Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2012 19:11 Viestin aihe: |
|
|
Oulussa on sattuneet kohdalle kaikkein pösilöimmät mitä minun kohdalleni on sattunut,hyvänä kakkosena Mikkelin seutu,siis pääkaupunkiseudun ulkopuoliset extremeautoilu kaupungit... _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vanhakarju Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.02.2012 19:35 Viestin aihe: |
|
|
deadline kirjoitti: | Samanlaisia tunareita ja hätähousuja ne on ratin takana olevat pohjosen ihmisetki (niinku minä itekki). Samalla lailla niitä törppöjä on joka puolella, jotka ei kelistä mittää välitä. Pohjosempana paha keli vain realisoituu muutamana ojaanajona, kun ei ole sitä liikennettä, jonka kanssa voisi törmäillä.
Isommassa sakissa niitä törppöjäkin on sitte enempi, ja sivussa kärsii viattomat kanssa-autoilijat.
Hurjimmat valopäät, joita minä oon kohdannu, on kyllä ollu Kemi-Tornio -välillä motarilla. En tiiä mikä sitä nurkkaa vaivaa. |
"deadline" tuo on aika yllättävä tieto,oletko varma,mistäpäin nämä
"valopäät"ovat,olen ajanut myös kyseisiä reittejä,eikä minun eteen
ole tullu mitään erikoista. Kävin tänään 200 km lenkin itärajalla
ei ollut tungosta tienpäällä,pakkasta oli koko matkan 31-39 astetta
oli muuten kylmä rinki p..... ympärillä,jos auto hyytyy välillä
autossa kyllä tarkeni,kun oli tuo "kotimainen"laatuauto . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
deadline Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2012 14:13 Viestin aihe: |
|
|
Enpä kyselly. Etelässähän pieni osa on alkuperäisväestöä, kun kaikki muut on muualta tulleet... _________________ "Hän oli mahtava metsämies Herran edessä" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tahaton Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Elo 2008 Viestejä: 1022 Paikkakunta: tunturien yöpuoli
|
Lähetetty: 06.02.2012 18:33 Viestin aihe: |
|
|
deadline kirjoitti: | Enpä kyselly. Etelässähän pieni osa on alkuperäisväestöä, kun kaikki muut on muualta tulleet... |
Se on ihan sama kun täällä keväällä ja syksyllä. _________________ loputon suo |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
RiUDE Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Maa 2004 Viestejä: 20455 Paikkakunta: Savonlinna
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.03.2019 17:13 Viestin aihe: |
|
|
Mikään kumma,oululaiset eivät millään käsitä että liittymistä tulevilla on väistämisvelvollisuus.
Eräänkin kerran Oulua ohittaessa meinanut tulla paikallinen erilaisista liittymistä sivuoveen ja vielä ilkeävät huudattaa torvea. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Supe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.03.2019 17:50 Viestin aihe: |
|
|
Yleistäminen on tyhmää _________________ das Endziel ist mir nichts, die Bewegung ist mir alles |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.03.2019 18:19 Viestin aihe: |
|
|
No ei aina, missään muualla kuin juuri Oulussa ei ajeta yhtä holtittomasti liittymissä. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 11.03.2019 18:26 Viestin aihe: |
|
|
Heiluri on erittäin oikeassa oululaisten touhusta varsinkin Pohjantiellä. On se kylläkin vähän helpottanut parin viime vuoden aikana. Ja ajonopeudet ovat myös nousseet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|