OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Air-Tex kalvopuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 39, 40, 41  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
toinen vieras
Vieras





LähetäLähetetty: 22.08.2004 09:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:
mutta kaikenkaikkiaan erittäin epämiellyttävä asuste, kun on takapuoli märkänä jatkuvasti.

.
Shocked Shocked

Meidänkin seurueessa on kavereita joilla on vuodesta toiseen perse märkä koko syksyn, puvusta riippumatta. Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Dosentti Korspec
Vieras





LähetäLähetetty: 22.08.2004 09:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eilen Ärrällä käydessäni selailin alan lehdet läpi ja jostain niistä jäi mieleeni artikkeli jossa kerrottiin että 2003 joka toinen kalvopuku oli Air-tex.
Eli Air-tex on kiistaton markkinajohtaja.
Lisäksi asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä muutamaa ammattimarisijaa lukuunottamatta.
Tässä toteutuu " Hyvääkin voi saada halvalla "
Takaisin alkuun
Dosentti Korspec
Vieras





LähetäLähetetty: 22.08.2004 09:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dosentti Korspec kirjoitti:
Eilen Ärrällä käydessäni selailin alan lehdet läpi ja jostain niistä jäi mieleeni artikkeli jossa kerrottiin että 2003 joka toinen kalvopuku oli Air-tex.
Eli Air-tex on kiistaton markkinajohtaja.
Lisäksi asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä muutamaa ammattimarisijaa lukuunottamatta.
Tässä toteutuu " Hyvääkin voi saada halvalla "


Korjaus:

........ artikkeli jossa kerrottiin että 2003 joka toinen MYYTY kalvopuku oli Air-tex.

Pahoittelen oikolukuvaiheessa sihteerilleni tapahtunutta inhimillistä erehdystä.
Takaisin alkuun
762-39
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 1293

LähetäLähetetty: 22.08.2004 10:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, uudessa Ase & Erässä näkyy olevan AirTex puvun mainos, ja sitten muka lehtiartikkelina mainoksen mainos. Rolling Eyes

Siihen ei kannata kiinnittää mitään huomiota.

Mutta puku voi olla OK, ei ole itsellä kokemusta.
Edullinen hinta ja 15 päivän täysi palautusoikeus varmasti myyvät.

Vielä kun olisi lause "340 euron etupaketin saat jokatapauksessa pitää vaikka päättäisit palauttaa puvun" niin saattaisin kokeilla...

Edit:
Toisaalla dxman kirjoitti:
"Älytexistä täytyy vielä erikseen mainita, että hirviporukassa nykyään yleisin asuste, mutta "tää on hyvä" ei oikein vakuuta, sillä poikkeuksetta se on heidän ensimmäinen kalvopukunsa joten ei ole heillä vertailupohjaa muihin kalvopukuihin ja kun ensimmäisen kerran jää kastumatta vesisateessa, niin varmaan kommentit myönteisiä, jos aienmin olisi kastunut läpimäräksi siinä intin maastopuvussa."

Juuri samaa olen ajatellut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
älyveks
Vieras





LähetäLähetetty: 22.08.2004 14:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No jo olette kovia tinkaamaan ja näyttää olevan hyvin muistissa milloin on ilmestynyt airtex ja milloin loppunut älytex Very Happy

Lopputulos on kuitenkin aina sama, älyssä ja airissa kastuu ja kun pysähtyy niin sitten paleltuu. Alusvaatteet hiostuu vaikka ei liikkuisikaan > hengittävyys täysi nolla. Pitää kyllä veden, mutta valitettavasti molempiin suuntiin.
Takaisin alkuun
Tiger
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2852
Paikkakunta: Sjoki/KäMä

