Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ukkeli Pohjois-suomesta Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.02.2007 00:38 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: | KaanPe kirjoitti:
prkl. Jos ei ole vara antaa kunnon ruokaa kaverille niin johan on markkinat! Kyllähän JahtiVahti on vielä täyttä pas..aa kunnon papuihin verrattuna! Pas.a kasoja saa lapioida urakalla. Jotkut viisaat tyrkkää vielä ketun ruokaa sekaan, että karva kiiltäisi!
|
Karva kiiltää kun syöttää lohta, sitätän riittää tuossa meressä minkin/ketun ruoka pitää käpälät kunnossa, ei tarvitse kelejä kyttäillä , se joku A-vitamiinin osa _________________ Kilpailemme huomenna niillä koirilla, joita tänään kasvatamme... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lynx 360s Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.02.2007 11:16 Viestin aihe: |
|
|
Tammakoita olen syötänyt kerran viikossa kyllä kiiltää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
susihiisi Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Lok 2006 Viestejä: 1396 Paikkakunta: Työvoimapula
|
Lähetetty: 20.02.2007 12:33 Viestin aihe: |
|
|
Lynx 360s kirjoitti: | Tammakoita olen syötänyt kerran viikossa kyllä kiiltää. |
Onko isokin eläin? _________________ Joka sialle joulu koittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lynx 360s Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.02.2007 17:39 Viestin aihe: |
|
|
on |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 20.02.2007 21:20 Viestin aihe: |
|
|
Kaikki alle 40 cm taimenet on tammakoita. MOT. _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fygy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2007 08:45 Viestin aihe: |
|
|
mä olen syöttäy jahtivahtia ainakin penturuokaa ja aikuisenakin joskus markettikamaa koska on päässy jahtivahti loppumaan tyyytyväinen olen ainakin ollu kahelle seisojalle syöttäny. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
beaglesi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2007 12:12 Viestin aihe: |
|
|
Nyt on kokeilussa Jahti-Vahti energiaa ja en kyllä toista säkkiä sitä murkinaa aio syöttää. Torttuja tulee kuin pursottimesta ja koiruudet piereskelee tauotta. No, eihän tuo tarhakoiralla haittaisi, mutta kun ovat sisäpuudeleita. Jahtivahdissa kyllä pysyn edelleen hintansa takia, mutta seuraavat säkit ovat kyllä taas kana-riisiä, kuten ennenkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|