Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Premier Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2007 16:51 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän tuolla luulis jo rusakkoon osuvan
Eri asia mitä laki sanoo ,kun tuommosilla panos määrillää alettas lätkii
ja ainakin luulis kalliis tulevan panoksien suhteen ,jos joka rusakkoon lippaallisen verran louskuttaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Punajalaka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2007 19:36 Viestin aihe: |
|
|
Hyvvii ovat ampumaan, mutta hyviä ovat myös heittämään noita kiekkoja, ku lähtee parrailla yheksän samasta kärestä, niin hajalle ja semmosella vauhillakin, jotta pystyvät ampumaan ne viellä kaikki erikseen. Joop ja hjylsyjähi näytti olevan kasassa niiku isomatalan karreilla 21.8. _________________ No ehä minä, mutta muut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mikko31 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 11.06.2007 09:00 Viestin aihe: |
|
|
Pittää heti tuo kaveri ketunpyyntiin ottaa mukaan, seläntakaa ottas vaan ketut...ja aina yhellä pölyäis turkki!
Ja ei se vallesmanni ehi aina joka mutkaan makasiineja mittailemaan _________________ Ilman WINCHESTERIÄ...olen huijannut itseäni, ilman VALMETTIA, kussut itseäni mykiöön! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rikro Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 20.06.2007 10:39 Viestin aihe: |
|
|
olen kerran nähnyt tuollaisen esityksen. Vaikuttavaa oli, mutta panokset ei ollutkaan normaaleja kiekkolatauksia. Pieniä hauleja oli julmeton määrä, kunhan piippu vähän osoitti oikeaan suuntaan nin aina hajosi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vilu Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.06.2007 11:02 Viestin aihe: |
|
|
rikro kirjoitti: | olen kerran nähnyt tuollaisen esityksen. Vaikuttavaa oli, mutta panokset ei ollutkaan normaaleja kiekkolatauksia. Pieniä hauleja oli julmeton määrä, kunhan piippu vähän osoitti oikeaan suuntaan nin aina hajosi. |
Onhan kiekkopanoksissakin pieniä hauleja julmettu määrä.
Oliko ne vielä pienenmpiä ja montako grammaa niitä oli? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Remington Model 700 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.06.2007 15:51 Viestin aihe: |
|
|
Ostaa 12/89 64grammaa ja 2mm niin luulis sellasella ny johonkin osuvan. _________________ En rakasta ihmistä vähemmän,
vaan luotoa enemmän.
- George Cordon |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juse Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.06.2007 18:32 Viestin aihe: |
|
|
heh, remmari700, kaveri kerran latas muka "tuholaispatin" 64g skeetihauleilla ja kehu että tällä ku lätkäsee sinnepäin niin jo läsähtää.
kokeiltiin sitten kuviota niin 50m, olikohan tuo nyt 70cm ympyrässä 10 reikää. kertakaikkiaan, voiko olla panos enään epäonnistuneempi? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Remington Model 700 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.06.2007 19:12 Viestin aihe: |
|
|
Jaa-a. Kokeilitteko eri supistajilla ym.
Kerran laitoin Sellier & Bellotin 52grammasen 3,5mm haulien tilalle skeet paukuista otetut haulit mikä se millikoko nyt on Italialaiselle 9½ merkinnälle?
Horolla supistajalla ammuttu 30m kuvio oli aikas synkän näköinen. Talitinttikään ei olisi päässy edes tuurilla elävänä karkuun. _________________ En rakasta ihmistä vähemmän,
vaan luotoa enemmän.
- George Cordon |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fnnclssc Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 19.07.2007 17:22 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä jänisjahtiin riittää normaali kakspiippune... Mutta kettujahis vois olla ihan kätevä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LärvänYkä Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.12.2007 12:05 Viestin aihe: |
|
|
Fnnclssc kirjoitti: | Kyllä jänisjahtiin riittää normaali kakspiippune... |
Ykspiippunen hanalinen Hunter cal16.........se riittää _________________ LärvänYkä |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-Demo- Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 12.12.2007 02:17 Viestin aihe: |
|
|
nii ja siin ekas videoski se kaveri tais ampuu yhen ohi |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Perdiz Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 884 Paikkakunta: Mehtän puolella
|
Lähetetty: 12.12.2007 16:47 Viestin aihe: |
|
|
tossa showpelleilyssä vaikeinta on tuo heittäminen, ampuminen ei järin vaikeaa lähes paikallaan ja vierekkäin oleviin maaleihin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Torgoth Kanta-asiakas
Liittynyt: 23 Elo 2004 Viestejä: 2668 Paikkakunta: P-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 12.12.2007 20:49 Viestin aihe: |
|
|
Perdiz kirjoitti: | tossa showpelleilyssä vaikeinta on tuo heittäminen, ampuminen ei järin vaikeaa lähes paikallaan ja vierekkäin oleviin maaleihin.
|
Tuntuu olevan niin helppoa hommaa, niin miksi ette itse rupea tuolla tienaamaan? Minä luulen, etteivät nämä "showpellet" aivan persaukista porukkaa taida olla. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tonko Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Hel 2005 Viestejä: 228 Paikkakunta: Koillismaalta
|
Lähetetty: 12.12.2007 21:32 Viestin aihe: |
|
|
vilu kirjoitti: | rikro kirjoitti: | olen kerran nähnyt tuollaisen esityksen. Vaikuttavaa oli, mutta panokset ei ollutkaan normaaleja kiekkolatauksia. Pieniä hauleja oli julmeton määrä, kunhan piippu vähän osoitti oikeaan suuntaan nin aina hajosi. |
Onhan kiekkopanoksissakin pieniä hauleja julmettu määrä.
Oliko ne vielä pienenmpiä ja montako grammaa niitä oli? |
Pienet haulit varmaan mutta aika tiukka supistus, kun noin vierekkäin oleviin kiekkoihin piti jokaiseen osua erikseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Perdiz Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Maa 2004 Viestejä: 884 Paikkakunta: Mehtän puolella
|
Lähetetty: 13.12.2007 16:04 Viestin aihe: |
|
|
on tuota pelleilyä tullut kokeiltua, se heittäminen oikeasti vaikeinta tossa. jos pyydätte esim kaveria heittämään niin sen verta saa kiekkoja rikki mitä putkesta kuulia löytyy, mutta kun itse heität niin ei niin helppoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|