Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 05:28 Viestin aihe: Makkaratikun pituus? |
|
|
Kuinka pitkät makkaratikut teillä on hirviporukassa. Itselläni oli alussa se max. 4 metriä. Onnistuin nauramaan vitseille oikeassa kohdassa. Pystyin lyhentämaan sen 3 metriin. Sitten minä syntinen saa tana kurja jouluin miaron tiälle, mistä Tinurien Kirkkoherra tietää enemmän kuin minä itse. MAKKARATIKKU OTETTIIN KOKONAAN POIS!!!!. Olen ajatellut omaa pientä retkikeitintä, mutta pelkään "primitiivi reaktiota" porukan taholta. Olen myös ajatellut hommata yli 10 metristä hiilikuituvapaa, mutta pelkään "jytkyjä", minkä saisin, jos nuotio olisi tehty voimalinjojen alle. Tinuri kerro nyt kaikessa viisaudessasi, mistä tämä kaikki johtuu. Kylmä makkara alkaa piärettää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 02.08.2006 09:03 Viestin aihe: |
|
|
Vetäse kuule alahuuli pääs yli ja sitte nialaset... _________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juhaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 10:30 Viestin aihe: |
|
|
Ei varmaan haittais ketään jos tälle huru-ukolle ylläpito antas vaikka viikon loman. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ELLU69 Vieras
|
Lähetetty: 02.08.2006 10:39 Viestin aihe: Re: Makkaratikun pituus? |
|
|
kuhna kirjoitti: | Kuinka pitkät makkaratikut teillä on hirviporukassa. Itselläni oli alussa se max. 4 metriä. Onnistuin nauramaan vitseille oikeassa kohdassa. Pystyin lyhentämaan sen 3 metriin. Sitten minä syntinen saa tana kurja jouluin miaron tiälle, mistä Tinurien Kirkkoherra tietää enemmän kuin minä itse. MAKKARATIKKU OTETTIIN KOKONAAN POIS!!!!. Olen ajatellut omaa pientä retkikeitintä, mutta pelkään "primitiivi reaktiota" porukan taholta. Olen myös ajatellut hommata yli 10 metristä hiilikuituvapaa, mutta pelkään "jytkyjä", minkä saisin, jos nuotio olisi tehty voimalinjojen alle. Tinuri kerro nyt kaikessa viisaudessasi, mistä tämä kaikki johtuu. Kylmä makkara alkaa piärettää. |
Mikä mies tämä oikein on .....mistä helevetistä sä nämä juttus keksitkin... ....on naurussa pitelemistä...
Älähän nyt Repetti....annahan Kuhnan toteuttaa itseänsä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tinurien Kirkkoherra Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 12:02 Viestin aihe: |
|
|
Yleensä peiliin katsominen kuhna auttaa... _________________ ...saadakseni lopettaa. Moron poro! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tauno Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 12:08 Viestin aihe: |
|
|
Itseterapoituminen jatkuu.
Vaikutusta saadaan näköjään odottaa........ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
saajo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 14:55 Viestin aihe: |
|
|
ELLU69
Repetti ????????? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 02.08.2006 16:15 Viestin aihe: |
|
|
Pätemisen tarvettako lie kuhnalla? _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 16:33 Viestin aihe: |
|
|
Joo ...Tinuri mä otan peilin tulille mukaan. Asetan sen etäämmälle nuotiosta, siten että näen nuotion. Asetun itse peilin viereen. Heureka... olenkin aivan nuotin vieressä. Voin nähdä peilistä myös metsästys kavereita sekä mukavan voutilaisen. Nuotin lämpöominaisuudet ja makkanpaisto mahdollisuudet ovat heikohkot, mutta kaikkea ei voisaada.
Voin myös ampua riistaa peilin kautta. Ei synny haavakoita. Peili vain särkyy. Voin hankkia Tinureille ja Ketuille oman peilin, mistä he voivat kurkkia Kuhnaa ja yritellä heltoille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 16:53 Viestin aihe: |
|
|
saajo kirjoitti: | ELLU69
Repetti ????????? |
Ei pidä sotkea oikeaan Repettiin. Ellu tarkoitti Repesorsaa, eikö. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
esteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 17:02 Viestin aihe: |
|
|
Ihan kuin tuohon Kuhnan jutusteluun sisältyisi jokin piilotettu viesti ?
Minulle se ei näin yhdellä lukukerralla auennut mutta... voooi tuossa olla ehkä jotain järkeäkin ?!? Tai sitten...
Joka tapauksessa jätkähän kirjottaa kuin Ruuneperi . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 17:08 Viestin aihe: |
|
|
Kerro; kerro kuvasti kenet Kuhna tänään näkee....... tänään näen esterin ja Ellun. Kettusta ja Tinuria Kuhna setä ei millään kuvastimeensa saa. Kuhna kuitenkin tietää Ketun Tinurin Röllipukuun piilouteen pivoonsa kyyhkystä saadakseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mehtämies92 ***
|
Lähetetty: 02.08.2006 17:14 Viestin aihe: |
|
|
juhaka kirjoitti: | Ei varmaan haittais ketään jos tälle huru-ukolle ylläpito antas vaikka viikon loman. |
Kyl se varmaa haittais, kuhna on aika hyvä tunnelmanluoja... Keskeltä tylsiä otsikoita(kyyhkygallupit, lemmikin lopetus, etc..) löytyy makkaratikun pituus?!
Siis ohi aiheenhan tämä menee, toisin kuin nuo lopetukset ja kyyhkygallupit, mutta ihan hauska sun juttujas kuhna lukea! Kunhan et anna niitten valloittaa isoilla topiccimäärillä koko foorumia..! _________________ Sikamaisuus ei miestä pahenna. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 17:18 Viestin aihe: |
|
|
Suhtaudun nöyrin mielin töpikkiin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.08.2006 17:51 Viestin aihe: |
|
|
Sopiva makkaratikun pituus on sellainen, ettei kädet pala makkaraa paistettaessa, eli ainakin 110-130 cm pitkän tikun päähän ripustaisin a-luokan makkaraa, huom. a-luokan makkaraa. Yksi vaihtoehto on, että tekee oman nuotion toisten makkaran paistajien selän taakse, ihan lähelle. Muiden on vaikea olla omalla nuotiolla, kun selän takana alkaa kuumottaa kunnon roihu. Näin saa sitten vallattua sen alkuperäisen nuotin itselleen. Se pitää kuitenkin ottaa huomioon, ettei kuratukun jahtiaktiihmeasut syty palamaan metsästäjäkavereiden päällä. . _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|