Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
rugeri Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 31.12.2006 19:10 Viestin aihe: Horton Hunter 175 |
|
|
Onkos täällä kellään kokemuksia otsikon jalkajousesta? Noita myy ainakin suomessa ja sieltä katsoin tuota. Kuinkas tuossa on tehoa? Kokemuksia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EmesR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.01.2007 13:02 Viestin aihe: |
|
|
Ei ole mulla, mutta sen tiedän ettei Suomessa saa metsästää jalkajousella. Tietenkin joissain muissa maissa se on sallittu mutta ei suomessa. Tämä on jousimetsästys osio ja täällä on jousista yleisesti-> http://www.eralle.net/forum/viewforum.php?f=15 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kz6325 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.01.2007 23:25 Viestin aihe: |
|
|
Sinä etsit huippu tehoja jouseen.Jalkajousesta löydät huippupaunoja.Olen harjoitellut erään varsijousiampujan (maailman mestari)kanssa yhtä aikaa.Varsijousen paunoista huolimatta 40 metrin matkalla oli oma taljani nopeampi.Oma nuoleni tuli taulun takaa enemmän näkyviin,kuin lyhyellä nuolella oli pituutta.Varsijousen nuolesta jäi reilusti sulat näkyviin.
Jousien tehojen vertaaminen ei ole yksiselitteinen asia.Suosittelen,että mietit,mihin tarkoitukseen tarvitset jousta.Se määrää millainen jousi sinun kannattaa hankkia.Tosiasia on,että mitä enemmän tehoja,sitä enemmän huolia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|