Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
wata Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Mar 2012 Viestejä: 2033 Paikkakunta: North carelia
|
Lähetetty: 03.11.2017 22:04 Viestin aihe: |
|
|
Garmin on paras😜😂😂 _________________ ”Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fiulir Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 01:06 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: | Osa "uskovaisiksi" nimetyistä yrittää kyllä enimmäkseen oikoa vääräuskoisten harhaluuloja |
Sinun kirjoituksia lukenut täällä ja toisilla palstoilla. Jos et ole yhden tutka merkin palkkalistoilla, olet melko pitkään matkaan yksinkertainen kaveri tai sitten vain huudatat hulluja. Joku valistunut arvaus asiasta tullut, kun tätä vuosia jatkunut, eikä vain yksittäinen trollaus ole tuo huudattaminen ollut. No jokainen tehköön itse arvionsa asiasta.
Olen aina katsonut vähän vinoon ihmisiä jotka heittäytyy harrastukseen tai mihin tahansa asiaan fanaattisuudella. Täälläkin saa lukea herkkiä kirjoituksia, että metsästys koko elämä ja kaikki tulee sen jälkeen. Onkohan silloin elämän lego kasassa palikkat kohdillaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 04.11.2017 01:53 Viestin aihe: |
|
|
fiulir kirjoitti: | Täälläkin saa lukea herkkiä kirjoituksia, että metsästys koko elämä ja kaikki tulee sen jälkeen. Onkohan silloin elämän lego kasassa palikkat kohdillaan. |
Ihan samaa olen ajatellut itsekin.
_________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
näätämies212 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 03:20 Viestin aihe: |
|
|
Aina oon joutunut up, ym, viimekädes garmininin paikannukseen turvautumaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
late2 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 09:23 Viestin aihe: |
|
|
Meillä on hirviporukka ajautunut UP:n käyttäjiksi, syystä tai toisesta, eikä se ole ihan helppo vaihtaa, pantoja on lukuisia ja kaikilla lisenssit mobiiliin. Aika killerituote saisi Trackerilta tulla että nuo vaihdettaisiin toiseen. Yksinään omassa jahdissa saa sitten näprätä millä tahansa. Yksi tuttu on Trackerin koekäyttäjä muttei hänkään suu vaahdossa kehu tuota, en tiedä eikö ole syytä vai onko vaan fiksu. Vähän lisähankaluutta tulee pantarumbasta kun vaihdellaan koiria, kaikille koirille ei ole UP:n pantaa, täytyy vaihtaa panta kaulasta toiseen.
Muutamalla koiramiehellä on Garminkin, tuolla Kainuussa ei oikeastaan tarvitse mutta käyvät pohjoisempana yleensä vetämässä parin viikon korkean paikan leirin alkujahdista, jossain Tuntsalla on Garmin pätevä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Supe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 11:05 Viestin aihe: |
|
|
Omalla hirviporukalla on garmineita ja siksi se toimii siinä mielessä hyvin. Garminin kartat ei ole samaa tasoa kuin vaikka b-bark, eikä varmaan nämä yhteisölliset ominaisuudet muutenkaan, mutta on tuossa vekottimessa hyviäkin puolia, mitä on täälläkin jankattu siitä lähtien kun laite tuoli suomeen. Yhtä hyvin valinta olisi voinut olla vaikka UP ja mikäs siinä. Tällöin vaan kännykkään sovellus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5429 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 04.11.2017 20:12 Viestin aihe: |
|
|
fiulir kirjoitti: | jkvi kirjoitti: | Osa "uskovaisiksi" nimetyistä yrittää kyllä enimmäkseen oikoa vääräuskoisten harhaluuloja |
Sinun kirjoituksia lukenut täällä ja toisilla palstoilla. Jos et ole yhden tutka merkin palkkalistoilla, olet melko pitkään matkaan yksinkertainen kaveri tai sitten vain huudatat hulluja. Joku valistunut arvaus asiasta tullut, kun tätä vuosia jatkunut, eikä vain yksittäinen trollaus ole tuo huudattaminen ollut. No jokainen tehköön itse arvionsa asiasta.
