Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 15:54 Viestin aihe: |
|
|
Totta, mutta mahdotonta. Muutos on niin kauvan mahdotonta, kuin vallassa olevat kokevat tehtävänsa oikeutetuksi. He ovat oikeassa, koska he vaalivat omia etujaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kkssu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 19:05 Viestin aihe: |
|
|
Tahtoo van se nitro jengi olla niitä maan omistajia. Tietty valtiolta voi vuokrata maita, mutta sitte taas nitro jengiläisetki vois olla tervetulleita makselemaan vuokraa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 20:37 Viestin aihe: |
|
|
EU ja Natura on saanut nitrojengiläiset takajaloilleen. Jäynää ei tietenkään voida purkaa, kuin lähipiiriin. Toisaalta nitrojenggiläisillä pitää olla jotain jäynää aina jotain kohtaan. Tilanne olisi suurinpiirtein sama, vaikkei EU:ta ja naturaa ei olisikaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 20:42 Viestin aihe: |
|
|
Vai on nirojenki kuisannu kuhnaa ota iisisti ja sulaudu joukkoon ja enennen kaikkea pistä vahinko kirtämään ja näin ollen nauttikaatte metsästyksestä. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 21:09 Viestin aihe: |
|
|
Saitko orgasmin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 21:34 Viestin aihe: |
|
|
Mitä se tähän kuuluu? _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 21:42 Viestin aihe: |
|
|
Aina kun olet havaitsevinasi, etten sopeudu esim. nitrojenggiin, niin innostut niin paljon, että... niin noh. Ilmeisesti itselläsi on ollut samoja ongelmia ja ole ratkaissut ne omalla tavallasi(lipominen). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 22:08 Viestin aihe: |
|
|
Eipä oo tarvinnu noita sopeutumis ongelmia pohtia kun en ole ikinä hirvestystä harkinnutkaan, kun hirvenmehtuu aikaan on aina parempaakin metästystä tarjolla. Ja jos aina kun olen huomannut ettet sopeudu esim. nitrojenkiin innostunut niin että... niin enpä ois muuta ehtiny tehäkkään kun vääntelehtiin sen... kourissa. Ja tottahan se suurimmaksi osaksi on mitä turiset mutta pitää vähän provosoida ettei saarnaus into laannu. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.07.2006 22:21 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä Punajalka. Helle on laiskistanutkin minua. Toisaalta ei teikäläisiäkään ole paljoa täällä näkynyt. Mutta syksy tulee ja kuhna kuhnailee taas passiin. Nitrojenggi yrittää "stuumailla" omia lakikirjojaan, kuinka kuhnailusta voidaan ranggasita. Eikö sille kuhnimiselle voi !&%¤#"! voi mitään. Kuhne hauta saunan taa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hylsy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.07.2006 14:53 Viestin aihe: |
|
|
"Kuhna" piilotappas niiden nitrot,niin eiköhän se nitrojengi hiljene _________________ Aina on, joskus ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sergei Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.07.2006 11:02 Viestin aihe: |
|
|
Pitelisi vaan syksyn tällaisia ilmoja.. tekisi hyvää jengiläisille kun nitrotki on piilotettu.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.07.2006 18:02 Viestin aihe: |
|
|
Mutta kyllä nitrojengiä leikkaa eniten nuo lauhat kevätilmat. Mikä siinä onkin, että keväisin heittää eniten ihmisiä veivinsä. Poislukien tietysti hirvijahdin tuoma lisäpiikki kuolemantilastoihin. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sergei Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.07.2006 19:45 Viestin aihe: |
|
|
Enpä oo kuullut selitystä keväiseen veivin heittoon, varmaankin rinta täyttyy riemusta niin että syvän aivan pakahtuu. Aamuyö on myös sellaista aikaa ettei kannanta nukkua jos aikoo välttää viikatemiehen käsittelyn. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.07.2006 11:54 Viestin aihe: |
|
|
Kuulin yhden selityksen, että keväisin nämä flunssat ja muut pöpöt kiertävät, josta syystä sitten oheistuotteena heikommassa jamassa olevat saavat keuhkokuumetta yms. ja poistuvat keskuudestamme. Kevät taitaa olla myös itsemurhien kannalta kaikkein runsainta aikaa juhlapyhien ohella?
Toisaalta vakava aihe, eikä pitäisi paljon vitsailla. Mutta millepä sitä ei ihminen nauraisi, ellei kuolemalle. Sitä kun sanotaan, että huumorilla päihittää jopa kuoleman. Vaan ei taida olla yksikään palannut kertomaan sen kaverin jääneen kakkoseksi tuonelan porteilla, ei vaikka miten olisi pärskynyt naurusta henkeä heittäessään. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
halti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 14.08.2006 17:23 Viestin aihe: |
|
|
kuhna puhuu asiaa |
|
Takaisin alkuun |