surffausta jos harradtaa akku kestää sen 1,5 vuorokautta.
Jos olisi sellainen uudenveroinen käytetty kahdella akulla, niin paljonko maksaisit? |
Valmistuspäivästä on vierähtäny niin pitkään ettei kannata käytettyä laittaa. Uustuotantoa pitäis olla. Käyttöelektroniikalla ei ole kovin monen vuoden luotettavaa elinikää vaikka se lojuisi hyllyssä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Stobe Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2016 21:24 Viestin aihe: |
|
|
No katos. Näyttää olevan vaan fiftisixti tuleeko hyvä vai paksa palautteen perusteella. Uus on uus ja wanha on wanha. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 11.06.2016 21:40 Viestin aihe: |
|
|
Siis jos saisi pari kuukautta sitten valmistetun e52:en... Olisi imelä puhelin. Mutta ei sillä juuri muuta tekisikään ainakaan tällä ikänäöllä kuin puhuisi. Väitän kyllä käyttämääni z1:tä paremmaksi kaikilla muilla mittareilla paitsi akunkestolla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5425 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 11.06.2016 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Veikkaan, että alkuperäinen virheetön vetää vertoja noille... |
|