Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
aappo77 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 09.04.2006 17:32 Viestin aihe: minkämittaiset metsäsukset kannattaa hankkia |
|
|
Särjin tänään metsäsukseni supin jäljityksessä. Vanhat sukset on 280cm pitkät. Ajattelin hankkia seuraavat hieman lyhyemmät, mutta kuinka paljon?
Omat mittani ovat 90kg ja 176cm. Pääasiallinen käyttö on erinäköiset jäljitykset (supi, näätä jne...) Antakaa käyttökokemuksia ja mielipiteitä suksen pituudesta, ominaisuuksista sekä merkistä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
riekkomies39 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 10.04.2006 16:06 Viestin aihe: |
|
|
Mahdollisimman notkeat ja vähintään 270cm pitkät. Itellä vanhat Lahdenperät ja ihan hyvät hiihtää. Tosin aivan upottavalla kelillä sais olla pitemmät, olen 187cm/83kg. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Professori Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.04.2006 20:05 Viestin aihe: |
|
|
Kyselit mettäsuksista, mutta oletko koskaan ajatellut lumikenkiä jäljitys reissuillesi? Riippuu toki maastosta missä kuljeskelet. Itse olen ainakin tykästynyt lumikenkiin varsinkin jos maasto on ojitettua ja risukkoista. Lisäksi molemmat kädet on käytettävissä jos nimittäin joskus tarvii ampua esim. (rusakon pyynti jalkamiehissä). Hangen ja lumen kosteudesta riippuu kumpiko vaihtoehto, sukset vai kengät kantavat paremmin. _________________ Hyvin ammuttu on puoliksi syöty |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|