LähetäLähetetty: 22.08.2004 19:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Turha tuosta on väitellä, Air-Tex Äly-Tex Air-Tex Äl... Sanompahan vaan, että itse olen tyytyväinen ja voin suositella kaverillekkin. Kokemusta on aiemmin Deerhunter Basic-kalvopuvusta, joka piti veden, hengitti minkä hengitti ja olin tyytyväinen. Kunnes tilasin Air-Texin.
Kahdella sukulaisella on Äly-Tex ja he aina valittavat, että kun ei hengitä, ja kun on paita märkä ja... Toinen heistä on jo tilannut Air-Texin, odotellaan kommenttia...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 22.08.2004 19:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tiger kirjoitti:
Turha tuosta on väitellä, Air-Tex Äly-Tex Air-Tex Äl... Sanompahan vaan, että itse olen tyytyväinen ja voin suositella kaverillekkin. Kokemusta on aiemmin Deerhunter Basic-kalvopuvusta, joka piti veden, hengitti minkä hengitti ja olin tyytyväinen. Kunnes tilasin Air-Texin.
Kahdella sukulaisella on Äly-Tex ja he aina valittavat, että kun ei hengitä, ja kun on paita märkä ja... Toinen heistä on jo tilannut Air-Texin, odotellaan kommenttia...


Heh, voi voi että toisen kerran samaan halpaan!!?
Ensi vuonna tulee varmaan taas uusi hurutex, josta mainokset lupaavat kuunkin taivaalta ja älytexiin ja airtexiin pettyneet ostajat ostaa taas. Tosi halpa puku muuten jos on ostanut ensin älyn ja nyt airtexin ja...
Takaisin alkuun
kämy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 597
Paikkakunta: Jossainpäin Suomea

LähetäLähetetty: 22.08.2004 19:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joka vuosi tulee myyntiin uusi vallankumouksellinen taatusti toimiva (TM) laihdutusmenetelmä, potenssilääke, business-trendi, kaljuuntumisenesto, ystäviä-menestystä-vaikutusvaltaa, jarisarasvuo, kalvopuku... Twisted Evil

Sorry vaan mutta käärmeöljyä ne taitaa olla kaikki.
_________________
Vade retro satana; Nunquam suade mihi vana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 23.08.2004 09:00    Viestin aihe: Nyt se on sitten kokeiltu Vastaa lainaamalla viestiä

Olimme eilen haukkukokeessa noin 6 tuntia. Välillä satoi vettä rankasti. Ryhmän asusteet seuraavat:
Tuomari 1: Sastan Core takki (muutaman vuoden vanha), uudet Jahti-Jakt housut
Tuomari 2: Uusi Jahti-Jakt asu
Minä: Viime vuotinen Jahti-Jakt asu

Kovassa sateessa ja märässä heinikossa kaikkien pintakangas kastui märäksi, veden pitivät jokainen.

Sateen loputtua ja noustuamme tielle, uuden Air-Tex asun pintakangas kuivui noin 20-minuutissa. Muiden pintakangas säilyi märkänä ja ainakin minun takkini aina iltaan saakka.

Olin T-paitasillaan takin alla ja kun pintakangas kastuu, menee takin sisäpuoli myös nihkeäksi paljasta ihoa vasten. Jos on väliasu niin ei niin tunnu. Tässä siis näyttäisi tapahtuneen merkittävä parannus viime vuotiseen.

Minulla on myös tuo Älytex asu. Se on siitä ensimmäisestä erästä aikoinaan. Asu hengittää kyllä mutta vedenpitävyys ei ole paras mahdollinen. Pidän sitä nykyään pihahommissa. Älytex asusteessa oli vaihtelua kalvon kanssa ja kaverillani on hieman myöhempää sarjaa joka ei siis hengitä.

Loppukaneettina voisi siis sanoa, että Äly-Air-03-Air-04 on tapahtunut jatkuvasti kehitystä. Se jääköön itse kunkin arvioitavaksi mikä nykytaso on. Minulle se ainakin olisi tänä vuonna riittävä (tätä uuttahan minulla ei ole), miten lie ensi vuonna?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
arto_m
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 02 Elo 2004
Viestejä: 64
Paikkakunta: Imatra

LähetäLähetetty: 23.08.2004 09:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jokainen, joka on päälleen pistänyt airtexin, voi heti sanoa, että kyseessä ei ole kesäkuuman puku. Joku viisas oli vetänyt alle vielä kerrastoakin ja sitten ihmetellyt, kun tulee hiki. Tuleehan se hiki, kun on vaatetta tuplasti sen, mitä pitäisi olla. Minulla on itselläni gore-tuulipuku. Hengittää pirun hyvin, eikä päästä vettä läpi. Hiki mulla siinäkin tulee, jos vedän sen helteellä päälle.

