Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Puuhapete Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Kes 2004 Viestejä: 4974 Paikkakunta: Salon emäseurakunta
|
Lähetetty: 27.01.2007 21:04 Viestin aihe: Oletko tullut huomioiduksi seuratoiminnassa? |
|
|
Elikkäs, kuinka oma metsästysseurasi on huomioinut aktiivijäseniään?
Nyt ei kuitenkaan kysytä syntymäpäivistä ( 50v, 60v, 70v...), jotka ovat itsestäänselviä.
- oletko tullut huomioiduksi
- onko seurasi huomioinut ketään milloinkaan
- mitä sinä / huomioitu henkilö sai huomionosoituksena
- onko seurasi anonut ansiomerkkejä Rhy / SML
- milloin huomionosoitukset jaettiin ( vuosikokous tai kesäkokous )
- oliko huomioitu henkilö yllättynyt
- menikö ansio oikealle henkilölle _________________ Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.01.2007 15:02 Viestin aihe: |
|
|
Vastauksia kysymyksiin:
-en ole juurikaan tullut huomioiduksi, koska olen ulkopaikkakuntalainen. Tosin, jos itse olen "pitänyt meteliä" itsestäni olen maanomistuksen takia jonkin verra tullut huomioiduksi. Ei sillä; huomiotta paras, niin kuin armeijassa. Siinä keskivälillä.
-olen huomioinut tyyppejä, joilla on "sydän paikallaan", siis tunneäly kohdallaan. Silmää tekevät(voudit ja voutien varjot) sekä maanomistajat tulee huomioda vaikka väkisin.
-itse en ole saanut kuin jäsenmaksu laskun. Sisäpiiri jakelee ja kiittelee toisiaan.
-käsittääkseni nykyinen seurani ei paljon pittaa RHY:stä ym. Vanha puheen johtaja oli muistaakseni "ulospäin suuntautuvampi".
-jos minut on huomioitu olen aina ollut yllätynyt. Varsinkin negatiivisesta huomiosta. Nootit kuuluu asiaan.
-ansion saanut on usein itse hoitelemassa ansioitaan. Jäljet johtaa sylttytehtaalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heguli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.01.2007 15:34 Viestin aihe: |
|
|
kyllä meillä seura huomioi pyöreät vuodet 50 ylöspäin.
rhy, ansiomerkkejä on anottu ja myös saatu.
huomion osoitukset jaetaan yleensä peijaisten yhteydessä , niissä yleensä liki kaikki paikalla.
omat 50 oli ja sain kyllä komean rosellin puukon.
rhy: pronssinen ansiomerkki riistan hoitotyöstä.
hirviseurueen jakama malttisarvi parhaista kaadoista. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
t3R0 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.01.2007 18:56 Viestin aihe: |
|
|
Kesäkokouksessa jaetaan palkinnot seuran parhaille ampujille ja
parhaiten menestyneille koirille. Kaikista koirista parhaiten menestynyt
saa Tarun Maljan vuodeksi omistajansa hyllyyn pölyyntymään.
Ja vanhoiksi päässeet saa lämmintä kättä, jos saa.
Itse en ole seuralta muuta saanut kuin laskun joka heinäkuu
sinä aikana kun olen jäsen ollut.
Vaikka tässä ei rhystä puhe ollutkaan niin puukon sain hyvästä
koulumenestyksestä yhdeksännellä luokalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
V_P_K Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.01.2007 11:08 Viestin aihe: |
|
|
On anottu rhy:ltä ja piiriltä prenikoita, nytkin on pari vetämässä. SML: n ei ole sentään rohjettu vielä anomusta laittaa...
Itselle ei ole siunaantunut, meilläpäin ei ole tapana märkäkovia muistaa (alle 50).
Pronssia saavat liki kaikki jotka jaksavat olla jonain viiskymppiseksi asti. Hopeiseen pitää olla jotenkin ansioitunut, kultaista kerran haettiin muttei saatu. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ileina
|
Lähetetty: 01.02.2007 20:08 Viestin aihe: |
|
|
- oletko tullut huomioiduksi
No, kyllähän ne jonku verran tämmöstä tyttöä huomioi, mutta en silleen. Ei kai oo ollu tarvetta. Eiku niin, sainhan mä konjakkipullon syksyllä D
- onko seurasi huomioinut ketään milloinkaan
Joo.
