Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
overkill Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.03.2020 17:35 Viestin aihe: |
|
|
Pari jalmaria on pyynnissä ja on kyllä turvallisimmat ja helpommat raudat mitä olen käyttänyt. Kunnon ote viritys kammesta ja ihan voi rauhassa kädellä painaa laukaisu lätkän alas ja hallitusti päästää raudat vireestä. Lisäisin noita näädille lisääkin mut nyt olen ihastunut noihin telkänpöntön mallisiin rautoihin kun niiden asennus ei vaadi muuta kuin ripustus puuhun. Jalmari käytännösdä vaatii aina vähän jotain alle kun on asennettava vaakaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ramiwolf Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Jou 2017 Viestejä: 2539 Paikkakunta: Etelä-Suomi
|
Lähetetty: 07.10.2024 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Minun mielestä Jalmari on ihan hyvä muutoin, mutta yksi vika siinä on.
Sen syöttitilan osuus on minusta liian lyhyt.
Kun sinne haluaisi laittaa reilusti "tavaraa" niin satsi menee liian lähelle takatilan verkkoa, niin linnut käy repimässä/nokkimassa noita roippeita, jolloin loukku voi laueta tuosta ronkkimisesta.
Samoin linnut pääsee sotkemaan tuon loukun pyyntiä muutoinkin, kun käyvät repimässä noita syötityksiä verkon läpi.
Lisäksi joku kauriin selkärangan palan sovittelu tuonne takatilaan on säätämistä, kun ei voi jättää liian taakse lintujen takia ja liikaa ei voi laittaa/ jättää ulommas, kun saattaa ranka tulla laukaisimen tielle.
Eli takatilan pituus pitäisi olla 5-10 cm pidempi, niin se helpottaisi/ parantaisi Jalmarin käytettävyyttä nykyisestä mallista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|