Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Moose Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.11.2004 19:46 Viestin aihe: Zodiac Team 68 |
|
|
Miten olette laittaneet maatasopiuhan? Pitkän antennin juurihan on muovitettu kokonaan, mutta väsäsin siihen liittimellä piuhan, mutta kuuluvuus todella huono! Voisikohan ottaa maajohdon yhdestä sivussa olevista ruuveista, eli laittaa liittimellä ruuvinalta? Onkohan minulla yksilö, joka ei tahdo kuulua vai onko tämä UUSIN puhelin näin surkea? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vieras
|
Lähetetty: 23.11.2004 00:12 Viestin aihe: |
|
|
Vanha joutu 2 puhelimeksi ja hain kyseisen zodiag puhelimen se on kyl pelannut hyvin eikä mitää moittimista ole kuuluvuuden kanssa ollut lyhyt antenni vaan on paljon heikomppi tehoisempi kuin toi 50cm pitkä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hecu
Liittynyt: 19 Elo 2004 Viestejä: 5 Paikkakunta: Vilppula/Tampere
|
Lähetetty: 23.11.2004 01:57 Viestin aihe: |
|
|
Kaveri kertoi pistäneensä sen piuhan kuulokeliitännän alla olevaan ruuviin ja kuuluu niin helvetin hyvin, puheiden mukaan ainakin 12km. Ajattelin viikonloppuna testailla miten passissa kuuluu tuollaisella virityksellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 23.11.2004 12:41 Viestin aihe: |
|
|
Joopa joo...Mulla on nyt ollut siitä antenninjuuresta se maapiuha ja kyllä se paikka ja keli melkein enempi tuntuu vaikuttavan kuuluvuuteen, koska välillä olen kuullut naapuriseurojenkin puheet, mutta taas välillä 1km on ollut liikaa? Enpä tiedä piuha on kuitenkin! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Erästelijä13 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 04.12.2005 14:55 Viestin aihe: |
|
|
Meillä kaksi zodiac team 68 ovat olleet käytössä reilun vuoden ja täytyy kyllä sanoa että paremmin kuulee huutamalla mitä tuolla puhelimella. Ei ole kertaakaan yli kilometriä kuulunut. Ja vielä jos pistää siihen monofonin ja korvakuulokkeen niin kuuluvuus heikkenee.
Puhelimet kävi huollossa mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Ei auttanut tuo maataso piuhakaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 06.12.2005 19:45 Viestin aihe: |
|
|
Joo no mä taistelin pari syksyä ja sit VASTA kyllästyin?!?! Sain takuuseen uuden erimerkkisen puhelimen ja se on parempi, mutta kuuluvuudeltaan huonompaa en minä ainakaan tiedä, kuin tuo Team 68... Älkää ainakaan metsästyskäyttöön sellasta ostako!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Erästelijä13 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.12.2005 20:04 Viestin aihe: |
|
|
Juu pitää pistää takas huoltoon ku ei niillä kuulu hyvä jos 500m sillain että saa jotain selvää.
Mites muuten sait takuusen erimerkkisen puhelimen Moose? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 07.12.2005 00:37 Viestin aihe: |
|
|
2 kertaa takuuhuolloista tulleena kone ei vieläkään kuulunut, niin menin sinne liikkeeseen mistä olin ostanut (takuu oli ummessa jo) ja sanoin niille, että mitä tehdään, kun ei tämä prkl kuulu (olin varautunut maksamaan väliä toiseen uuteen erimerkkiseen koneeseen), mutta sain sen ilman välirahoja...tosin Zontiainen maksoi 2004 alkusyksystä 350eur...eli takkiin tuli kuiteskin tavallaan. Myyjä sopi (ilmeisesti) maahantuojankanssa vaihdosta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Saantimies
|
Lähetetty: 08.12.2005 03:08 Viestin aihe: |
|
|
Hommatkaa pamppuantenni adapterillä,niin johan alkaa kuulua paremmin kuin muilla puhelimilla ja maapiuha kuulokkeen alaruuvista kiiinni. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kahtto1 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.12.2005 22:38 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on se halvempi malli ja ihan hyvin se pelitti, parempi antenni tosin täytyy ostaa. Säätäkää vaan ne lähetystehot isommalle, niin pitäisi kuulua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MustaRuuti Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Maa 2004 Viestejä: 722 Paikkakunta: Merikarvia/Pori
|
Lähetetty: 27.12.2005 02:45 Viestin aihe: |
|
|
Itellä ollut myös kuuluvuuden kanssa ongelmia...Vieläkään en luota tuohon vehkeeseen 100%..
Ongelmana lähinnä oli/on se että muut kuulevat hyvin juttuni,mutta minä en kuule muitten juttuja yhtään taikka sitten jutut kuuluu pätkimällä "päläpälä"..präät präät...jne jne..
Ton ongelman kanssa on tullut tapeltua.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 02.10.2006 16:04 Viestin aihe: |
|
|
Nyt kun asia alkaa olla ajankohtainen, niin laitapa MustaRuuti tai joku muu tarkempi kuva mistä tuo maatasopiuha on kiinni ja miten. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Metsämies-91 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.10.2006 16:17 Viestin aihe: tehoantenni |
|
|
eikös teho antenni olisi kova sana!! Mulla on sellanen, ja pirun hyvin kuuluu... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
impe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 13.10.2006 17:05 Viestin aihe: |
|
|
Kannattaako toi maasuuntapiuha laittaa ennemmin tohon antennin juureen vai tuonne kuulokeliitännän alla olevaan ruuviiin? Onko mitään vaikuttavaa merkitystä? Helpommin ainakin sopisi tonne ruuvin alle mutta kuuluvuudesta en sitten tiedä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MustaRuuti Kanta-asiakas
Liittynyt: 10 Maa 2004 Viestejä: 722 Paikkakunta: Merikarvia/Pori
|
Lähetetty: 14.11.2006 13:00 Viestin aihe: |
|
|
Maatasopiuha oli antennin juuresta kiinni, ei hyötyä!
Nyt siirsin maatasopiuhan kuulokeliitännän alaruuvista ja yritän sitä kautta saada maadotuksen rungosta, jospa nyt pelittäisi.
Olen jopa isä ukolleni asiasta maininnut että puhelimet vaihtoon ja paremmat tillalle niin turhaan sitä on tyhjää tynnyriä kolistellut.
mutta testataan tuo uusi viritys nyt ensin kenttäkokeissa. _________________ Pellon laitaan kuljin.Lukon suljin,olin huoleton. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|