Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Kylmä-Mika Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tou 2010 Viestejä: 1981 Paikkakunta: Metsien ja vesien pitäjä
|
Lähetetty: 09.02.2018 20:47 Viestin aihe: |
|
|
Tänään olikin hauska tilanne...
Poliisit soitteli että olen myynyt tuplavalmetin ja toimittanut kortin ihan oikein perille, mutta se oli silti vielä minun nimissä
Kysyivät sitten minne sen olen myynyt ja kerroin että liikkeeseen meni tuonne Kainuun perukoilla ja sieltä tuli lappu mikä täytetään ja lähetetään mukaan ja toinen lappu jää itselleni.
No kiittivät kovasti avusta ja rupesivat liikkeestä selvittämään miksi näin.
Sanoivat vielä että olen itse toiminut oikein ja niinkuin pitää ja lähettänyt luvankin ajoissa laitokselle..  _________________ Kertalaakiyhdistys
Team 45-70 #1181 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.02.2018 12:45 Viestin aihe: |
|
|
Minulle oli jokin vuosi sitten yllätys kun pitkästä aikaa ostolupaa hakiessani kanslisti totesi minun merkanneen lupieni määrän väärin, oli kolme enemmän kuin kaapissa mutta onneksi muistin, kun sitä tivasivat, liikkeet joihin oli ko. aseet myynyt vaikka kaupat oli tehty -90 luvun loppupuolella ja 2000 luvun alussa.
Piti myydä aina työnhakureissulle lähtiessä joku ase bensarahoiksi ja olikin yllätys ettei aseen siirtymistä uudelle omistajalle ollut kirjattu tapahtuneeksi. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.02.2018 12:47 Viestin aihe: |
|
|
iivariiso kirjoitti: | No sitte ei auta ku vaihtaa taktiikkaa. Meet seuraavaan haastatteluun ja sanot että jos maksatte 10000 puhtaana käteen niin et hae sinne töihin. Säästyy firma konkalta. |
Tuota on joku muukin ehdottanut, jokainen vakipaikan tarjonnut firma on tehnyt konkurssin ja tässä viimeisimmässä oli jopa ihan mukavaa olla töissä firman ylettömästä persaukisuudesta huolimatta, viimeisin työporukka oli suorastaan huipputiimi. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 10.02.2018 12:51 Viestin aihe: |
|
|
Hmmm... Havaitsen tässä säännönmukaisuuden... Hmmm... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
EIVA Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.02.2018 13:38 Viestin aihe: |
|
|
Ei kukaan firma enää uskalla ottaa heiluria vakitöihin kun se vääjääämättä tietää firmalle pankrottia. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.02.2018 13:47 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä ne olivat jo omistajien toimesta konkurssikuntoon saatettuja, siihen ei rivimies tee kesää eikä talvea. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|