Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jophi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.08.2022 11:26 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | Sylettää maksaa koiratutkan liittymästä 130,- vuoteen. Riistakameratkin on prepaidissä, niin miten se toimisi tutkassa, riittääkö normi vai pitääkö olla dataliittymä? |
Jos sulla on useampi liittymä niin kannattaa käydä operaattorin myymälässä kysyyn tarjous liittymäpaketista (kilpailijan). Itsellä nyt kamerat 1.9e/kk ja koiratutkat 4.9 tai 5.9/kk. Joskus houkuteltu niinkin että jos siirrät perheen puh liittymät heille saat noi laitenetit kaupanpäälle Itse en ainakaan nettihinnastoista ole löytänyt aina nuin edullisia mutta joku neuvotteluvara löytyy kivijalkakaupoista. Ja esim Power myymälät joulun aikaan saattaa laittaa ostokortin 30e/per vaihdettu liittymä kylkiäisenä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pyrykoira Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Minulla ollut jo vuosia tutkapannassa prepaidliittymä, joka maksoi R - kioskilla 5,90 e Kympillä lataan saldoa aina elokuussa pannan korttiin niin aikaa tulee taas koko vuodeksi ja saldo ei lopu sinä aikana. Laskin, että panta kuluttaa saldoa n. 5 snt päivässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pyrykoira Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 18:56 Viestin aihe: |
|
|
Niin ja riistakameroissa on myös prepaidliittymät ja hyvin pelaa ja on edullinen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jophi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 07.08.2022 19:09 Viestin aihe: |
|
|
Niin mutta mitkä prepaidit? Itse yritin kameraan juuri hommata mutta tuntui että kaikkiin olis pitäny 19.90 ladata saldoa... Alotuspaketti kuulosti hyvältä mutta kun sitä dataa kuvan siirtoon tarttee niin hinnat pomppas.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kömy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 20:15 Viestin aihe: |
|
|
Telialla on menty. _________________ Kyllähän se kuula lentää! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 20:25 Viestin aihe: |
|
|
jophi kirjoitti: | Niin mutta mitkä prepaidit? Itse yritin kameraan juuri hommata mutta tuntui että kaikkiin olis pitäny 19.90 ladata saldoa... Alotuspaketti kuulosti hyvältä mutta kun sitä dataa kuvan siirtoon tarttee niin hinnat pomppas.. |
Perussaunalahti mikä on mulla kameroissa, niin sen kympin voi ladata kerran vuodessa. Jos ei, niin liittymä vanhenee. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 20:32 Viestin aihe: |
|
|
jophi kirjoitti: | Niin mutta mitkä prepaidit? Itse yritin kameraan juuri hommata mutta tuntui että kaikkiin olis pitäny 19.90 ladata saldoa... Alotuspaketti kuulosti hyvältä mutta kun sitä dataa kuvan siirtoon tarttee niin hinnat pomppas.. |
Telia prepaid keväämmällä. 7eur oli aloituspaketissa. Appi, jolla voi seurata kulutusta ja lisätä saldoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 20:58 Viestin aihe: |
|
|
veetee kirjoitti: | jophi kirjoitti: | Niin mutta mitkä prepaidit? Itse yritin kameraan juuri hommata mutta tuntui että kaikkiin olis pitäny 19.90 ladata saldoa... Alotuspaketti kuulosti hyvältä mutta kun sitä dataa kuvan siirtoon tarttee niin hinnat pomppas.. |
Telia prepaid keväämmällä. 7eur oli aloituspaketissa. Appi, jolla voi seurata kulutusta ja lisätä saldoa. |
Kun vaan muustaa että aloitussaldo on voimassa vain 6kk, saunalahdella 3kk _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.08.2022 21:52 Viestin aihe: |
|
|
Elisalla ja telialla taitaa data olla 1c/mega max 1€ /vrk. Dna:lla meni ainakin aiemmin heti tuo euro, jos yhdenkin kilotavun käyttää, eli ei sitä.
Kympillä tai parilla pärjää vuoden kyllä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtinen ***
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 20483 Paikkakunta: Suur-Satakunta
|
Lähetetty: 08.08.2022 08:44 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: |
Kun vaan muustaa että aloitussaldo on voimassa vain 6kk, saunalahdella 3kk |
Muistankohan oikein, että Telialla tuo aloitussaldon eräpäivä jos tulee täyteen, niin liittymä sakkaa lopullisesti heti ja sulkeutuu.
Kokemuksesta voin sanoa, että on aavistuksen ärsyttävää, jos kamera on jossain periferiassa.
Oma toimintamalli on ollut semmoinen, että kun kameran saa pelaamaan sillä prepaidilla, niin lataa HETI sillä kympillä.
Nyt on sen verran insinööreilty jo, että liittymät on excelissä, missä vehkeessä kortti ja koska saldo erääntyy. Kun alkaa olla kaksnumeroinen määrä liittymiä, niin alkaa muisti pätkiä ja hieman nuo kulutkin per liittymä kiinnostaa…
Et kai erehtynyt katselemaan dataliittymiä… Eli otat ihan tavallisen (vaikka Telia) prepaidin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sigamees Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2022 09:38 Viestin aihe: |
|
|
Sama kaikilla prepaideillä, jos et lataa eräpäivään niin ei sen jälkeen enää onnistu.
Itellä sama malli kun Lahtisella, heinäkuussa kun ottaa liittymän ja laittaa kympin niin seuravan vuoden unohduskaan ei haittaa, tai menee siinä se 5,90 ylimäärästä. _________________ Running target! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.08.2022 20:34 Viestin aihe: |
|
|
Lahtinen kirjoitti: |
Oma toimintamalli on ollut semmoinen, että kun kameran saa pelaamaan sillä prepaidilla, niin lataa HETI sillä kympillä.
Nyt on sen verran insinööreilty jo, että liittymät on excelissä, missä vehkeessä kortti ja koska saldo erääntyy. Kun alkaa olla kaksnumeroinen määrä liittymiä, niin alkaa muisti pätkiä ja hieman nuo kulutkin per liittymä kiinnostaa…
|
En taannoin taipunut excelöimään, vaan pistin outlookin/googlecalenteriin hälyn viikkoa ennen prepaid-katkoa. Sitten Telian appilla pistää lisäsaldot. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|