Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Perseet olalle tai naula päähän.. |
Pari-kolme kertaa viikossa |
|
11% |
[ 37 ] |
Kerran viikossa |
|
12% |
[ 40 ] |
Pari-kolme kertaa kuussa |
|
17% |
[ 56 ] |
Kerran kuussa |
|
20% |
[ 65 ] |
Kerran puolessa vuodessa |
|
16% |
[ 53 ] |
Kerran vuodessa |
|
5% |
[ 19 ] |
En ikinä |
|
12% |
[ 40 ] |
Olen tiukkapipoinen absolutisti, enkä voi sietää viinaa... |
|
4% |
[ 13 ] |
|
Ääniä yhteensä : 323 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
S. Hankaniemi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.06.2006 09:55 Viestin aihe: känni |
|
|
Hankaniemi ei ole kännissä koskaan. Siihen ei ole mitään tarvetta. Parempi olla aina iskussa, antaa muiden kaatuilla. Moni Hankaniemen kaveri on esim. treenannut kamppailulajeja vuosikausia ja uhrannut niille paljon energiaa ja aikaa. Mutta kun totuuden hetki koittaa, nämä vesselit ovat räkäkännissä ja tulevat tyrmätyiksi.
Juhliminenkin on hauskempaa selvänä kuin tajuttomuuden rajamailla heiluen. Ja ne säästyneet rahatkin voi käyttää moneen muuhun aidosti kivaan juttuun. Hankaniemi ei kuitenkaan ole absolutisti, vaan ottaa jonkun verran sosiaalisista syistä. Huomasin vuosia sitten, että muut kokevat syyllisyyttä ja huonommuutta, elleivät näe myös Hankaniemen ottavan edes vähän. He ikään kuin tarvitsevat Hankaniemen siunauksen, mutta eivät edellytä känniin asti juomista. Olen hyväksynyt tämän rituaalin ja on suorastaan liikuttavaa nähdä ympärillä helpottuneita ilmeitä sen jälkeen, kun Hankaniemi on maistanut vähän ja siten antanut muillekin "luvan" ryypiskelyyn. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ukkeli Pohjois-suomesta Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2006 23:25 Viestin aihe: |
|
|
Maistella pittää, melkein joka ilta. Kasikymppinen Saarenmaa on ruumiinpesuvettä, kyllä nelikymppinen jääkaappikylmänä on poikaa. Tai lasillinen Gordon dry Giniä sweppesin ja sitruunaviipaleen kera. _________________ Kilpailemme huomenna niillä koirilla, joita tänään kasvatamme... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-TE- Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 05.09.2006 14:18 Viestin aihe: |
|
|
Sanotaanko että tarpeen mukaan. _________________ Kukaan ei ole tarpeeton, aina voi toimia huonona esimerkkinä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.09.2006 17:48 Viestin aihe: |
|
|
Mites tuo viron reissu ku oli ekasivulla juttua, oliko semmosta reissua ollenkaan? _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Susihukka-seisoja Vieras
|
Lähetetty: 18.10.2006 16:33 Viestin aihe: |
|
|
No joko mennään? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vonkamies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.10.2006 17:43 Viestin aihe: |
|
|
Mennään mennään. Varaatko sinä vai minä meille hytin sushukkis? _________________ Sako Finnlight aito Suomalainen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 18.10.2006 19:05 Viestin aihe: |
|
|
Mä jo vähän ihmettelinkin, jotta tulikos meikäläiseltä kuolleena syntynyt ajatus. Mutta näyttää kiinnostusta olevan.
_________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 20.10.2006 22:28 Viestin aihe: |
|
|
Viru hotellin aulabaarissa 24.11 illansuussa ja 25.11 abt 9 aikaan aamulla. Jälkimmäisellä vaihtoehdolla minustakin saa jotain tolkkua. Any? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 23.10.2006 13:23 Viestin aihe: |
|
|
dxman kirjoitti: | Viru hotellin aulabaarissa 24.11 illansuussa ja 25.11 abt 9 aikaan aamulla. Jälkimmäisellä vaihtoehdolla minustakin saa jotain tolkkua. Any? |
Lainaus: | S.O:n pikkujoulut!