Airtex on käsittääkseni metsästäjille suunnattu. Tarkoittaa sitä, että oletettu käyttöaika on syksy ja alkutalvi - pääasiassa. Näin minä olen asian ymmärtänyt ja näin minä ajattelisin, jos tekisin metsästäjille asuja. Kun tässä ketjussa on lisäksi kerrottu, että airtex on eri asia kuin älytex ja että airtex on ollut myynnissä vasta kesäkuusta lähtien, voidaan hyvin nopeasti päätellä, ettei kukaan ole vielä päässyt kunnolla kokeilemaan airtexiä olosuhteissa, johon se on tarkoitettu. Kun on riittävän kuuma, kastuvat alusvaatteet hiestä riippumatta siitä, miten hyvin päällysasu hengittää. Eli nyt ei auta muu kuin odottaa, että tulee syksy ja viileämmät kelit.

Nyt joku tietysti kirjoittaa, että hänen ultrakevyt gorensa toimii kesälläkin. Ehkä toimii, en kiellä sitä. Totuus on kuitenkin se, että jo lähtökohtaisesti JahtiJakt-puku on kesään liian kuuma. Pitää ostaa ohuempi, jos haluaa kesäpukua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 23.08.2004 10:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

arto_m kirjoitti:
Jokainen, joka on päälleen pistänyt airtexin, voi heti sanoa, että kyseessä ei ole kesäkuuman puku. Joku viisas oli vetänyt alle vielä kerrastoakin ja sitten ihmetellyt, kun tulee hiki. Tuleehan se hiki, kun on vaatetta tuplasti sen, mitä pitäisi olla. Minulla on itselläni gore-tuulipuku. Hengittää pirun hyvin, eikä päästä vettä läpi. Hiki mulla siinäkin tulee, jos vedän sen helteellä päälle.

Airtex on käsittääkseni metsästäjille suunnattu. Tarkoittaa sitä, että oletettu käyttöaika on syksy ja alkutalvi - pääasiassa. Näin minä olen asian ymmärtänyt ja näin minä ajattelisin, jos tekisin metsästäjille asuja. Kun tässä ketjussa on lisäksi kerrottu, että airtex on eri asia kuin älytex ja että airtex on ollut myynnissä vasta kesäkuusta lähtien, voidaan hyvin nopeasti päätellä, ettei kukaan ole vielä päässyt kunnolla kokeilemaan airtexiä olosuhteissa, johon se on tarkoitettu. Kun on riittävän kuuma, kastuvat alusvaatteet hiestä riippumatta siitä, miten hyvin päällysasu hengittää. Eli nyt ei auta muu kuin odottaa, että tulee syksy ja viileämmät kelit.

Nyt joku tietysti kirjoittaa, että hänen ultrakevyt gorensa toimii kesälläkin. Ehkä toimii, en kiellä sitä. Totuus on kuitenkin se, että jo lähtökohtaisesti JahtiJakt-puku on kesään liian kuuma. Pitää ostaa ohuempi, jos haluaa kesäpukua.


Viisasta tekstiä.
Takaisin alkuun
maku013
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2004
Viestejä: 107
Paikkakunta: Mansester (toimialue: Keski-Savo)

LähetäLähetetty: 23.08.2004 11:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Anonymous kirjoitti:

Heh, voi voi että toisen kerran samaan halpaan!!?
Ensi vuonna tulee varmaan taas uusi hurutex, josta mainokset lupaavat kuunkin taivaalta ja älytexiin ja airtexiin pettyneet ostajat ostaa taas. Tosi halpa puku muuten jos on ostanut ensin älyn ja nyt airtexin ja...


Toivon todellakin että tulee, tai ainakin ees si seuraavana vuonna.

