Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2006 11:25 Viestin aihe: |
|
|
Jäsen voi tuoda vieraskortilla metsästysvieraita seuran alueelle kahdesi metsästyskaudessa. Kuitenkin samaa vierasta, vain kerran saman metsästyskauden aikana.(erään metsästysseuran säännöissä)
Varsin ymmärrettävää: Kahdella vierailijalla estetään täydellisen sisäänpäin lämpiävyyden mielikuva. Valikoimalla kahdesta vielä, että vain toinen ja toinen pääsee kerran estetään "seuraan pesiytyminen."
Serkkuni kerran soitti minulle mailmalta, että voisinko järjestää hänelle ja hänen työkaverilleen vierailun peurajahtiin. Ei onnistunut. Nimittäin en itsekkään ole pääsyt, kuin kerran. Lihoja en saanut. Olemme serkkuni kanssa molemmat maanomistajia. Pitäisköhän tehdä jotain...ääh en viitsi. Kirjoittelen mieluummin tänne. Pysyy turpa ehjänä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rigby 416 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2006 11:47 Viestin aihe: |
|
|
Meidän seurassa ei tartte edes maksaa päiväkorttia kun on jonkun seuralaisen vieras.
Tää on just sitä kateutta että kalastavat kaikki kalat joesta,jotka ehdottavat ehtoja ettei saa käydä kuin kahdesti kaudessa.
Sairaita yksilöitä on kyllä joka puolella kun tuo avohoito on vallitsevaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2006 12:56 Viestin aihe: |
|
|
Sairautta tai sitten...vanhanajan metsästys kulttuuria. Muistan viela 15 vuotta sitten, kun puheenjohtaja antoi listat ketkä saavat käydä sorsastamassa. Opetettiipa vielä"katsomaan kieroon", jos näki henkilöitä tämän listan ulkopuolelta.
Muuten nyt tulikin mieleen. Vanhastaan meidän seuralle on jäänyt käytäntö, ettei sorsastus vieraita saa tuoda paikalliselle järvelle. Kätevää...ei kukaan pellolle menisikään sorsaan. Näin minimoidaan taas vierailuja. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 27.02.2006 13:18 Viestin aihe: |
|
|
Olisikohan kyseisellä seuralla syytä tehdä sääntöuudistus? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2006 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Minä en ainakaan lähde ehdottamaan...Se on KAPINA.
Metsästyksestä ei saa tulla suuremmpaa stressin aiheuttajaa kuin ansiotyö. Olen joskus kuullut, että sen tehtävä olisi päinvastainen...mene ja tiedä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paavo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.02.2006 19:42 Viestin aihe: |
|
|
Olen seuraillut tämän kuhnan kirjailuja. Katselkaa muutkin niistä paistaa tuettu trollaus läpi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 27.02.2006 20:11 Viestin aihe: |
|
|
Paavo kirjoitti: | Olen seuraillut tämän kuhnan kirjailuja. Katselkaa muutkin niistä paistaa tuettu trollaus läpi. |
Huomaat siis saman kuin minä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2006 01:00 Viestin aihe: |
|
|
Tuettu trollaus. En ole vielä vanhainkodissa, että rollaatorilla ajelisin. PAAVO tunnusta nyt vain itsellesi, ettei metsästys harrastuksessa ole kaikki ihan kohdallaan.
Tarkoitat kait, että kysyn ja vastaan samalla nimimerkillä. Seuraavaksi kait väität, että uhkailujuttukin on tekaistu. Nyt alkaa tuntua siltä, että olet ITSE syylistynyt UHKAILUUN.
AHAA oletkin tämän aiheen päähenkilö itse. Kunniapuheejohtaja puhemies paavo. Sekoitat pakkaa ja peität jälkiäsi. On helpompaa, kun lopetat ne laittomat uhkailut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 28.02.2006 01:43 Viestin aihe: |
|
|
kuhna kirjoitti: | AHAA oletkin tämän aiheen päähenkilö itse. Kunniapuheejohtaja puhemies paavo. Sekoitat pakkaa ja peität jälkiäsi. On helpompaa, kun lopetat ne laittomat uhkailut. |
Vaikuttaa siltä, että paranoia on kyseessä. Pahanlaatuinen sellainen. Tai trolli. Molempi pahempi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2006 02:06 Viestin aihe: |
|
|
No niin pikkuketulla on jo nukkumaan menoaika. Mä en enää jaksa leikkiä. Olen nimittäin työkoneella ja tuppaa oleen noita töitä. Leikitään huamen ku heräät. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2006 09:56 Viestin aihe: |
|
|
kuhna kirjoitti: | No niin pikkuketulla on jo nukkumaan menoaika. Mä en enää jaksa leikkiä. Olen nimittäin työkoneella ja tuppaa oleen noita töitä. Leikitään huamen ku heräät. |
No nyt se suuttu.. Milläs alalla se "kuhna" työskentelee, mielenterveyskö oli elämäsi päätyö ?, suosittelen siirtymistä asiakkaaksi... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Partanen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.02.2006 10:38 Viestin aihe: |
|
|
Paavolle ja Ketulle sekä eräille muille.
Seurannut olen minäkin.
On matalan ja alhaisen mielen merkki, kun joku tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö. Totuus ei muutu sen perusteella, uskooko ihmisten enemmistö siihen vai ei.
Sudet ulvovat mutta troikka kulkee. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 28.02.2006 13:06 Viestin aihe: |
|
|
Partanen kirjoitti: | On matalan ja alhaisen mielen merkki, kun joku tahtoo olla samaa mieltä massojen tai enemmistön kanssa vain siksi, että enemmistö on enemmistö.. |
Minä en ole missään asiassa täysin samaa mieltä kenenkään kanssa kuhnapartanen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Paavo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2006 13:52 Viestin aihe: |
|
|
Sudet ulvovat ja trolli kulkee . Ei kun trolli ulvoo ja sudet kulkevat, piti sanoa . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.02.2006 14:10 Viestin aihe: |
|
|
tuntuu kuhna hivestäjien verenpaineita nostattavan, hyvä näin. _________________ Hatun noston kruunaa roston, suussa palaa sippiboston |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|