Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ampuja80 Vieras
|
Lähetetty: 15.07.2004 19:34 Viestin aihe: Reppujakkara |
|
|
Monella metsästäjällä on nykyään reppujakkara, mutta mistä hyvä? Itse olen ajatellut, että voisi ostaa "sen uuden" onko se nyt savotan tekemä (muistuttaa pilkkijakkaraa, mutta on nailonin sijasta tehty kankaasta, puuvilla polyesteri? Hinta jossain viiden kympin hujakoilla.
Minulla on ennestään kallis ja huono(!) jakkara, se Haglöfsin isompi malli, kiikkerä istua ja termari tasku puuttuu. Selässä kulkee rinkkamaisuudestaan johtuen mukavasti, termarin ajalehtiminen sisässä tosin syö käyttöarvoa.
Mikä olisi teidän mielestänne paras reppujakkara metsästykseen? Eikös ruotsalaisella turimalla ollut joskus myynnissä sellainen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsien mies Vieras
|
Lähetetty: 17.07.2004 12:14 Viestin aihe: |
|
|
Erakko Ergo Istu - jakkara ollut minulla muutaman vuoden käytössä. Metsästykseen suunniteltu, tilava ja hyväksi osoittautunut. Ei kyllä sieltä halvimmasta päästä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tyytyväinen Vieras
|
Lähetetty: 17.07.2004 12:31 Viestin aihe: |
|
|
Sakon reppujakkara on ollut toimiva. Tilaa ja taskut termarille ja muulle sälälle. Rinkkamainen kantaa ja sopii pitempäänkin reissuun. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 23.07.2004 18:21 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on kotimainen bagtek-merkkinen reppujakkara. Ostettu joku 7-8v sitten ja sen jälkeen nähnyt kovaa käyttöä. Rikki ei ole mennyt, eli kestävä peli on. Maksoi jotain reilut 300mk silloin. Miinusmerkki tulee siitä kun termarin laittaa sivutaskuun niin saattaa kolkatus kuulua kun se lyö runkoputkeen kiinni =( Pitää laittaa aina jotain pehmikettä eteen... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.07.2004 19:52 Viestin aihe: |
|
|
osta haglöfsin reppujakkara on hyvä selässä vaikka ois enemmänkin tavaraa.itellä ja parilla kaverilla on haglöfsin reput erikois korkealla ja kapealla jakkaralla eikä oo tarvinnu moittia.kalliitahan nuot ovat mutta mielestäni hinnan väärti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 25.07.2004 11:11 Viestin aihe: Re: Reppujakkara |
|
|
Minulla on ennestään kallis ja huono(!) jakkara, se Haglöfsin isompi malli, kiikkerä istua ja termari tasku puuttuu. Selässä kulkee rinkkamaisuudestaan johtuen mukavasti, termarin ajalehtiminen sisässä tosin syö käyttöarvoa.
Hyvä vastaus, kiitettävästi luettu aiemmat viestit |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nihis Vieras
|
Lähetetty: 25.07.2004 11:36 Viestin aihe: |
|
|
Kun tuo Castor ei kuulista omistajalleen hyvältä, niin paljollakos möisit sen pois. Jos myynti on Castorin repusta mahdollinen ajatus, niin tarjoa raha.vajaus(at)dnainternet.net osoitteeseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
remari1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.07.2004 00:51 Viestin aihe: |
|
|
tossa mallissa mikä mulla on nii siihen on tehty sisälle reppuun termari tasku jossa on kuminauhakiristys.erittäin hyvä keksintö ainakin omasta mielestä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|