Tämä olisi selvä osoitus siitä, että annettua palautetta kuunneltaisiin/luettaisiin (esm. tätä käytyä keskustelua, jos sellaiseksi voi kutsua) ja siitä/niistä otettaisiin suunnittelupöydälle edes jotain ehdotettuja parannuksia.
_________________
--maku013--
-------------------------------------------------------

Mut kuin moni tyhmä ei usko sitä, että etanoli
aiheuttaa liikaan nautittuna sen krapulan, vaikka
edellisellä kerralla sen jo sai emppiirisesti
kokeiltua??? Twisted Evil
-------------------------------------------------------
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tiger
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2852
Paikkakunta: Sjoki/KäMä

LähetäLähetetty: 23.08.2004 11:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

arto_m kirjoitti:
Jokainen, joka on päälleen pistänyt airtexin, voi heti sanoa, että kyseessä ei ole kesäkuuman puku. Joku viisas oli vetänyt alle vielä kerrastoakin ja sitten ihmetellyt, kun tulee hiki. Tuleehan se hiki, kun on vaatetta tuplasti sen, mitä pitäisi olla. Minulla on itselläni gore-tuulipuku. Hengittää pirun hyvin, eikä päästä vettä läpi. Hiki mulla siinäkin tulee, jos vedän sen helteellä päälle.

Airtex on käsittääkseni metsästäjille suunnattu. Tarkoittaa sitä, että oletettu käyttöaika on syksy ja alkutalvi - pääasiassa. Näin minä olen asian ymmärtänyt ja näin minä ajattelisin, jos tekisin metsästäjille asuja. Kun tässä ketjussa on lisäksi kerrottu, että airtex on eri asia kuin älytex ja että airtex on ollut myynnissä vasta kesäkuusta lähtien, voidaan hyvin nopeasti päätellä, ettei kukaan ole vielä päässyt kunnolla kokeilemaan airtexiä olosuhteissa, johon se on tarkoitettu. Kun on riittävän kuuma, kastuvat alusvaatteet hiestä riippumatta siitä, miten hyvin päällysasu hengittää. Eli nyt ei auta muu kuin odottaa, että tulee syksy ja viileämmät kelit.

Nyt joku tietysti kirjoittaa, että hänen ultrakevyt gorensa toimii kesälläkin. Ehkä toimii, en kiellä sitä. Totuus on kuitenkin se, että jo lähtökohtaisesti JahtiJakt-puku on kesään liian kuuma. Pitää ostaa ohuempi, jos haluaa kesäpukua.


Veit sanat suusta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TH
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 1186
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 23.08.2004 14:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen tutkiskellut noita Airtex -mainoksia ja tosiaan olisin kalvopukua vajaa ja hintakin olisi kohtuullinen, mutta...

Asia mikä tökkii ja on esteenä Airtex-hankinnalle on se, että minua kyrpisi antaa latiakaan valmistajalle joka petti asiakaskuntansa odotukset katteettomilla lupauksilla niin totaalisesti Älytexin kanssa. Mainontahan sen kohdalla oli aikalailla samaa rataa kuin nykyisenkin tuotteen kanssa eli silloinkin puku oli täydellinen ja omasi parhaan hengittävyyjen jne. En voi uskoa, että tuotekehitysvaiheessa ei oltaisi kyetty havaitsemaan puvun todellisia ominaisuuksia. Meinasin ostaa aikoinaan semmosenkin mutta onneksi näin ajoissa käyttäjien raportit todellisesta asianlaidasta täällä mettänetissä ja kaveripiirissäkin. Muovipussi taitaa olla se yleisin kuvaava termi.

Olen itse markkinointi- ja myyntihommissa enkä pysty sulattamaan moista toimintaa vaikka uusi tuote olisikin nyt parempi. En muista kuulleeni, että valmistaja/kauppias olisi korvannut mitenkään Älytex-pukujen ostajille mitään tai edes antanut alennuksia jos päivittää Airtexiin, vai onko? Veikkaan, että aika monen mettäkeikat ovat kärsineet älytexin takia joten aihetta olisi ollut.

Maksan siis mielummin enemmän kuin annan rahani ko. firmalle mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 23.08.2004 14:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lukaisepa otsikon "Kuinka saada Goreteksi taas henkäilemään?" teksti ja kerro minkä meinaat hankkia. Taitaa olla utopistista löytää verkkopaidan hengittävyys ja kortsun vedenpito samassa asussa.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 39, 40, 41  Seuraava
Sivu 15 Yht. 41

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com