Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
et Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.10.2005 13:50 Viestin aihe: Leikkurikärkien tuonti |
|
|
Voiko jenkeistä tuoda leikkurikärkiä matkatavaroissa ruumassa? Kun nykyään tahtooo jopa ruuman laukusta hävitä mystisesti sytkäreitä, kynsisaksia yms |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Simo52 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2005 16:28 Viestin aihe: |
|
|
Olen ainakin itse tuonut kaikkea tuota ilman ongelmia. Jousilaukkuun oli lisäksi ilmestynyt virallinen tarra kertomaan tarkastuksesta. Myös teippauksista näki, että laukku oli turvatarkastuksissa avattu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
et Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.10.2005 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Simo52 kirjoitti: | Olen ainakin itse tuonut kaikkea tuota ilman ongelmia. Jousilaukkuun oli lisäksi ilmestynyt virallinen tarra kertomaan tarkastuksesta. Myös teippauksista näki, että laukku oli turvatarkastuksissa avattu. |
No sittenhän niitä voi huoleti ostaa.
Onko muuten ollut miten tarkkaan raja tullien&Alvien kanssa jos laukussa tuo? Olikos se niin että vajaata 200Euron edestä sai tuoda? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ghost Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2005 21:53 Viestin aihe: Re: Leikkurikärkien tuonti |
|
|
et kirjoitti: | Kun nykyään tahtooo jopa ruuman laukusta hävitä mystisesti sytkäreitä, kynsisaksia yms |
No joono...nämä tapaukset taitavat pikemminkin olla vähän samaa laatua, kuin, että Suomen postissa saattaa joskus jokin kadota yhtä mystisesti.
Ei niitä ruuman matkatavaroista enää poisteta, ellei sitten sytkäri ole vaikkapa Zippo tai vastaava herkästi syttyvä laite!
Niistä ollaan luonnollisestikin hyvin tarkkoja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ghost Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.10.2005 21:54 Viestin aihe: |
|
|
et kirjoitti: | No sittenhän niitä voi huoleti ostaa. |
Ihan huoleti, kunhan laitat ne sinne ruumalaukkuun... |