Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jeze Kanta-asiakas
Liittynyt: 03 Mar 2005 Viestejä: 1435 Paikkakunta: Paimio/Pöytyä
|
Lähetetty: 22.01.2006 22:05 Viestin aihe: seura koirat? |
|
|
minä en ymmärrä näitä seurakoiria mitä tekee jollain tanskandogilla tai irlannin susi koiralla?? ne on hevosen kokosia!!!!
ymmärrän kyllä pienet seura koirat, mutta MIKSI joku hevosen kokonen koira jolla ei tee mitään hyödyllistä???!!! ja kaiken lisäksi ihmisillä joilla näitä on niitä tarvii olla USEITA!!!!! MIKSI???
kertokaa minulle!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 22.01.2006 22:12 Viestin aihe: Re: seura koirat? |
|
|
jeze kirjoitti: | minä en ymmärrä näitä seurakoiria mitä tekee jollain tanskandogilla tai irlannin susi koiralla?? ne on hevosen kokosia!!!!
ymmärrän kyllä pienet seura koirat, mutta MIKSI joku hevosen kokonen koira jolla ei tee mitään hyödyllistä???!!! ja kaiken lisäksi ihmisillä joilla näitä on niitä tarvii olla USEITA!!!!! MIKSI???
kertokaa minulle!!! |
Miksi kellään yleensäkään pitää olla yhtään mitään? Miksi meillä on kaikkea hyödytöntä nurkat pullollaan? Miksi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.01.2006 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Seurakoira kirjoitetaan yhteen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tetri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2006 13:51 Viestin aihe: |
|
|
Taisipa olla monta muutakin "kirotusvirhettä" ja ajatuskin hiukan hakusessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wire fox Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2006 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Jospa joku tykkää isoista koirista ja kaikille ei riitä yksi koira. Onneksi jokainen saa valita ittelleen just sellasen koiran ku haluaa... Ja eihän kaikkien tarvi tykätä.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Karita Höök Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.01.2006 14:46 Viestin aihe: |
|
|
Koiria yleensä kerääntyy enempi jos esim. kasvattaa niitä. Ja irkku oli aikoinaan vinttari joka käytettiin susimetsästykseen ja ne ajoivat kimpassa sutta, siis käytettiin enempi kuin yksi metsästystilanteessa.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Olisiko sitten helpompi käsittää jos se on sinun oma mieltymysrotusi? Että silloin niinkuin olisi OK että niitä olisi enemmän kuin yksi?
Mitä kokoon tulee, voin kertoa että irkku on helpompi käsiteltävissä esim. sisätiloissa kuin joku pienempi rotu joka on paaaaljon vilkkaampi. Myös ulkona koira toimii kivasti.
Vau, että maailmaan mahtuukin eriäviä mielipiteitä asioista, tämä oli päivän paras |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wire fox Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2006 15:09 Viestin aihe: |
|
|
Koira jolla ei tee mitään hyödyllistä... Aika monen kaavoihinsa kangistuneen metsästäjän mielestä seurakoirat on hyödyttömiä... Mutta nehän suorittaa just niille tarkotettua hommaa: on seurana, ihmisen kaverina...
Oikeesti mä naureskelen täällä, miten joku voi edes ajatella tolleen... hyödyttömiä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mäykkynen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2006 15:18 Viestin aihe: |
|
|
niin miks kaikilla ei oo pelkästään mäyräkoiria _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
wire fox Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.01.2006 15:43 Viestin aihe: |
|
|
Mäykkynen: ootko ajatellu, et tollanen pitkäkarvainen, tappijalka näyttää pahasti seurakoiralta... Ton kuvanki on pakko olla lavastettu... Joten sullaki on hyödytön koira... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jazz Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.02.2006 20:22 Viestin aihe: |
|
|
Minä ainakin pidän näitä siksi, että ne on maailman kauneimpia ja jaloimpia ja viisaimpia ja älykkäimpiä koiria!
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
mäykkynen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2006 12:31 Viestin aihe: |
|
|
ootko ajatellu, et tollanen pitkäkarvainen, tappijalka näyttää pahasti seurakoiralta... Ton kuvanki on pakko olla lavastettu... Wink Joten sullaki on hyödytön koira... Very Happy
Ei jalkojen pituus ja karvan pituus tee siitää pelkkää seurakoiraa
mut seurakoirahan tuo on suurimman osan ajasta
ps: kuva on aito _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
wire fox Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.02.2006 12:43 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän mä sen uskon ettei oo pelkkä seurakoira, enkä oikeesti kysenalaista kuvan aitouttta... Oli vaan pakko kommentoida. Koska pieni ja pitkäkarvainen koirahan on seurakoiran stereotypia... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Terhi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.03.2006 16:45 Viestin aihe: Re: seura koirat? |
|
|
jeze kirjoitti: | minä en ymmärrä näitä seurakoiria mitä tekee jollain tanskandogilla tai irlannin susi koiralla?? |
No mitä "tekee" pienelläkään seurakoiralla?
Ei koiralla tarvi TEHDÄ mitään. Seurakoirat on nimenomaan SEURAKSI! Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
Toinen tykkää isoista koirista, toinen pienistä. Miksi se sua haittaa jos joku haluaa elää isojen koirien kans? Ei pitäis olla sinun ongelmasi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|