Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
fiulir Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.11.2017 23:33 Viestin aihe: |
|
|
oijeorgjoeijgge kirjoitti: | Mehtä masa kirjoitti: | Juu ny ois pohjosen suunnalla pienpeto pyytäjän joulu. Vaan ei pääse heti lähölle. Toivotaan lumisadetta hiukan etelämpää. |
Saattaa se torstaina länsirannikollekin tulla lumi maahan!
Toki se perjantaina sulaa samalla kun vesisade pyyhkäisee eteläisen suomen läpi! |
Samaa katsoin, että pieni mahis olisi perjantai aamulla. V.ittu jos tästäkin tulee taas lumeton talvi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
oijeorgjoeijgge Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.11.2017 00:21 Viestin aihe: |
|
|
fiulir kirjoitti: | oijeorgjoeijgge kirjoitti: | Mehtä masa kirjoitti: | Juu ny ois pohjosen suunnalla pienpeto pyytäjän joulu. Vaan ei pääse heti lähölle. Toivotaan lumisadetta hiukan etelämpää. |
Saattaa se torstaina länsirannikollekin tulla lumi maahan!
Toki se perjantaina sulaa samalla kun vesisade pyyhkäisee eteläisen suomen läpi! |
Samaa katsoin, että pieni mahis olisi perjantai aamulla. V.ittu jos tästäkin tulee taas lumeton talvi. |
Meinasin ostaa talvelle jo valmiiksi eräsukset, notta pääsee lumikelillä kauriin/jäniksen jäljille mutta antaa olla..
Ei lunta niin ei tarvetta tuollaisille entisaikojen hifistelyille!
Täytyy laittaa kurahousut jalkaan ja kävellä märkiä metsiä pitkin! _________________ " -Suomihan on valtakunta, jossa kateus voittaa kiimankin " |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21367 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.11.2017 07:23 Viestin aihe: |
|
|
Juu vielä mun metsästysuran aikana tartti suksia joka ikinen talvi jos mieli jahtailla. Nyt suksia ei ole taas tarvinnut vissiin 2012 talven jälkeen ollenkaan. Siinä sitä huomaa kans aikalailla eroa miten on kelit muuttunut. Aikalailla varma olen ettei tulevana talvenakaan suksia tartte. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
slapshot- Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Hel 2011 Viestejä: 1063 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.11.2017 12:21 Viestin aihe: |
|
|
Joo ite kans miettiny uusien mettäsuksien hankintaa vissiin just tuosta 2012 vuodesta lähtien mutta kaupan hyllyille nuo tahtoo jäädä joka talvi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Syy 2009 Viestejä: 8022 Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa
|
Lähetetty: 21.11.2017 12:41 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Juu vielä mun metsästysuran aikana tartti suksia joka ikinen talvi jos mieli jahtailla. Nyt suksia ei ole taas tarvinnut vissiin 2012 talven jälkeen ollenkaan. Siinä sitä huomaa kans aikalailla eroa miten on kelit muuttunut. Aikalailla varma olen ettei tulevana talvenakaan suksia tartte. |
Eikö se tämä talvi pitänyt olla kylmä ja luminen keskisuomessakin
Viime talvena oli kyllä hyvin lunta kun näytti ettei sula koko kesänä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
oijeorgjoeijgge Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.11.2017 23:33 Viestin aihe: |
|
|
JSP kirjoitti: | tuhola kirjoitti: | Juu vielä mun metsästysuran aikana tartti suksia joka ikinen talvi jos mieli jahtailla. Nyt suksia ei ole taas tarvinnut vissiin 2012 talven jälkeen ollenkaan. Siinä sitä huomaa kans aikalailla eroa miten on kelit muuttunut. Aikalailla varma olen ettei tulevana talvenakaan suksia tartte. |
Kyllä se vaan muuttuu vedeksi jo yöllä, 4 astetta lämmintä ja vettä taivaalta! ei kai tuollaisella ilmalla susikaan liiku..
Pitää lähtee vissiin kalaan.. _________________ " -Suomihan on valtakunta, jossa kateus voittaa kiimankin " |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.11.2017 11:12 Viestin aihe: |
|
|
oijeorgjoeijgge kirjoitti: | JSP kirjoitti: | tuhola kirjoitti: | Juu vielä mun metsästysuran aikana tartti suksia joka ikinen talvi jos mieli jahtailla. Nyt suksia ei ole taas tarvinnut vissiin 2012 talven jälkeen ollenkaan. Siinä sitä huomaa kans aikalailla eroa miten on kelit muuttunut. Aikalailla varma olen ettei tulevana talvenakaan suksia tartte. |
Kyllä se vaan muuttuu vedeksi jo yöllä, 4 astetta lämmintä ja vettä taivaalta! ei kai tuollaisella ilmalla susikaan liiku..
Pitää lähtee vissiin kalaan.. |
No ei kait se vielä talvi ala kunnolla. Vaikka nyt tuntuu ettei nuo lumet ehkä enää sula Sais kyllä olla kunnon pakkaset ennen kuin tulee metri lunta. Ei ole jäitä vielä juuri yhtään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JUSTY Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.11.2017 13:40 Viestin aihe: näätäjahti |
|
|
kyllä on huonoa keliä täällä eteläsuomessa nykyään ku talvet on pelkää vesisadetta ja useamman asteen plussalla vuodenvaihteeseen saakka ja siitä eteenpäin voi olla vähän talvikeliä jäljestys hommat lähes mahdottomia ennen pysyvää lunta mutta yritetään raudoilla _________________ vanhakettu ei syö rotanmyrkkyä ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
metättäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.11.2017 16:54 Viestin aihe: |
|
|
Muutama päivä sitte oli saanu näätä lauvottuu rauat van jostain syystä ei ollu kuitenkkaa jäänä niihin _________________ tyhjästä on paha nyhjästä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 26.11.2017 15:09 Viestin aihe: näätäjahti |
|
|
tänään kiersin raudat hätäseen ja 1200 g narttu näätä odotti mulla vakipaikat missä rautojani pidän vuodesta toiseen ja taisi olla laskujeni mukaan nro 7 tältä puulta muissa ei mitään mutta olen tämän kauden avaukseen tyytyväinen p s talvea odotelessa _________________ vanhakettu ei syö rotanmyrkkyä ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JSP Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2017 18:37 Viestin aihe: |
|
|
Tänään oli ollut minkki ja näätä loukuissa. Minkki kiivennyt 2m korkealla olevaan laatikko loukkuun. Ihan hyvin lähtenyt kausi käyntiin vähillä loukuilla. 2 näätää, minkki ja kärppä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Klpr Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.11.2017 20:18 Viestin aihe: |
|
|
Kauden toinen odotteli tänään levollisesti:
_________________ sole mikhän. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 27.11.2017 18:48 Viestin aihe: |
|
|
Klpr kirjoitti: | Kauden toinen odotteli tänään levollisesti:
| KOMIA KOLLI ONNITELUT LAITA PAINO KUN PUNNITET _________________ vanhakettu ei syö rotanmyrkkyä ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Klpr Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.11.2017 22:02 Viestin aihe: |
|
|
1,1kg oli painoa kertynyt. Huomenna pääsee taanalle _________________ sole mikhän. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
M. K. R2 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.12.2017 20:06 Viestin aihe: |
|
|
120 vai 160 raudat näädälle? _________________ Ahneela on aina enämpi. Entinen M. K. R |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|