Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
antsa6 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.06.2020 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Supe kirjoitti: | antsa6 kirjoitti: | Supe kirjoitti: |
Rovaniemellä myyriä ennätysmäärä |
Ok. Ja tieto perustuu mihin?
Hyvä toki vain omasta puolestani jos näin on. Ei oo vain koiran lenkityksillä, pihassa tai liskuissa näkynyt millään lailla tämä "myyrähuippu". |
Pihanurmikko ennätys myllätty, samoin naapureilla, koira nspsii solkenaan, olen myös kuullut Kemijärveltä samas sekä Sodankylä. Että siihen perustuu. Havaintoja tästä paikasta v 2005 lähtien. Tyydyttikö vastais? |
Juujuu. Tukevan kuulosia toripuheita teillä päin. Mikäpä minä olen siihen lisäämään mitään.
Mutta hyvä se on jos on petoelukoille myyrää niin että napa ryskää. _________________ "Apinat syö banaania, Tarzan ei syö." |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Spede ***
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2020 00:10 Viestin aihe: |
|
|
riekkopoikue, oisko 7-8 poikasta ollu, Kestilä. _________________ Hatun noston kruunaa roston, suussa palaa sippiboston |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kalmo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2020 08:30 Viestin aihe: |
|
|
heiluri kirjoitti: | Viime syksykin mentiin 2 kiintiöllä, olen kyllä eturivissä toivomassa kannan paranemista alueella mutta siihen pitää kyllä olla pesijääkin, antaas kattoo ja toivotaan parasta. |
Taitaa tulla nollasyksy, jos arvata pitää. Nooh, ei aina voi ollakkaan huippuvuosi, ehkä joskus sitten taas. Mutta tuskinpa kumminkaan ehkä, pahasti eppäilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Supe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.06.2020 10:12 Viestin aihe: |
|
|
antsa6 kirjoitti: | Supe kirjoitti: | antsa6 kirjoitti: | Supe kirjoitti: |
Rovaniemellä myyriä ennätysmäärä |
Ok. Ja tieto perustuu mihin?
Hyvä toki vain omasta puolestani jos näin on. Ei oo vain koiran lenkityksillä, pihassa tai liskuissa näkynyt millään lailla tämä "myyrähuippu". |
Pihanurmikko ennätys myllätty, samoin naapureilla, koira nspsii solkenaan, olen myös kuullut Kemijärveltä samas sekä Sodankylä. Että siihen perustuu. Havaintoja tästä paikasta v 2005 lähtien. Tyydyttikö vastais? |
Juujuu. Tukevan kuulosia toripuheita teillä päin. Mikäpä minä olen siihen lisäämään mitään.
Mutta hyvä se on jos on petoelukoille myyrää niin että napa ryskää. |
Semmoinen on tuntuma. Pihanurmi oli pahimmassa kunnossa sitten ehkä 2006 (muutettu 2005), liskuihin meni paljon enemmän talvella, oma ja tutun nuori koira pyytää myyriä todella paljon (vrt siihen että käytännössä asuu landella, koira irti pihalla koko ajan ja aika erästelijä ikää 67 v). Tässä ollut oma koira mukana parilla keikalla ja näkyy napsivan myyriä sielläkin. Mutta en yleistä esim. koko lapin alueelle tätä täältä kun en ole kävellyt koko lapissa. Trendi kuitenkin. _________________ das Endziel ist mir nichts, die Bewegung ist mir alles |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|