- mitä sinä / huomioitu henkilö sai huomionosoituksena
No, näinä syntymäpäivinä on annettu millon mitäkin, ja sit taidettiin antaa pitkäaikaselle sihteerille joku kello tms. Näille henkilöille, jotka on toiminu ansiokkaasti on annettu aina jotakin, riippuen vähän tilnateesta.
- onko seurasi anonut ansiomerkkejä Rhy / SML
Joo, viimeksi syksyllä.
- milloin huomionosoitukset jaettiin ( vuosikokous tai kesäkokous )
Seuran 60v juhlissa. Ja talvikokouksissa on sit palkittu näitä ampumakilpilussa menestyneitä.
- oliko huomioitu henkilö yllättynyt
No,kyllä noilla ansiomerkki-henkilöillä oli varmaan tiedossa, että on tulossa. Nää meidän huomioimiset on varmaan aika kaavamaisia.
- menikö ansio oikealle henkilölle
Kyllä mielestäni. Ansioimerkkejä olisin odottanut muutamille muillekin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Haba Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.02.2007 12:14 Viestin aihe: |
|
|
Sain viime kesäkokouksessa marttiinin puukon , tuli vissiin ampumamenestyksestä. _________________ 100m ME 9,32s |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2007 13:40 Viestin aihe: |
|
|
En ole tullut huomioiduksi ja ihan hyvä niin . Meillä on seurassa yksi jäsen, joka ei saa omasta mielestään tarpeeksi kehuja, huomiota ja murjottaa itsesäälissä sen takia . _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2007 15:22 Viestin aihe: |
|
|
Kuulun kahteen mets. seuraan toisessa olen ihan rivijäsen ja toisessa kuulun johtokuntaan josta hyvästä olen saanut peräti kunniakirjan aktiivisuudesta ja seuran toiminnan kehittämisestä.
Johtunee siitä että ko. seura on verraten uusi eikä joukossa ole "vanhoja partoja" ainakaan vielä, sillä jonain päivänä saatamme itse huomata olevamme niitä.
Toivottavasti älyän sitä ennen tehdä tilaa nuoremmille. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.03.2007 17:39 Viestin aihe: |
|
|
Tänään olisi ollut polttopuu talkoot seuran majalla. Sain hälytysluotoisen kutsun iltavuoroon työpaikalle. Kyllä taas hävettää, kun hirvijahti aamuna lisää TOISTEN TEKEMIÄ puita kamiinaan...et tulaah valmiiseen pöytään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Haba Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.03.2007 19:43 Viestin aihe: |
|
|
kuhna kirjoitti: | Tänään olisi ollut polttopuu talkoot seuran majalla. Sain hälytysluotoisen kutsun iltavuoroon työpaikalle. Kyllä taas hävettää, kun hirvijahti aamuna lisää TOISTEN TEKEMIÄ puita kamiinaan...et tulaah valmiiseen pöytään. |
Mikäänhän ei estä kantamasta omaa kortta kekoon , muuna aikana. Hakkaat vaikkapa motin , niin jo kelepaa laittaa puita kaminaaa _________________ 100m ME 9,32s |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.03.2007 19:55 Viestin aihe: |
|
|
Lainaus: Mikäänhän ei estä kantamasta omaa kortta kekoon , muuna aikana. Hakkaat vaikkapa motin , niin jo kelepaa laittaa puita kaminaaa
Ei vaan valvotuissa olosuhteissa sovittuna aikana! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Taiga Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.03.2007 21:06 Viestin aihe: |
|
|
Olen tullut huomioiduksi johtokuntatyöstä yms.
Seuramme huomioi jäseniään harvakseltaan, eli yleensä kun seura täyttää pyöreitä vuosia (nyt 50v). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Nahkuri Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mlk Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.04.2007 10:32 Viestin aihe: |
|
|
Mielestäni nämä prenikkojen jaot menee vähän tuonne Itänaapurin suuntaan. Eiköhän tässä olla kaikki harrastamassa ja sen eteen tehdään töitä, että harrastus jatkuu tulevaisuudessakin, sehän on se paras palkinto metästäjille. Nuo kunniamerkit on semmosia, että eihän niitä kehtaisi rintapielessä pitää. Ainoa prenikka mitä minä arvostan on sellainen missä lukee "Urheudesta - För tapperhet".
Joskus tuntuu, että nämä prenikoitten perässä juoksijat on niitä, jotka ei missään muualla tunne itseään suureksi kuin metsästysseurassa. Työelämässä ja muualla onkin sitten oltu siellä alaportaassa, joten jostain täytyy löytää paikka missä päteä. Sama koskee mm kunnallispolitiikkaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|