Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
fc3199 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 21.04.2007 18:29 Viestin aihe: |
|
|
Yksinäinen vasa ja kuumana käyvä jahtiporukka on kyllä sellainen yhdistelmä joka saa jokaisen vähänkin kokeneemman jahtivoudin verenpaineen nousuun.
Kerran olen kieltänyt koiramiestä ampumasta haukussa ollutta lehmää koska passimies näki lähellä haukun alkupaikkaa vasan.
Jälkeenpäin ajatellen siinä tuli virhe sillä koiralla lienee ollut haukussa naaras mulli. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.05.2007 10:22 Viestin aihe: |
|
|
Kuulu suolt koiran haukku;
Koht lähtee hirven kupehil Kuhnan paukku;
Hirv kinturis roikkuu;
Kuhna voudil tarjoo kaato moukkuu;
Täs kohtaa ain Kuhna herää;
Huomaa ettei se tot ol enää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KingFisher Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.08.2007 11:01 Viestin aihe: |
|
|
Vähän tuohon aseenkäsittelyyn viitaten.
Meillä porukassa sellainen kaveri, joka kokeilee toisten kavereiden pyssyjen liipaisimia esim. kun kävellään.
Aika kiva jos vahingossa esim. jänismetsällä kävellään haulikot selässä,, niin kaveri roplaa selän takaa liipasinta.
No asehan ei ikinä saa olla ladattuna selässä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jussi72 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.08.2007 14:03 Viestin aihe: |
|
|
KingFisher kirjoitti: | Vähän tuohon aseenkäsittelyyn viitaten.
Meillä porukassa sellainen kaveri, joka kokeilee toisten kavereiden pyssyjen liipaisimia esim. kun kävellään.
Aika kiva jos vahingossa esim. jänismetsällä kävellään haulikot selässä,, niin kaveri roplaa selän takaa liipasinta.
No asehan ei ikinä saa olla ladattuna selässä... |
Jos tuollainen äijä tulis minun aseita roplaamaan, niin vois sillä tulla naama niin kipeäksi ettei varmaan koskaan enää uudelleen roplais.
Kaikkia helvetin kusipäitä sitä onkin liikkeellä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
karju Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.08.2007 16:01 Viestin aihe: |
|
|
Meillä oli armeijassa vääpeli joka ruukasi käydä asetelineen
liipasimet läpi kellä on ase vireessä,iltalomat tyssäsi siihen,eräänä
päivänä oli joku koiranleuka pannut räkäpään piippuun,oli se mahtava
ääni betoni käytävällä,vääpelillä kävi naamalla kaikki sateenkaaren
värit,sen jälkeen vääpeli ei kokeillut liipasimia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Könni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.08.2007 21:58 Viestin aihe: |
|
|
Suurin vitutuksen aihe on n.80v äijä, joka kyttää koko ajan muiden virheitä. On muutenkin niin luulotautinen että näkee muiden toiminnassa vaan laittomuuksia tai ainakin jotain elleskamppia. Kaiken huipuksi hommasi vielä koiran. Se on isäntänsä mielestä maaliman paras, meneekin niin pirun pitkillä loikilla, yhtä vaan puuttuu, ei ole sesse rukka kolmen syksyn aikana löytänyt yhtäkään hirveä haukuttavaksi, muuten on kyllä valio yksilö ja ennenkaikkea komea, siis omistajan mielestä.
Tämä ukko on pyöritellyt porukkaa 30v mielensä mukaan, niin on lehmän tissi sakkia muut, että eivät ole sille mitään saaneet. No muutaman kunnon tappelun kuitenkin, mutta siinä se. Ukko uhittelee , milloin käräjillä, milloin poliisilla. Uutena tulokkaana olen hommaa kolme vuotta seurannut ja hauskaa on ollut. Kun se seuraavan kerran uhittelee polliisilla niin minäpä ihan piruuttani yllytän sen soittamaan niille. Katotaan sitten kuka on tehnyt laittomuuksia, mielestäni ei kukaan, mutta kyllä se on hyvä varmistaa, niin säilyy sopu paremmin kun on asiat selvinä.