--------------------------------------------------------------------------------
Nyt olisi pian taas aika suunitella sitä jokavuotista pikkujoulujuhlaa.
Suljetulla Tosimies puolella ollaan ehdotettu jo sitä perinteistä marraskuun viimeistä viikonloppua 24.11 -> 26.11, ja TALLINNA voisi olla hyvä paikka.
Minä ja muutama kaveri menemme ainakin silloin, ja jos joku tahtoo tulla mukaan irroittelemaan niin ilmestyy vapaasti vain paikalle. Minulle voi sitten soittaa siihen mun samaan Eesti prepaidiin numeroon +372 55972990.
Matkalle mukaan hyväksytään tietysti myös kaikki sihteerit!
Hotellin saa vieläkin varmaa helposti ja matkan yli lahden jokainen järjestää myös itse ilman mitään ongelmaa. Stroomi hotelli on ihan hyvä ja edullinen. Jos keräänytään sinne niin on helpompaa pitää porukkaa koossa. Minä olen itse paikalla autolla ja löydän Tallinnassa hyvin.
Tiedän mistä ostaa edulliset viinat ja tupakat, mistä hakea erittäin edulliset CD ja DVD levyt, missä kivat kohteet ovat ja myös numerot oikeisiin kohteisiin.
Paikalla Tallinnassa on yleensä myös muutenkin aina muutama foorumistakin tuttu pelimies, joten oppaita löytyy ihan varmasti.
Iltojen vietoksi voisi ajatella saunomista, ja yhteen ntunnettuun vuokrasaunaan on helppo tilata lisää seuraa. Saunassa voimme sitten syödä, juoda, uida ja na.... vaikka mitä kivaa.
Saunasta, syömisestä ja juomisesta pitäisi varmaan paikan päällä sit kerätä joku pieni kolehti, mutta muusta sponsoroimisesta jokainen vastaa itse.
Tämmöinen olisi suunnitelma näin aluksi. Miltä kuullostaa ja onko lisää ehdotuksia tähän?
Banana
_________________ I'm back! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VeturiVille66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.12.2006 00:25 Viestin aihe: |
|
|
Moro.
Ensin oli viron keikkaa,sitten ruotsin keikkaa sitten taas viron keikkaa...
Olisko se viron keikka kummiski se vähemmän... öö, no sano sää?
Alan miästen meininki ja vähemmän böökejä pyörimässä jaloissa?
T:V-V |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 31.12.2006 16:50 Viestin aihe: |
|
|
Korkin päälle tulee astuttua silloin tällöin. Toisaalta minulla onkin oikea alkoholiongelma, nimittäin joskus käy niin ettei saa juotua sitä kaikkea minkä on ostanut. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heguli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 31.12.2006 16:56 Viestin aihe: |
|
|
viimeks tais olla persiit olalla 1973. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wildgame Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Hei 2004 Viestejä: 968 Paikkakunta: Itäinen Uusimaa ja keski-pohjanmaa
|
Lähetetty: 31.12.2006 17:07 Viestin aihe: |
|
|
Tänään tulee oltua, ja luultavasti vielä huomisen puolellakin _________________ Respect the Game.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 31.12.2006 17:12 Viestin aihe: |
|
|
Niinpä, iltahan on vasta nuori ja huominenkin on vielä niin niin kaukana. _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.02.2007 08:34 Viestin aihe: Re: känni |
|
|
Olen hyväksynyt tämän rituaalin ja on suorastaan liikuttavaa nähdä ympärillä helpottuneita ilmeitä sen jälkeen, kun Hankaniemi on maistanut vähän ja siten antanut muillekin "luvan" ryypiskelyyn.[/quote]
Huomannu ihan saman.Porukka ihimeen vaivautunutta jos joku ei ota.
Paarissaki oltava jotain lasissa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|