Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Vortex Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.10.2007 16:13 Viestin aihe: |
|
|
mottee kirjoitti: | Ilmeisesti Vortexin mielestä on sitten kanssa ihan OK, että kun hän on vaikka pistooliradalla taulua paikkaamassa, niin ampumapaikalla joku osottelee aseella tauluille päin sormi liipasimella. |
Oletko tyhmä vai tyhmä? _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.10.2007 17:03 Viestin aihe: |
|
|
Repesorsa kirjoitti: | finlander kirjoitti: | Jaa'a, Repesorsa. Heitänpä villin arvauksen jotta aseharrastajat ovat toiminnallaan vaikuttaneet poliisin näkemykseen. |
Osuit naulankantaan! |
Ovathan nuo jopa ilmaisseet julkisesti halunsa päräytellä täyteisiä ihmisten autojen takalaseista sisään... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.10.2007 17:04 Viestin aihe: |
|
|
Vortex kirjoitti: | mottee kirjoitti: | Ilmeisesti Vortexin mielestä on sitten kanssa ihan OK, että kun hän on vaikka pistooliradalla taulua paikkaamassa, niin ampumapaikalla joku osottelee aseella tauluille päin sormi liipasimella. |
Oletko tyhmä vai tyhmä? |
Veikkaanpa että tyhmä. Jos ei erota kuvassa poseerausta ja ampumaradalla osoittelua toisistaan, niin ei mielestäni kyllä paljon pallossa säteile. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KAF Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 23.10.2007 19:07 Viestin aihe: |
|
|
Ihan hypoteettisesti: jos tuo poseeraus olisi tehty ampumaradalla? Tai lasipalatsin edessä? Tai asemessuilla?
ASEELLA EI OSOITELLA KUIN AMMUTTAVAKSI AIOTTUJA KOHTEITA!! Tuo kuva oli paha lipsahdus! _________________ KAF |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mottee Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 23.10.2007 19:30 Viestin aihe: |
|
|
Kettu kirjoitti: |
Veikkaanpa että tyhmä. Jos ei erota kuvassa poseerausta ja ampumaradalla osoittelua toisistaan, niin ei mielestäni kyllä paljon pallossa säteile. |
Kyllä mä sitten varmaan olen tyhmä. Kun en tosiaan ymmärrä, mitä eroa on osoitella pyssyllä ihmisten suuntaan ampumaradalla ja huutokaupan pihassa. Mutta kertokaa te viisaammat, kun multa on nyt selvästi jäänyt joku pointsi huomaamatta. Näitä neljää pykälää yritän vaan soveltaa, eikä niissä puhuta poseeraamisesta pyssyn kanssa mitään.
http://www.thefiringline.com/Misc/safetyrules.html _________________ Ihmisellä pitää olla 99 eri konstia, ja vielä yks kepulikonsti päälle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 23.10.2007 23:30 Viestin aihe: |
|
|
mottee kirjoitti: | Kettu kirjoitti: |
Kyllä mä sitten varmaan olen tyhmä. Kun en tosiaan ymmärrä, mitä eroa on osoitella pyssyllä ihmisten suuntaan ampumaradalla ja huutokaupan pihassa. Mutta kertokaa te viisaammat, kun multa on nyt selvästi jäänyt joku pointsi huomaamatta. Näitä neljää pykälää yritän vaan soveltaa, eikä niissä puhuta poseeraamisesta pyssyn kanssa mitään.
