Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
valmet 412s Kanta-asiakas
Liittynyt: 13 Maa 2004 Viestejä: 17039 Paikkakunta: pohjois-stakunta
|
Lähetetty: 23.10.2020 17:01 Viestin aihe: |
|
|
Jos osaat asiasi ei eläin kyllä tiedä yhtään mihin se lamppu sammuu. Jos ruiskit pitkinpoikin lippaallisen niin sitten 9mm kuulostaa perustellulta.
-itse en lisää tehoa ole osannut kaivata kuin rakennusten alla ja nimenomaan rallielukoiden kanssa. Tällöin olisi mukava kun elukka jäisi kylkiosumasta paikoilleen... Tähän kyllä on ratkaisu jo tehty eli sinänsä ei ongelmia. Loukut luolat kannonkolot 22lr.
-toisekseen, mitä poliisilla on jalkajousta vastaan... tai puolauto 22lr pienoispistooleja _________________ Varisjahdin veteraani... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KoKSu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.10.2020 10:20 Viestin aihe: |
|
|
Vieläkään kukaan ei ole jaksanut selittää minulle, että miksi ampuma-aselaissa pistooli- ja revolverikaliberisten aseiden osumasta laajenevat luodit eli ovat ervoja.
Eikä sitäkään ole selitetty tai arvattu, että miksi poliisi joillakin paikkakunnilla (Lahti) ei haluaisi myöntää niihin lupaa jos sitä pistoolikaliberiseen kivääriin metsästysperusteella hakee.
Olisin kiitollinen jos joku tätä asiaa avaisi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KoKSu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 25.10.2020 10:30 Viestin aihe: |
|
|
[quote="valmet 412s"]Jos osaat asiasi ei eläin kyllä tiedä yhtään mihin se lamppu sammuu. Jos ruiskit pitkinpoikin lippaallisen niin sitten 9mm kuulostaa perustellulta.
-itse en lisää tehoa ole osannut kaivata kuin rakennusten alla ja nimenomaan rallielukoiden kanssa. Tällöin olisi mukava kun elukka jäisi kylkiosumasta paikoilleen... Tähän kyllä on ratkaisu jo tehty eli sinänsä ei ongelmia. Loukut luolat kannonkolot 22lr.
-toisekseen, mitä poliisilla on jalkajousta vastaan... tai puolauto 22lr pienoispistooleja [/quote]
Rallielukka? Onko se sellainen joka liikkuu paljon luolassa tai ladon alla?
Hiekkamaahan kaivetuissa laajoissa luolastoissa tuota ilmiötä on, mutta ei tietysti missää yksittäisen kiven alla. Noissa meidän pellolta puskutraktorin avulla metsään pusketuissa kivikasoissa on tuota rallia. Varsinkin jos on supi- tai mäyräpariskunta.
Mikä sinulla on niille ratkaisuna? Minulla nuo tilanteet on myös sellaisia joihin ajattelen saavani apua vaimennetusta 9 mm kivääristä ja hajoavasta luodista. Joku lyhyt haulikkokin olisi tehokas, mutta turhan äänekäs.
Myös minulla olevat .44 rem mag aseet olisivat haulipatruunoilla näppäriä, mutta se ääni ja valon ja laserin kiinnittäminen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|