Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
bow-shooter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.12.2007 20:00 Viestin aihe: |
|
|
Tuli käytyä ja saalista löyty. En ehtiny ees pitkäripaseen asti. löyty kaverilta litranpullo RAKIA maistuuhan se vähän ponulle mutta onnex on siihenki makuun joskus tottunu. Tohtori tuntus menevän tehokkaasti kuuppaan. Siis voi pinppi, toivottavasti mun vattani tuu sit ikinä oleen tossa kunnossa kun sulla! (kai se on väistämättä edessä?) toi kyllä estää ottamasta heräteviiinaa aika tehokkaasti Pistin ton hymiön vaikka toi ei enää !&%¤#"! paljon naurata varmaan. Oon vähän sarkasmin omasesti kirjotellu ettei kantsi kenenkään näitä lukee kun piru raamattua. Kuhna ymmärtää pointtini kyllä varmaan ps. kuhna kannattaako antaa muijalle ryyppy, vai huolehtia kaikesta ite? _________________ Lahjattomat reenaa ja voimistelijat venyttelee!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.12.2007 21:38 Viestin aihe: |
|
|
bow-shooter kirjoitti: | Tuli käytyä ja saalista löyty. En ehtiny ees pitkäripaseen asti. löyty kaverilta litranpullo RAKIA maistuuhan se vähän ponulle mutta onnex on siihenki makuun joskus tottunu. Tohtori tuntus menevän tehokkaasti kuuppaan. Siis voi pinppi, toivottavasti mun vattani tuu sit ikinä oleen tossa kunnossa kun sulla! (kai se on väistämättä edessä?) toi kyllä estää ottamasta heräteviiinaa aika tehokkaasti Pistin ton hymiön vaikka toi ei enää !&%¤#"! paljon naurata varmaan. Oon vähän sarkasmin omasesti kirjotellu ettei kantsi kenenkään näitä lukee kun piru raamattua. Kuhna ymmärtää pointtini kyllä varmaan ps. kuhna kannattaako antaa muijalle ryyppy, vai huolehtia kaikesta ite? |
Ei kannata antaa muijalle ryyppyä. Jos molemmille maittaa, niin maanpäällinen helvetti on valmis. Toisen tai toisen on helpotettava. Nykynen muija otti meidän seurustelun alussa enemmän kun mä. Sitten kun vakiinnuttiin ja muija huomas mun maitin, niin se lopetti.
Vatasta puheen ollen, niin vatallani on ikää 45, jos vuorotyötä 22v. Vatsanne on ilmeisesti uudempaa mallia. Käyntihäiriöt tulee myöhemmin.
PS. Eikö täällä kaikki puhukkaan totta. _________________ Ammuin ohi ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
bow-shooter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.12.2007 23:40 Viestin aihe: |
|
|
Heh1 ei kerpele1 saipas muuten hyvät naurut jos ei muuta! Muijakin syljeksi rakit mehulla näppiksen päälle Mun pötsillä on ikää vasta 28v. marinoitu on kyllä sitäkin liika kauan jo 14 vuotiaana alotin. ei tainnu olla ihan viisas veto ei vais tässä ny ihan deeku viä oo kun on noi harrastukset viä tärkeempiä onneks yleensä! Mutta:Ei haittaa kun maittaa. Lopuks päivän mietelause: Oli maaailma millä mallilla tahansa,niin sutenööri v.i.t.u.t välittää. _________________ Lahjattomat reenaa ja voimistelijat venyttelee!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Leafs Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.12.2007 02:18 Viestin aihe: |
|
|
Player
In
Management
Profession _________________ HPPH |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|