Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
soturi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.10.2005 08:30 Viestin aihe: Ostaisin TALJAJOUSEN.... |
|
|
Mutta rehellisyyden nimissä en tiedä, että millainen kannattaa ostaa metsästyskäyttöön sekä MISTÄ NIITÄ SAA EDULLISESTI....
Ostan taljajousen lähinnäkin Jäniksenmetsästykseen, sillä harrastan Ajokoiria....(Ja haulikon kanssa se on liian helppoa)
Antakaa informaatiota:
Millainen taljajousi olisi kyseiseen metsästykseen hyvä SEKÄ MISTÄ NIITÄ SAA HALVALLA....
Kunnioittaen:
Marko Lind
_________________ Tervetuloa kotisivuilleni! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ghost Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.10.2005 13:06 Viestin aihe: |
|
|
No mikä se sun mielestä sit on HALPA? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Speedy Jousimies
|
Lähetetty: 27.10.2005 21:59 Viestin aihe: |
|
|
Imatran suunnassa ei välttämättä ole jousimetsästykseen perehtyneitä liikkeitä, mutta jos otat luurin kouraan, niin löytyyhän niitä muualta päin Suomea. Eli kannattaa ehdottomasti soitella ja (myös) käydä itse kokeilemassa erilaisia jousia, kun kerran olet ostamassa ensimmäistä sellaista. Ettei vaan tule ostettua vahingossa väärällä vetopituudella, -jäykkyydellä, tms varustettua kapistusta.
Itse olen ostanut molemmat taljajouseni Merrysportista Vantaalta. Voin suositella vilpittömästi.
Onnea uuden metsästysvälineen hankintaan & niihin ensimmäisiin jänisjahteihin jousi kourassa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rehell Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.10.2005 17:40 Viestin aihe: |
|
|
Joo, Merrysport on kyllä se ainoa ja paras vaihtoehto kun lähdet taljajousta metsästykseen hankkimaan...
mut älä soita ja kysy että "onks teil jotai halpaa" ?
muista että halpa on ihan !&%¤#... mutta kohtuullisen hintainen on jo ihan hyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
DARTON Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.10.2005 07:28 Viestin aihe: |
|
|
Oikean tiella olet Lind. Jousella kun lahtee janisjahtiin, muuttuu jahdin nautittavuus toiseen potenssiin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riistarosvo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.12.2005 16:51 Viestin aihe: |
|
|
Alan liikkeistähän niitä saa, kato jousella ja nuolella sivuston linkistä, niin siä on kaikki jousiliikkeet,eikä kannata niin kauheesti muilta kysellä osta sellanen mistä itte tykkäät niin minäki tein ja oon ollu ihan tyytyväinen valintaani joka on pse:typhoon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|