Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
asian sivusta osion poistaminen |
asian sivusta pois ja äkkiä |
|
23% |
[ 25 ] |
asian sivusta on ihan ok. |
|
76% |
[ 80 ] |
|
Ääniä yhteensä : 105 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
hankipoika Vieras
|
Lähetetty: 19.05.2006 13:52 Viestin aihe: |
|
|
niin kyllähä nuotten jossain pitää kuherrella ja asian sivusta osio on just sopiva paikka jauhaa kaikenmoosta  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Susihukka-seisoja Vieras
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:10 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Punajalaka"] ...turhaa kuhertelua täynnä joka ketju.[/quote]
Kerropas millon kuhertelu olis turhaa
Mun mielestä ei ikinä. Ei tosiaan, ihan vakavasti otettuna, pitäis pysyä otsikon mukaisessa aiheessa, mutta joskus se vaan lähtee rönsyilemään. Sen ei ole kuitenkaan tarkoitus satuttaa eikä loukata ketään, toisin kuin joillain tällä foorumilla majailevilla henkilöillä on oikeasti tarkoitus saada mm. minut helevettiin täältä. Kunnianloukkauksen rajat on ylitetty useasti, ja hyvin törkeästi. Silläkään kiusalla: en aio täältä poistua.
Esimerkiksi kuvatopicit on täysin mahdotonta saada pysymään sellaisina että siellä on vaan kuvaa kuvan perään.
Seuraava äänestyksen aihe varmaan tulee olemaan "kuinka moni haluaa että Leenu, Liinu ja Tiinu tukkivat turpansa" |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tursas ***
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:17 Viestin aihe: |
|
|
Stondis itse on ylittänyt "kunnianloukkauksen rajat" useimmin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
saikka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:18 Viestin aihe: |
|
|
Seuraava äänestyksen aihe varmaan tulee olemaan "kuinka moni haluaa että Leenu, Liinu ja Tiinu tukkivat turpansa"[/quote]
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:19 Viestin aihe: |
|
|
ELLU69
Lainaus: | Kerrankin tämän tipusen kanssa samaa mieltä. En minäkään käy sellaisilla forumeilla lukemassa mikä ei kiinnosta. Voi, voi.........kun ei muuta keksitä.....  |
Ollaankos me sitten oltu kauheestikin erilaista mieltä asioista? Vai ollaanko oltu samaa mieltä edellisen mielipuolen kanssa?
 _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Susihukka-seisoja Vieras
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:24 Viestin aihe: |
|
|
[quote="Tursas"]Stondis itse on ylittänyt "kunnianloukkauksen rajat" useimmin.[/quote]
Sä et tiedä mitä kaikkee pas*aa mun yksäreissä on, joten en tarvitse sun kommentteja tähänkään väliin. Munattomat luuserit tarkoittaa yleensäkin niitä jotka viitsii naputtaa joka asiasta, en varsinaisesti ole sitä henkilöiyt kehenkään ennenkuin on ollut tarvis.
Lopeta nyt toi mun nyppiminen kun en mä ole sulle mitään tehnyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
heguli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2006 18:34 Viestin aihe: |
|
|
ikähaitaria katsellen täällä on aika paljon "nuoria" käytös taas kun vanhalla mummolla jonka oli pakko kattoo se telkasta tullut kauhee ohjema jotta sais sitä naapurin mummon kanssa haukkua seuraavan päivän iltakaffeella  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Silli.S Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2006 22:57 Viestin aihe: |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, Silli.S pvm 03.06.2006 02:25, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2006 23:03 Viestin aihe: |
|
|
kyllä se pittää susihukka-seisojan antaa kiimoissaan täällä löperrellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Susihukka-seisoja Vieras
|
Lähetetty: 19.05.2006 23:34 Viestin aihe: |
|
|
Kiitti juu juse, just tota mä kaipasinkin. hehe. Kyllä kaikilla on nyt haus-kaa! |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Tärppi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.05.2006 23:42 Viestin aihe: |
|
|
Nyt kun mettämiehillä ja naisilla on ns. kesäloma, niin kivahan sitä on jaaritella kaikkea hauskaa asiattomiakin
Jos todellakin joitain se häiritsee,niin apua voi kysellä
Tai jättää ne "asiattomat" lukematta.
Itse ainakin jatkan nykyiseen malliin ja naisten kanssa on aina kiva olla tekemisissä
Ja ikään katsomatta löytyy niitä asiallisiakin keskusteluja täältäkin pilvin pimein!
Terv. Tarppi, 30-kriisin potija  _________________ Tärpin ja Roopen sympioosi |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jinok Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.05.2006 02:52 Viestin aihe: |
|
|
Ei missään nimessä saa poistaa Onpahan tosiaan joku osio missä voi hankipojan kans puhhuu kaikenlaista passkaa  _________________ -Rottajalaka prkl!
 |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
jahtimatkoja Kanta-asiakas
Liittynyt: 11 Hel 2006 Viestejä: 243 Paikkakunta: miltei keskellä ei mitään mutta kuitenkin lentoreitin varrella!
|
Lähetetty: 20.05.2006 03:07 Viestin aihe: |
|
|
joo kyllähän tää osio pitää säilyttää! poiston ehdottaja sen sijaan sulkea pois koko woorumilta. _________________ AINA KANNATTAA KOKEILLA..... |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 24.05.2006 21:09 Viestin aihe: |
|
|
nym.......fot..... heeeeeeeeehheeee..  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
joni1001 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2006 19:44 Viestin aihe: |
|
|
Punajalaka kirjoitti: | Jos se postettais, niin siirtys se kaikki turha jauhanta tänne muiden keskusteluiden haitosi ja sieltä sitä ei sitten enää sitä asiaa löytäskään, kun ois turhaa kuhertelua täynnä joka ketju. |
Veit jalat suustani Punajalaka! _________________ Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|