Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
haluaisitko lopettaa tupakoinnin ( vain tupakoitsijat) |
kyllä |
|
74% |
[ 137 ] |
ei |
|
25% |
[ 47 ] |
|
Ääniä yhteensä : 184 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Raccoon Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.12.2005 21:10 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä se sillon loppuu kun henki menee. Joskus aamuisin tuntuu että puulaatikko kutsuu, kun saa röhkiä melkein keuhkonsa pihalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MIKU04 Kanta-asiakas
Liittynyt: 24 Elo 2005 Viestejä: 331 Paikkakunta: etelä-pohojanmaa
|
Lähetetty: 02.01.2006 13:04 Viestin aihe: |
|
|
16vuotta on tullu käryyteltyä.nyt 3viikkoa ilman röökiä ja eka viikko ilman korvaavia(laastari/imeskelytabletti).yhtä helvettiä.tuli polteltua 20-40 röökiä päivässä.esim.yö-vuorossa 8tunnin aikana melkein puolitoista lootaa!!aamulla oli aina aika tunkkane olo.nyt ruoka maistuu paremmalle,henki kulkee helpommin ja yleinen vireys taso noussut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kova metsämies Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.01.2006 17:35 Viestin aihe: |
|
|
Minäkiin oon polttanu nyt semmosen kolme vuotta alkuaikoina meni pari toppaa mutta nyt enää 5-10 röökiä päivässä lopettamista yritän itsekkin tässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wire fox Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.02.2006 23:53 Viestin aihe: |
|
|
Yli kymmenen vuotta on tupakkaa tullu poltettua... Monta lopettamisyritystä on takana. Viimeistään ekaan riitaan miehen kanssa se aina tyssää... Ja on tosi vaikeeta yrittää lopettaa, jos avioliiton toinen osapuoli ei edes yritä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Susihukka-seisoja Vieras
|
Lähetetty: 22.03.2006 23:57 Viestin aihe: |
|
|
---
Viimeinen muokkaaja, Susihukka-seisoja pvm 17.02.2007 00:46, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tinurien Kirkkoherra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2006 17:32 Viestin aihe: |
|
|
Voin tulla sitten siunaamaan teidät maan syövereihin, kun keuhkosyöpä on mustannut teidän hengityselimistönne ja oksennatte verta. Kiitos, kiitos, töitä lisää. _________________ ...saadakseni lopettaa. Moron poro! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ArttuPuukko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2006 18:51 Viestin aihe: |
|
|
[quote="jinok"]kylläkai se mieki oon polttanu alotin tupakan polton jo 8 vuotiaana vähintään yks aski tuli päivässä vedettyä, mutta pari vuotta sitten päätin lopettaa kun eivät kaveritkaan enää niin innoissaan polttaneet, mutta oli melko helppo mulla lopettaa, en tiiä miksi, mutta kyllä siinä alkuviikkojen aikana aina rupes himottamaan ku joku poltti vieressä ja haistoin sen tupakan hajun niin teki mieli niin !&%¤#"!**ti tupakkaa ja niin tekee mieli nykyisinkin mutta ei sorruta ei.[/quote]
Minäpä laitoin paremmaks... Ostin 2askia punasta norttia kyläkaupasta ku olin 6-vuotias ja esikoulussa! Että muuten usko mut se on totta!!! _________________ Takana on raskas retki metsän siimeksessä,olalla kirves ja riista, polte sydämessä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Remington Model 700 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2006 19:43 Viestin aihe: |
|
|
Aamulla tupakka, aamukahvin jälkeen tupakka, ja ennen töihin menoa tupakkaa. Sitte samaa tahtia tupakkaa ja viel illan päätteeks tupakkaa.
Kai sitä joskus vois lopettaa. _________________ En rakasta ihmistä vähemmän,
vaan luotoa enemmän.
- George Cordon |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mpk1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.09.2006 08:41 Viestin aihe: |
|
|
nyt on 2 kk ilman ja leukaperät kippeenä purkasta. On ollut outoa olla metsälä ilman tupakkaa. Mutta olen polttamatta näin aluksi jouluun ja sitten uusin sopimuksen itseni kanssa juhannukseen. Tein näin koska ajattelin että se lopullinen päätös (ei koskaan enää) tuntuu niin radikaalilta.
Tänään ei ole edes tehnyt mieli väikka olen ollut hereillä jo kaksi tuntia! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.01.2007 22:43 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaan tämäkin nyt ylös. Tupakoimattomuutta kestänyt nyt viikon. Vahvin laastari on käsivarressa ja 2mg purkkaa menee koko ajan.
Tupakointia takana melkein 20 vuotta, elämä tuntuu nyt jotenkin tyhjältä kun ei ole tupakkia kaverina.
Yleensä en paljon unia näe, mutta tällä viikolla on tullut katseltua aika psykedeelisiä unia joka yö. Hermot aivan helvetin kireällä, eikä työnteostakaan tahdo tulla mitään, kun on tottunut rytmittämään päivän tupakan avulla.
Sen olen kuitenkin päättänyt, että ensi syksyn pohjoisen reissulla sikari palaa tervastulen ja nokipannukahvin äärellä, kävi sitten muun tupakoinnin kanssa miten vain. Ennemmin vaikka kuoppaan kuin silloin ilman hyvää sikaria. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 08.01.2007 23:08 Viestin aihe: |
|
|
jussi72 kirjoitti: | Tupakoimattomuutta kestänyt nyt viikon. Vahvin laastari on käsivarressa ja 2mg purkkaa menee koko ajan. |
Ei se noilla laastareilla ja purukumeilla onnistu. Kaikki lähtee korvien välistä. Ei siinä poppakonstit auta.
Kliinisissä tutkimuksissa ei ole pystytty osoittamaan nikotiinilaastarien/purukumien tehoa nikotiinittomiin lumelaastareihin/purukumeihin verrattuna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.01.2007 23:29 Viestin aihe: |
|
|
Vähän samaa on tullut mietittyä, että jos sekoittaisi pussiin tavallisia mutta nikotiinipurkanmakuisia purkkia ja oikeita nicorettejä, niin huomaisiko sitä loppupeleissä mitään eroa vaikutuksessa.
Johtuukohan tämäkin tupakanpuutteesta vai miksikö foorumi alkoi yhtäkkiä vihertää, eli fontti ja kehykset vaihtuivat vihreäksi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wildgame Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 968 Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa
|
Lähetetty: 09.01.2007 14:42 Viestin aihe: |
|
|
Kato Täällähän on joku muukin yhtä hullu. Ite oon pitäny tuota inhalaattoria huulessa aina kun on alkanut tekeen säpäkkää mieli. Nimenomaan pitänyt huulessa, sama nikotiinipanos ollu sisällä jo kaks päivää. _________________ Respect the Game.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 18.01.2007 11:45 Viestin aihe: |
|
|
Omalla kohdalla imeskelytabletit toimivat, ei edes kännissä tarvinut polttaa, kun sellainen oli poskessa ja kestää nelisen tuntia, kun ei sitä urakalla imeskele. Pari kuukautta olin tupakoimatta ja korvikkeita käyttämättä, rouva aloitti uudestaan niin eihän siinä itsekään sitten ilman voi olla. Töissä tupakoinnin olen kuitenkin lopettanut ja tupakkaa ei enää mene kuin noin viisi päivässä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 18.01.2007 23:29 Viestin aihe: |
|
|
Susihukka-seisoja kirjoitti: |
Nyt ei oo kultaista eikä kultaa, vaan minä ja tupakat. |
Eli "kullittelu" on siis loppunut? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|