Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.11.2018 01:04 Viestin aihe: |
|
|
Peto kirjoitti: | Eihän se hyvien tapojen mukaista ole, mutta kaikillahan ei ole hyviä tapoja.
Ei ollut ihan yhden kerran kun lähdettiin mummolan pihasta ajokoiran kanssa mettään,
niin ajon alkaessa naapurin ukko lähti pihastaan haulikon kanssa kyselemättä passiin.
Kun posaus kuului niin ajo loppui kohta ja ukko palaili jäniksen kanssa torppaansa. |
Se saatto Eikka (nimeä ei muutettu) joskus hirvipassissaki ampua jäneksen mitä erehty hirvikoira pöläyttämään. _________________ Syön ammuttua lihaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.11.2018 11:19 Viestin aihe: |
|
|
Tiger kirjoitti: | Peto kirjoitti: | Eihän se hyvien tapojen mukaista ole, mutta kaikillahan ei ole hyviä tapoja.
Ei ollut ihan yhden kerran kun lähdettiin mummolan pihasta ajokoiran kanssa mettään,
niin ajon alkaessa naapurin ukko lähti pihastaan haulikon kanssa kyselemättä passiin.
Kun posaus kuului niin ajo loppui kohta ja ukko palaili jäniksen kanssa torppaansa. |
Se saatto Eikka (nimeä ei muutettu) joskus hirvipassissaki ampua jäneksen mitä erehty hirvikoira pöläyttämään. |
_________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Dani_el Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.11.2018 11:33 Viestin aihe: |
|
|
Aikoinaan kun oli hyvä ajokoira ja ajot kulkivat hyvin, ampui joku jäniksen koirani ajosta pellon reunametsään, olin itse samassa pellonreunassa 200m päässä ampujasta, näin kun ampuja otti jäniksen ja juoksi pellon yli autolleen ja lähti. Jotakin siinä perään koitin noitua, siitä vauhti vain kasvoi. _________________ Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 23.11.2018 19:48 Viestin aihe: |
|
|
Ai hitto jos olis jäniskoira ja joku vaan kehtais ampua jäniksiä sille ajoon ni olispa hyvä! Ite ei kuitenkaa jaksais, vaan tuijottas jotain kauniita&rohkeita ennemmin. Melekei vois viiä viinapullon/ammuttu jänis ja pyytää uudestaankin, oli lupia tai ei!
Onneks ei oo jäniskoiraa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Dani_el Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.11.2018 19:58 Viestin aihe: |
|
|
Minkälainen se jäniskoira on? Koiran ja jäniksen risteytys? _________________ Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 23.11.2018 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Dani_el kirjoitti: | Minkälainen se jäniskoira on? Koiran ja jäniksen risteytys? |
Joo. Mun lemppari on muuten saksalaisen paimentyttö joka leikkii koiraa eli saksanpaimenkoira. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TerPPa_88 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.02.2023 22:30 Viestin aihe: |
|
|
heiluri kirjoitti: | Ei, itte olen kerran räpännyt, meni ajot ristiin. |
Kerran olen ampunut vastaan tulleen pupun polulta, koiran haukku alkoi vartin päästä ja ajokoira suoraan syliin, isäntä puolen tunnin päästä tuli katsomaan ja antoi pitää pupun, vaikka tarjosin koiran omistajalle pupua. Toki koira söi herkkupalat sisältä!☝️ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaaleb Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.02.2023 22:27 Viestin aihe: |
|
|
Minä laitoin oman beaglen Trackerin safetytekstiin, että "Urosbeagle ajaa, jäniksen saa ampua". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TerPPa_88 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.02.2023 14:28 Viestin aihe: |
|
|
Kaaleb kirjoitti: | Minä laitoin oman beaglen Trackerin safetytekstiin, että "Urosbeagle ajaa, jäniksen saa ampua". |
👍 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
longi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.06.2024 23:46 Viestin aihe: |
|
|
Kaaleb kirjoitti: | Minä laitoin oman beaglen Trackerin safetytekstiin, että "Urosbeagle ajaa, jäniksen saa ampua". |
No joku urpohan ampuu sen sun beaglen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|