Mielenkiinnolla odotan tulevaa jahtia, kun hirvetkin on aikaslailla vähissä. _________________ Kyllä se tippuu jos sattuu! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
dxman ***
|
Lähetetty: 29.09.2007 17:48 Viestin aihe: |
|
|
Nostetaanpas taas topikki ylös.\/ituttaa kun ei vielä hirvijahti ala pääporukalla. Sivukylän kaverit aloittelivat jo tänään. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
**RIP** Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2007 21:27 Viestin aihe: |
|
|
!&%¤#"! että harmittaa; Kun samat ukot ampuu samana päivänä monta elukkaa, ja niitä ei v*ttu tuu omalle kohdalle koskaan! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
nettijussi Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 5435 Paikkakunta: Muinais Suomi
|
Lähetetty: 30.09.2007 21:19 Viestin aihe: |
|
|
**RIP** kirjoitti: | !&%¤#"! että harmittaa; Kun samat ukot ampuu samana päivänä monta elukkaa, ja niitä ei v*ttu tuu omalle kohdalle koskaan! |
Pyytömiesten ikiaikainen suhtautuminen saamamiehiin tiivistyy tuohon RIPin vuodatukseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tikkendakkeli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.09.2007 22:28 Viestin aihe: |
|
|
itellä on karhukoira ja norjanharmaan pentu (5kk).ite ammuin koiralleni viime vuonna 7hirveä mutta ei se silti muita haitannu.Se on poijjaat se katteus kaekkein pahinta hirvimetässä! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Berkele Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.09.2007 22:52 Viestin aihe: |
|
|
Juuri tuollainen koiramiesten asenne v*tuttaisi, että muuten ei ammuta ku haukulle ja kaikki kaadot samalle jätkälle. Muu porukka vaan vetojuhtina ja nylkymiehinä. Onneksi on porukassa nykyään niin hyviä koiria, että saa ampua irtohirviäkin. Ei tartte koiramiesten todistella rekkujensa hyvyyttä tuhansilla kaadoilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
metsäamatööri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.09.2007 22:55 Viestin aihe: |
|
|
Näin on. Ite oon välillä saanu useempia kaatoja lyhyessä ajassa, välillä ollu pitkiäki kuivia kausia. Kummasti se vaan kateus kuohahtaa tietyissä tyypeissä jos joku saa parikin kaatoa lyhyin väliajoin. Kaadolle tullaan naama väärinpuolin ja todetaan suureen ääneen, että: "Aina samat miehet asialla."
Tunnustan kyllä, että joskus kun jollakulla käypi hyvä tuuri vuodesta toiseen, niin pieni kateuden siemen pääsee minussakin itämään. Siitä pidän kuitenkin kiinni, että en sitä näytä ulospäin, ikinä.
Jos kateutensa tuo selkeästi esiin, niin siinä todistaa vain oman lapsellisuutensa. Vaikka itsellä ei suju, niin annetaan kaverin kuitenki nauttia saaliistaan. Kyllä se omakin vuoro tulee. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eupa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.10.2007 17:13 Viestin aihe: |
|
|
nettijussi kirjoitti: | **RIP** kirjoitti: | !&%¤#"! että harmittaa; Kun samat ukot ampuu samana päivänä monta elukkaa, ja niitä ei v*ttu tuu omalle kohdalle koskaan! |
Pyytömiesten ikiaikainen suhtautuminen saamamiehiin tiivistyy tuohon RIPin vuodatukseen. |
aamen! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Joker Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.10.2007 13:51 Viestin aihe: |
|
|
Ehkä se, että on itse valmis lähtemään metsään viimeistään klo 8.00 ja lopulta porukka selviää klo 10.30.. ja kaikki valittaa, että päivä loppuu kesken. Mikähän olisi syynä
Tämä tietysti kertaantuu loppusyksyä kohden, mutta ei mulla ole koskaan sieltä pois kiirekään, että loppuunsa aivan sama. Ollaan vaikka vähän pidempään. Aloituspäivänäkin meni kellon ympäri ja oli rento päivä muutenkin, vaikka selvittiin metsään noin klo 11.00... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tikkendakkeli Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.10.2007 19:09 Viestin aihe: |
|
|
berkele koitaisit aikuistua!minun koiralle saapi kyllä ampua juoksuunkin.ite ammuin viime vuonna 7hirvestä 3juoksuun.Onneksi meijän seurassa ei olla kateelisia jos toinen ampuu pari hirveä enemmän kun toinen.Se on vaan joillekkin tärkeintä että kun vaan pääse ite ampumaan sen hirven.Minä olen monasti kysynä että haluaako joku muu männä haukulle!minun puolesta sinne saa mennä sen hirven kaatamaan kuka vaan.joskus olen ite passissa ja joku on mennyt minun koirani kanssa metsään jos on halunnu varsinkin just nuoret sällit on kysynä että voeko hyö lähtee miun mukkaan haukulle nii miä oon kyl sanonu et ne voi mennä sinne mettään miun koiran kanssa kävelemää itekseenkin mutta harvemmin ne kyllä kysyy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|