Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jaska-59 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.01.2006 01:12 Viestin aihe: miksi viestit lähtee vanhasta päivämäärästä |
|
|
ainakin mun koneelle tulee ylimmät viestit vanhuus järjestälmisyys listautumina,elikkä vanhimmat ensin ja uusimmat sitten .ei hyvä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.01.2006 01:31 Viestin aihe: |
|
|
Jos lähdetään siitä että ei tarvitse tehdä monta topikkia tästä ongelmasta.. Voit vaikka lähettää YV:een (yksityisviestin) adminille.. Ja kysele häneltä asiasta.. Nyt sun kyselyt ovat Jäniksen ja ketun metsästys-osiossa, johon ne eivät taida kuulua..
EDIT:
Mulla ainakin toimii tuo "katso viimeisen käyntisi jälkeen tulleet viestit"-nappula.. En kyllä ole ihan varma ymmärsinkö "Jaska-59":in kirjoituksen täysin.. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jaska-59 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.01.2006 02:25 Viestin aihe: merilinnustajalle |
|
|
jos mä otan kettukaaatoja otsikon niin siellä on -05 jutut missä mättää? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.01.2006 02:51 Viestin aihe: Re: merilinnustajalle |
|
|
jaska-59 kirjoitti: | jos mä otan kettukaaatoja otsikon niin siellä on -05 jutut missä mättää? |
Ei missään, painahan sitä viimeistä sivua eli tässä tapauksessa sivu numero 7 .. Silloin näkyy tuorein viesti.. Ei kait se noin vaikeata voinut olla.. Minun mielestä lajittelu toimii täällä samalla tavalla kuin useimmilla foorumeilla.. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
GWP Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tam 2006 Viestejä: 1442 Paikkakunta: tosi lähellä ruåttia
|
Lähetetty: 19.01.2006 05:32 Viestin aihe: |
|
|
Huomenta! Pakkasta riittää joten tänään työpäivästä tulee varmasti lyhyempi kuin eilen. Kannattaisi katsastaa sivun alareunaa. Sieltä voip löytää ratkaisun propleemaan. Jos kuva vörkkii ImageTsäkä Corporaation palvelimella, niin se varmasti antaa ratkaisevanvinkin.
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 19.01.2006 10:10 Viestin aihe: |
|
|
Kiitokset GWP. Vuodesta -97 tällä palstalla (tosin silloin eri softa) olen pyörinyt enkä silti ole tuota mahdollisuutta huomannut
Pitänee mennä optikolle... _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
GWP Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Tam 2006 Viestejä: 1442 Paikkakunta: tosi lähellä ruåttia
|
Lähetetty: 19.01.2006 15:15 Viestin aihe: |
|
|
Niin tämähän on entinen Vesan metsästyssivut. Moni on vaihtanut nimimerkkiä ja uusia kirjoittajia on tullu varmaan miljoona lisää. Mutta missä hiomalaikka? Onko niin ettei nykypäivä kestä rankkaa huumoria? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|