Olen aina katsonut vähän vinoon ihmisiä jotka heittäytyy harrastukseen tai mihin tahansa asiaan fanaattisuudella. Täälläkin saa lukea herkkiä kirjoituksia, että metsästys koko elämä ja kaikki tulee sen jälkeen. Onkohan silloin elämän lego kasassa palikkat kohdillaan. |
Näyttää jäävän vaihtoehdoksi se "yksinkertainen kaveri".
Fanaattisuutta tai ei, mutta kun noiden koirien ja paikantimien kanssa tulee kuitenkin puuhattua niin ei malta olla sitten kirjoittamatta kun asiat kiinnostaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21364 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 04.11.2017 20:40 Viestin aihe: |
|
|
Repesorsa kirjoitti: | fiulir kirjoitti: | Täälläkin saa lukea herkkiä kirjoituksia, että metsästys koko elämä ja kaikki tulee sen jälkeen. Onkohan silloin elämän lego kasassa palikkat kohdillaan. |
Ihan samaa olen ajatellut itsekin.
|
Kertokaa mullekki jos olette keksineet elämän tarkoituksen?
Mun mielestä ihmisen pitää tehdä sitä mikä on mukavaa ja kiintoisaa ja se on ainaki itellä elämää ohjaava voima. Mutta nyt pari fiksumpaa kertoo ettei se olekkaan niin? _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 04.11.2017 21:03 Viestin aihe: |
|
|
ja se kiinnostuksen kohde tuppaa muuttumaa aina toisinaan, kuten siullakin tänä syksynä _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 21:31 Viestin aihe: |
|
|
Niin voihan kiinnostuksen kohde muuttua tottakai. Mutta en tiä miten se tänä syksynä olis mulla muuttunut? Samallalailla ja saman verran olen jahdissa käyny ku ennenkin. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 04.11.2017 21:41 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Kertokaa mullekki jos olette keksineet elämän tarkoituksen? |
Etkö sitä ole vielä ymmärtänyt? Se on yksinkertaisesti lisääntyminen. _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 21:46 Viestin aihe: |
|
|
Oon mä siitäkin koittanu pitää huolta.
Siitä saa rahaa ja lomaa vieläpä. Jotka voi käyttää metsästykseen. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Takkutikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.11.2017 23:26 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Siitä saa rahaa ja lomaa vieläpä. Jotka voi käyttää metsästykseen. | Lapsettomana sitä rahaa paloi huolettomasti isoja summia ties mihin "järkevään", mutta mukulat kyllä sitten hoitaa vastaavan rahanmenon ilman krapulaaki ja päänsärky/univelka ei välttämättä lopu sopivasti iltapäivällä :p |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rihlamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.11.2017 07:06 Viestin aihe: |
|
|
jkvi kirjoitti: | Nyt kehitys on kehittynyt niin Kainuusta ei itärajalta löydy sellaista paikkaa, mistä ei gsm-tutka paikkaa antaisi. |
Ei kannata yleistää sillä perusteella, ettei omilta kulmilta löydy katveita. Minä voin täältä Kuhmosta -joka ymmärtääkseni myös kuuluu Kainuuseen- näyttää sulle useammankin paikan, missä ei ole millään operaattorilla kenttää. _________________ Kannattaa pyytää, vaikka ei saiskaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkvi Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Kes 2006 Viestejä: 5429 Paikkakunta: Suomussalmi
|
Lähetetty: 05.11.2017 17:44 Viestin aihe: |
|
|
Rihlamies kirjoitti: | jkvi kirjoitti: | Nyt kehitys on kehittynyt niin Kainuusta ei itärajalta löydy sellaista paikkaa, mistä ei gsm-tutka paikkaa antaisi. |
Ei kannata yleistää sillä perusteella, ettei omilta kulmilta löydy katveita. Minä voin täältä Kuhmosta -joka ymmärtääkseni myös kuuluu Kainuuseen- näyttää sulle useammankin paikan, missä ei ole millään operaattorilla kenttää. |
Joko huomenna tuon Supran sinne? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|