Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JMD Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2016 22:29 Viestin aihe: |
|
|
No sittenhän ei ole mitään valittamista jos kerta hyvin on livepanta toiminut tekstiviestillä UP:ssä tosiaan sais olla vahvemmat kuoret. Supikoiralle rähjätessä on kyllä kivikossa kovilla. Ei tarvis kutistesukilla ite vahvistaa. _________________ par ekaa män huttiin,mutta kolmas osuki jo valioon! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vanha pappa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.10.2016 23:43 Viestin aihe: |
|
|
Sattuipa hiukka kinkkiseen paikkaan TAAS tänään "palvelukatko" Trackerilta.
Lauantaina takkusi myös.
No,tietysti met vanhanliiton hlöt menimme vanhalla rutiinilla tuon katkon aikana ja liha saatiin eräksi,mutta noinkin kalliin vuosilisenssin maksettuaan ei toivoisi enään tuollaisia kaputteja, missä päässä vika sitten lieneekään. _________________ Vanha pappa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 09:21 Viestin aihe: |
|
|
RiUDE kirjoitti: | Jahas, "kirjaudutaan"....."unsupported Software version"....
Tuollaista ei ole ennen näkynytkään. |
Tätä samaa herjaa nyt mulla eikä pannat eikä kaverit näy, koko ohjelma tiltissä. Tuesta vastaavat, että ongelmia up ristiinpaikannuksen ja tracker simin virolaisen operaattorin kanssa. Mulla ei ole kumpaakaan, mutta itse ongelma ei ole selvinnyt. Kavereilla toimii nyt ohjelma.
Onko muilla vastaavia ongelmia???
Niin ja eilen herjasi samaa, mutta pannat ja kaverit alkoi sitten kuitenkin näkyä hetken päästä. Nyt ne ei tosin tule vihreäksi eikä punaiseksi.
Viimeinen muokkaaja, LiVe pvm 20.10.2016 09:23, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21367 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 20.10.2016 09:22 Viestin aihe: |
|
|
Päivittäkää sovellus |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 09:28 Viestin aihe: |
|
|
Vaikeampi homma kun on uusin sovelluspäivitys. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 09:56 Viestin aihe: |
|
|
Jaahas, nyt välillä toimii ja välillä herjaa "unsupported software version".. Vika ei ilmeisesti ole minun erikoislaatuani olevassa ohjelma versiossa, joka tehtiin sitä varten että kiintopisteet ei siirtyneet uudelle puhelimelle palvelimelta, vaikka sielä olivat ja näkyivät esim nettikäyttöliittymän kautta.. Eihän RIUDE:lla nyt sattumoisin ole samanmoinen ohjelmistoversio? Vai herjaako tuota "unsupported software version" sanomaa myös play kaupan kautta ohjelmansa ladanneille?
Näiden kanssahan on ihan mukava painia tässä kiireettömässä nyky maailmassa, mutta joskus on metällä sitten sellaisia tilanteita, että ei tarvisi ongelmien ilmetä sielä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 20.10.2016 10:04 Viestin aihe: |
|
|
Miulla hävisi tuo herja kun päivitin uusimman version playn kautta. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 10:17 Viestin aihe: |
|
|
Niin, mutta kun minulla ei tule play kaupan kautta kuin vaihtoehdot poista tai avaa, että en pysty sitä päivittämään, oletan että on sitten kait uusin versio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5430 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 20.10.2016 11:21 Viestin aihe: |
|
|
LiVe kirjoitti: | Niin, mutta kun minulla ei tule play kaupan kautta kuin vaihtoehdot poista tai avaa, että en pysty sitä päivittämään, oletan että on sitten kait uusin versio. |
Versio on kuitenkin vanha jos tuota herjaa. Rekisteröintikoodi talteen, entinen pois ja playkaupasta tuorein versio. Tai sitten soitat tukeen ja kerrot, mikä versio ohjelmasta on kyseessä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 12:01 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: | LiVe kirjoitti: | Niin, mutta kun minulla ei tule play kaupan kautta kuin vaihtoehdot poista tai avaa, että en pysty sitä päivittämään, oletan että on sitten kait uusin versio. |
Versio on kuitenkin vanha jos tuota herjaa. Rekisteröintikoodi talteen, entinen pois ja playkaupasta tuorein versio. Tai sitten soitat tukeen ja kerrot, mikä versio ohjelmasta on kyseessä. |
No kun en voi tuota tehdä, koska Trackkeri teki minulle oman version tuon kiintopisteiden siirtymättömyyden takia, jonka latasin suoraan heidän antamastaan linkistä, en siis play kaupasta. Trackkerin tukeen olinkin yhteydessä ja sieltä tarjottiin ongelmien ratkaisuksi tracker sim virolaisen operaattorin takkua taikka ristiinseurannan ongelmia ja kumpaakaan ei ole minulla käytössä.
Että sellaista mukavaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 12:26 Viestin aihe: |
|
|
LiVe kirjoitti: | jkvi kirjoitti: | LiVe kirjoitti: | Niin, mutta kun minulla ei tule play kaupan kautta kuin vaihtoehdot poista tai avaa, että en pysty sitä päivittämään, oletan että on sitten kait uusin versio. |
No kun en voi tuota tehdä, koska Trackkeri teki minulle oman version tuon kiintopisteiden siirtymättömyyden takia, jonka latasin suoraan heidän antamastaan linkistä, en siis play kaupasta. Trackkerin tukeen olinkin yhteydessä ja sieltä tarjottiin ongelmien ratkaisuksi tracker sim virolaisen operaattorin takkua taikka ristiinseurannan ongelmia ja kumpaakaan ei ole minulla käytössä.
Että sellaista mukavaa |
Sitten kärsit siitä vanhan version herjasta jos et päivitä uudempaan versioon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 14:10 Viestin aihe: |
|
|
Nyt tuli juuri jakoon Play-kauppaan 3.05 versio. Kokeilisin kyllä LiVe:nä tuota. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LiVe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.10.2016 14:20 Viestin aihe: |
|
|
Joo no siinä kävi niin, että soitin sinne pari ekee minuutti puhelimeen ja ne neuvoi että et pääse tuosta herjasta eroon muutoin kuin hakemalla sen normaalin version uusimpana päivityksenä. Lisäneuvona odotella antamatta näytön sulkeutua kunnes suhteellisen laaja kiintopisteiden paketti on latautunut ohjelmaan jos on latautuakseen ja se sitten toimi ja tiedot synkronoitui nyt tähän normaaliversioon kun aikansa jaksoi odotella. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pudejovicky Kanta-asiakas
|