Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
makke
|
Lähetetty: 08.11.2005 19:29 Viestin aihe: Remington Nylon 66 kokoaminen |
|
|
Sain käsiini Remarin Nylon 66:n osina, ei ollut omistaja saanut purkamisen jälkeen kasaan ja päätin kokeilla onneani. Kysymys kuuluukin: onko jollain ohjeita, kuvia, vinkkejä yms. ? Muutaman purkukuvan löysin netistä, mutta kuvien laatu ei ollut kummoinen.
Tukki oli parista kohdasta lukon kohdalta murtunut, millä kannattaisi korjata, epoksi vai joku muu? Aselehti 4/2005 käsitteli Nylonia jossain artikkelissa, jos joku skannerin ja kyseisen numeron omistava viitsisi sähköpostilla laittaa mulle?? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Hajupassi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.11.2005 12:47 Viestin aihe: |
|
|
Mielenkiintoisia tietokantaongelmia täällä, olen näköjään vaihtanut nimeä Makeksi No, jos löytyy niitä ohjeita ja vinkkejä, niin mulle niitä voi laittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Radek Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.11.2005 15:49 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se on aika vaikea kasata jos se ihan alkutekijöihinsä on purettu. Mutta itse olen n. kerran vuodessa sen aika palasiksi pistänyt ja kasannut. Kyllä se jotenkin onnistuu. Kuinka atomeina ase on? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|