http://www.thefiringline.com/Misc/safetyrules.html |
On varmaan jäänyt se kuva näkemättä. Ei siinä osoitella kuvaajaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fields Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.10.2007 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Kettu kirjoitti: | mottee kirjoitti: | Kettu kirjoitti: |
Katsopa keskustelu alusta tai ainakin sivulta 2....... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu ***
|
Lähetetty: 24.10.2007 16:09 Viestin aihe: |
|
|
Fields kirjoitti: | Kettu kirjoitti: | mottee kirjoitti: | Kettu kirjoitti: |
Katsopa keskustelu alusta tai ainakin sivulta 2....... |
Juu. Olen nähnyt tuon kuvan. Kyllä siinä osoitellaan aseella, mutta ei kuvaajaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hq Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.10.2007 16:14 Viestin aihe: |
|
|
Kettu kirjoitti: | Juu. Olen nähnyt tuon kuvan. Kyllä siinä osoitellaan aseella, mutta ei kuvaajaa. |
Se nyt olisi vielä puuttunutkin, visuaalisesti kuvassa ei juuri eroa "eat lead, you b*stard" -shokkikuviin ole. Ajoipa nyanssierosta huolimatta tarkoituksensa skandaalijutun kissankokoisena kuvituksena. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sulkijalihas-mölö-7 Kanta-asiakas
Liittynyt: 06 Huh 2004 Viestejä: 377 Paikkakunta: Keski-Pohojam´maa
|
Lähetetty: 25.10.2007 16:37 Viestin aihe: Re: Saku R |
|
|
wert kirjoitti: | Terve Saku sun kannattais ottaa aika-lisä ja luopua aseista omakohtaisesti antaisit tilanteen rauhoittua ja aloittaisit keräilyn/harrastuksen uudestaan vaikka parin vuoden kuluttua |
Ei jumalauta. Nyt on pakko kommentoida.
Että myyt vapaaehtoisesti omaisuuttasi jonkun p-reikä toimittajan takia?
Nimenomaan sen toimittajanhan joka totuutta vääristeli pitäis laittaa kirjoituskone ja kamera myyntiin ja pitää matalaa profiilia pari vuotta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.10.2007 20:23 Viestin aihe: |
|
|
Voi hyvä tavaton... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TAK85 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2007 10:44 Viestin aihe: |
|
|
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta olisi mukava tietää;
1. kuinka toimittaja ja Herra S osuivat huutokauppaan ja osuivat istumaan siellä vierekkäin.?
2. Ja miten toimittaja arvasi että juuri Herra S aikoo ostaa juuri sen "mörssärin"? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KKi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2007 16:49 Viestin aihe: |
|
|
Dusseldorf 28.10.2007 Ahistaako kuva?
Missä etusormi?
onko kahden käden ote soveliaampi?
näitä oli "joka" kadunkulmassa, pitäsikö sinne saksanmaalle lähettää
isokin lauma kallonkutistajia rauhottelemaan
traumoja saaneita kansalaisia?
Viimeinen muokkaaja, KKi pvm 29.10.2007 21:37, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sikke Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.10.2007 21:14 Viestin aihe: |
|
|
Niin kuis ahdistaako tämä? Oikeen tasavallan presidentti tähtäilemässä toimittajaa. (Kuvassa Suomen Ampujain Liiton koekiväärien lahjoitus tilaisuus). Vaan poninhäntä toimittaja ei ole varmaan edes kuullut presidentti Svinfuvudista.
Kyllä on vaan ajat muuttunut. Kultarannassa ollut ampumarata on enää muisto vaan.
Itse asiassa jos nykyinen SAL liitto vielä yrittäisi tarjota lahjaksi esim jotain jalopuista käsinkaiverrettua pienoispistoolia pressalle lahjaksi taitaisi syntyä skandaali. Hirveätä pienasetta ei otettaisi taatusti edes eleenä vastaan. Tosin se aika kun johtajat lahjoitteli drillinkejä toisilleen taisi kaatua Kekkosen ja muurien mukana muutenkin. Vaan miksi näin? Voisiko nykyjärjestöt vielä tehdä tälläistä viestin välitystä?? Otettaisiinko viestiä edes vastaan? Myönteistä julkisuutta ja samalla lahjansaaja sidotaan edes hiukan järjestöön? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
KAF Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.10.2007 00:20 Viestin aihe: |
|
|
KKi kirjoitti: | Dusseldorf 28.10.2007 Ahistaako kuva?
Missä etusormi?
onko kahden käden ote soveliaampi?
näitä oli "joka" kadunkulmassa, pitäsikö sinne saksanmaalle lähettää
isokin lauma kallonkutistajia rauhottelemaan
traumoja saaneita kansalaisia? |
Ei ahdista kuva. Miksi? Koska tuossa ei väitetä että asekeräiliä pitäisi tuota kanuunaa tai että kuvauksen jälkeen asekeräilijä tunkee tykin housunkaulukseen ja lähtee kotiin. Tuossa mainostetaan leffaa.
Jaa, ahdistaa kuitenkin. Miksi? Koska en tykkää katsella minkään aseen asiakaspuolta. En edes kuvasta. Se on kai jokin ehdollistettu reaktio? _________________ KAF |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|