Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
tupakoitko |
aina |
|
16% |
[ 81 ] |
yleensä |
|
13% |
[ 68 ] |
silloin tällöin |
|
11% |
[ 57 ] |
harvoin |
|
5% |
[ 25 ] |
en juuri koskaan |
|
10% |
[ 51 ] |
en koskaan |
|
36% |
[ 180 ] |
mikä on tupakka? |
|
5% |
[ 25 ] |
|
Ääniä yhteensä : 487 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Spede ***
|
Lähetetty: 06.10.2006 21:17 Viestin aihe: |
|
|
Olen kohta 3 viikkoa ollu tupakkilakossa. Hullua hommaa alottaa lakko kesken jahtikauden. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 06.10.2006 21:38 Viestin aihe: |
|
|
Spede kirjoitti: | Hullua hommaa alottaa lakko kesken jahtikauden.
|
On. Mitäs sitä passissa sitten tehdään? Jos joskus saan otettua itseäni niskasta kiinni ja yritän lopettaa, niin teen sen sydäntalvella, kun ei muutenkaan viitsi ulos kessulle mennä. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21367 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 06.10.2006 22:42 Viestin aihe: |
|
|
Kymmenen vuoden polttamisen jälkeen olen nyt ollut lakossa tasan kuukauden (jos viime lauantai iltaa ei lasketa). Rahaa säästyy mutta hermot loppuu. Sisujakin menee kaksi askia päivässä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
coorde Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 260 Paikkakunta: pohjos-suomi
|
Lähetetty: 01.11.2006 13:48 Viestin aihe: |
|
|
16vuotta on tupakka palanut... nyt ajatellu siirtyä piippuun.. näiltä kairoilta ei oikein piiippuja tunnu kaupasta löytyvän.. kuulema ei ole suomessa enää kuin yksi teollinen piippujen valmistaja.
tupakka askin kyljessä lukee.. Tupakointi voi aiheuttaa hitaan ja kivuliaan kuoleman...
no mun elämänikin on jo sitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
marzki Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.11.2006 17:52 Viestin aihe: |
|
|
Eipä tuu polteltua muutakun joskus vähän huppelispäissään |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Spede ***
|
Lähetetty: 01.11.2006 19:16 Viestin aihe: |
|
|
Torgoth kirjoitti: | Spede kirjoitti: | Hullua hommaa alottaa lakko kesken jahtikauden.
|
On. Mitäs sitä passissa sitten tehdään? Jos joskus saan otettua itseäni niskasta kiinni ja yritän lopettaa, niin teen sen sydäntalvella, kun ei muutenkaan viitsi ulos kessulle mennä. |
7. viikko lakkoa menossa, millonhan tästä tulee tapa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
syksyaamu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2006 10:51 Viestin aihe: |
|
|
Poltin vuosina -73-80,lopetin kerralla polton poltettuani 7 vuotta.Alkoi tulla räkäyskää ja tein baarissa kaverieni kanssa istuessa päätöksen:lopetan heti nyt tupakpoinnin½!.Tumppasin Nortin ja sanoin vastapäätä istuvalle :hae huomenna kello 8.00 jälkeen kaikki minun Nortit ja muutkin tupakointiin liityvät asiat.Kaveri haki tupakit pois seuraavana aamuna.Yskä parani.
Jäljestä päin olen sanout työpaikalla tupakoitsijoille;ihminen on älytön luontokappale,kun se tukehtuttaa savulla itsensä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sauernisti Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 404 Paikkakunta: Lounais-Suomi
|
Lähetetty: 02.11.2006 12:31 Viestin aihe: |
|
|
Enpä oo ees maistanu. Eikä halutakkaan. Tupakoivat tyttöset maistuvat jo tarpeen pahalle _________________ Piú avanti da sempre |
|
Takaisin alkuun |
|
|
karju Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2006 14:29 Viestin aihe: |
|
|
Niinpä: minua on aina vaivannut ,tupakkamiesten välinpitämättömyys
tupakoimattomia kohtaan ,jokainenhan saa tietenkin tehdä
terveydellään mitä haluaa,mutta ei saa pilata muiden terveyttä, eli
passiivinen tupakointi on monta kertaa pahempaa.
"Niinhän se sanoi entinenkin tyttö, että se on luonteen heikkoutta
jos ei housut pysy jalassa". |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koskinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.11.2006 14:52 Viestin aihe: |
|
|
Enemmän ja vähemmän aktiivisesti tuli polteltua n. 8 vuoden ajan, yläasteelta lähtien. Varsinkin intissä metsäleireillä tupakkia saattoi palaa älyttömiä määriä. Nyt olen ollut reilut 7 vuotta polttamatta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hopeasusi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.12.2006 18:23 Viestin aihe: |
|
|
Valitsin vaihtoehdon aina..joka päivä sitä tulee punaisesta smartista käärittyä sätkiä..pitäis lopettaa mutta ei kykene edes ajattelemaan asiaa.. _________________ Ihmiset vihaavat niitä, jotka saavat heidät tuntemaan oman huonommuutensa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 04.12.2006 19:26 Viestin aihe: |
|
|
Isävainaa oli kova tupakkamies ja Nortin savussa tuli kasvettua ja opit saatua. Nyt on kolmekymmentävuotta itse tullut poltettua ja eipä isäukko ollut montaa vuotta minun nykyistä ikää vanhempi kun lähtö tuli. Päivä päivältä ajatus lopettamisesta kasvaa, mutta kun on oppinyt rytmittämään päivän toimet tupakalla, niin ei se lopettaminen niin helppoa ole.
Pahimmillaan meni 3 askia päivässä ja sellainen puolitoista askia on melko normi nykyään. Toisin näemmä kuin muilla, itsellä menee ryypätessä vähemmän tupakkia, ei muistu siinä tohinassa mieleen. Tosin muutenkin olen huomannut, että tupakka palaa, mutta välttämättä ei muista vetää edes savuja.
Pakko se on suunnitella lopettamista kun vanhat papparaisetkin menee hirvimetsällä kovempaa kuin minä. Eräskin nyt 76 vuotias papparainen on vielä aikapoika vaikka poltti 45 vuotta. Sillä tupakoinnin pysäytti keuhkosyöpä joka ihmekyllä parani leikkauksella kun ei ollut mitään etäpesäkkeitä ja on nyt ollut 6 vuotta ilman. Eli toivoa on... Tosin taidan jahkailla vielä jonkin aikaa sillä lankomies pitää houkutella samaan lopettamis toimeen. Yhteisiä kalareissuja ei kyllä kestä jos se vetelee makoisia henkosia nautinnollinen ilme naamallaan. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 07.12.2006 17:32 Viestin aihe: |
|
|
Täytyy kyllä tehdä tunnustus;
"Kessua tulee tupakoitua" _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Spede ***
|
Lähetetty: 07.12.2006 22:55 Viestin aihe: |
|
|
Vieläkin lakko pitää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tursas ***
|
Lähetetty: 27.12.2006 13:42 Viestin aihe: |
|
|
15.12 tuli vuosi täyteen ilman tupakkia. Saa nähä miten toinen vuosi sujuu... _________________ Totuus löytyy Elovenasta. Ongelmana on vain se, ettei kukaan tiedä, mistä paketista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|