Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Elwood Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 1418 Paikkakunta: Siilinjärvi
|
Lähetetty: 27.10.2005 16:55 Viestin aihe: |
|
|
Siis:Kennelkerho, huutavat rakit anovat koemaastoa teeren poishaukkukokeisiin metsästysseura hiljaisilta hissukoilta.
Seura antaa maansa koekäyttöön ja kun kennelkerho huutavat rakit eivät saalista teeriä, heillä (osallistujilla) ei tarvitse olla metsästysoikeutta ko maille, koska ko koemuoto ei ole metsästystä.
Kun olin junkkarissa pari vuotta sitten, ei minulla ollut metsästyslupaa ko alueelle, koska olin kokeessa.
Kun rymysin noutajien metsästyskokeita, ei kertaakaan minulla ollut metsästysoikeutta koemaastoihin. _________________ Tosi asiaa ei tarvitse uskoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2005 09:24 Viestin aihe: |
|
|
Ehkä on vähän pilkunraiskausta, mutta käsitteet metsästysoikeus ja metsästylupa ovat hyvin eri asioita... Metsätysoikeus on sidottu maanomistukseen mutta sen voi kyllä vuokrata, lupia taas voi antaa oikeuden haltija. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elwood Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2005 09:50 Viestin aihe: |
|
|
Ei pilkunraiskausta, hyvä huomio Elan.
Siis:koemaastoihin ei välttämättä tarvitse metsästysoikeutta-tai lupaa...
Ns lämpimänriistan kokeita (joissa pudotetaan esim KAER) kokeita en ole ollut järjestämässä, metsästysluvan on järjestänyt kokeenjärjestäjä osallistujille, menikö näin Rastinsahi, tai joku muu? _________________ Tosi asiaa ei tarvitse uskoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 28.10.2005 16:18 Viestin aihe: |
|
|
Mutta, mutta koiraa ei saa laskea irti jos alueelle ei ole hankittu lupaa maanomistajalta tai metsästysoikeuden haltijalta. Edellinen koskee myös alle 6 kk ikäistä koiraa. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elwood Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.10.2005 16:48 Viestin aihe: |
|
|
Joop, puuhapete, hyväksytty koemaastoanomushan tarkoittaa käytännössä irtipitolupaa.
Lisäksi ns kiinnipitoaikaan irtipitolupa anotaan piiriltä (esim noutajien metsästyskokeet). _________________ Tosi asiaa ei tarvitse uskoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hubaa
|
Lähetetty: 23.02.2006 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä metsästys seura voi minunkin mielestä kokouksessa päättää jonkun tiety alueen rauhoittamisesta.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|