Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
Lähetetty: 01.01.2018 22:23 Viestin aihe: |
|
|
deja vu....vtunmoinen räksytys, uhriutuminen, minua ei kiinnosta mitä te ajattelette, ja alkeellista vttuilun yritystä päälle.
enää ei puutu kuin vaimon puolustelut niin paketti onkin taas kasassa _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21437 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 01.01.2018 22:35 Viestin aihe: |
|
|
Uhriutuminen. on sulla muotisanat. Jauhat aina samaa levyä etkä koskaan puhu asiaa. Puhuisit supikoirista, niiden jahdista, tai kannan tiheyksistä niinkuin muutkin. Ei. Sä lässytät vaan aina kaikkea turhaa. Mä uhriudun taas ja sanon että ihan sama silti mulle. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 01.01.2018 22:46 Viestin aihe: |
|
|
Jaaha, koukku on taas kitusissa asti! Fish on! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.01.2018 22:47 Viestin aihe: |
|
|
vedä henkeä välillä, kyllä sie sait taas ihan itse tuon hyperventilointisi aikaan. jos et muuta niin tuon sie osaat kyllä ihailtavasti. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 02.01.2018 09:05 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän pyydetä tuo Tuhola tänne ensi syksynä supinpyyntiin, niin nähdään onko kasvotusten yhtä mukava mies vai esittääkö vaan sitä täällä. Jos heti alkaa kiukuttelemaan niin saahan sen laittaa samantien lähtemään kotiin päin.
Pikkuisen outoa alkaa olla tuo Tuholan möyryäminen. Meikäläinen jos erehtyy kirjoittamaan sanan supi, niin silloin keittää miehellä välittömästi. En tiedä ketään, joka olisi noin katkera meikäläisen supinpyynnistä ja vilelä noinkin kaukana. _________________ Kuolema tulee mustalla autolla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2018 10:45 Viestin aihe: |
|
|
Lueppa nyt kuka on katkera ku mun perheasiatkin jo vetänyt mukaan.. Sä et kestänyt sitä että sanoin jotta viljapeltoteoria ei toimi täällä... Et kestä muita mielipiteitä. Kestä hyvä mies ne ja keskity keskustelemaan asiasta äläkä vedä henkilökohtaisuuksiin heti
Mulla ei ole ainuttakaan vihamiestä jahdeissa tullut. Eipä oo koskaan tarvinnu jahdissa edes riidellä. Hirvihommista on väitelty ja aina olen ne väittelyt hävinnyt. Ei silti oo hampaankolossa ketään mitään vastaan. Enkä ole huomannu että muakaan kukaan sen takia vihaisi mitä mieltä olen esim hirvi tai suurpetokannoista. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
|
Lähetetty: 02.01.2018 12:09 Viestin aihe: |
|
|
Ei minulla ole mitään vaikeuksia kestää sinunkaan mielipiteitä, tähän ikään mennessä on jo oppinut kuuntelemaan muitakin ja imemään aina lisää oppia kun sitä sattuu tulemaan. Ja ne höperöitten mielipiteet menee nyökytellessä korvasta sisään ja toisesta ylos, ei niitä tarvitse jäädä murehtimaan.
Mie vaan edelleen hieman ihmettelen miten tulisesti siun pitää aina hyökätä vpäälle jos supihommista jotain kirjottelen. Ei vielä ole tullut vastaan ketään noin kiihkeää. Monikin varmaan on jo tajunnut, ettei tuollainen ihan normaalia enää ole. _________________ Kuolema tulee mustalla autolla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2018 12:29 Viestin aihe: |
|
|
Tulisesti?
Sanoin että kaurateoria ei päde meillä. Uu ompa tulista. Tuon takia sun pitikin vetää mun lapset ja mun henkilökohtaiset ominaisuudet väittelyyn etkä voinu pysyä asiassa.
Jos tuo on tulista sanoa johonkin asiaan koskevaan aiheeseen mielipide ja perustella se niin johan on mies herkällä _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hitleri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2018 22:10 Viestin aihe: |
|
|
Laidedaanko koukkuun dulinen vai miedo? Duleeko vielä muuda? _________________ Vaan varmoilta paikoilta ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Gänkkäränkkä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2018 13:26 Viestin aihe: |
|
|
Kaikilla mausteilla, vai jätetäänkö vähän muillekin? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2018 13:49 Viestin aihe: |
|
|
Tässä tullut isyyslomilla joka päivä jahtailtua tai ainaki käytyä jahdissa. Yksi supipariskunnan jälkijotos tuossa löyty mutta en ehtiny just silloin sinä päivänä enää jäljittää. Joten eilen sitte lähdin tukkoon tuiskanneita jälkiä. Suurimmaksi osaksi ei ollu jälkeä jäänyt mutta ojien yms linjojen avulla kiertämällä löysin supien majan. Helpohko maareikä. Kävin tänään katsomassa eikä sieltä oltu lähdetty. Kaverilla nuori terrieri niin soitin sille että kokeilee. Ja näyttäähän siellä tulosta tulevan.
_________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.01.2018 16:10 Viestin aihe: |
|
|
Niin vain lähtivät meilläkin liikkeelle, parilla haaskalla jo ollut elämää.
PRkle vaan kun vieläkin työkeikalla, ei pääse rankaisemaan. _________________ Savo suureksi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Olbee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.01.2018 22:38 Viestin aihe: |
|
|
Lähtisköhän supit liikekannalle kun lupailee +5astetta ja sadetta huomiseksi....
Illalla pitäs helpottaa sade, oiskohan se mökki reissu iltasella ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.01.2018 11:40 Viestin aihe: |
|
|
Metsästysasetus:
"Rautoja saa käyttää maalla hillerin, kärpän, minkin, näädän ja oravan metsästämiseen sekä rauhoittamattomien nisäkkäiden pyydystämiseen. Rautojen läpimitta saa olla enintään 20 senttimetriä"
Eli kun supista tulee rauhoittamaton niin sitä saa alkaa tapporaudoillakin pyytää? Tämä olisi hyvä muutos. _________________ Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Finako Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.01.2018 16:18 Viestin aihe: |
|
|
tuhola kirjoitti: | Metsästysasetus:
"Rautoja saa käyttää maalla hillerin, kärpän, minkin, näädän ja oravan metsästämiseen sekä rauhoittamattomien nisäkkäiden pyydystämiseen. Rautojen läpimitta saa olla enintään 20 senttimetriä"
Eli kun supista tulee rauhoittamaton niin sitä saa alkaa tapporaudoillakin pyytää? Tämä olisi hyvä muutos. |
Saiskohan ihan tällaisella?
http://thefurbearers.com/trapping-and-wildlife/types-of-traps |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|