Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.01.2008 19:26 Viestin aihe: Rykäsetkö koskaan ruuan päälle? |
|
|
Paistoin muijalle tänään lohta, kun pakkasessa oli vielä viimme kesän loukkureissun jäljiltä vilettä. Kannattaa pitää varasa. Muija polttaa nii äkkii vileen. Laitoin myäskii perunaa ja kastii. Rykäsin oikein kunnol päälle. Tekhän hyvää. Muija saa kyl korjata pöylän ja tiskata. _________________ Ammuin ohi ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 24.01.2008 20:24 Viestin aihe: |
|
|
Eikö se tunnu haliljulta heti ruuan päälle? Eikö kannata reippailla ennen ruokaa? Maistuu ruokakin paremmin. Tai itseasiassa lapsiperheessä taitaa liittyä rykiminen enemmänkin saunan jälkeisiin hetkiin, siis kun lapset jo uinuvat.
Annettaisko sen Lahtisen rykästä liehittelyjuttunsa kokonaan ilmoille ennen kun homma räjähtää käsiin? Tai no, mikäpä minä olen sanomaan mitään kellekkään... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
FOSTER´S Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 24.01.2008 22:55 Viestin aihe: |
|
|
Pirulaata kun taas alako närästään. Ja renniekki on loppu.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
susihiisi Kanta-asiakas
Liittynyt: 31 Lok 2006 Viestejä: 1396 Paikkakunta: Työvoimapula
|
Lähetetty: 25.01.2008 00:51 Viestin aihe: Re: Rykäsetkö koskaan ruuan päälle? |
|
|
kuhna kirjoitti: | Paistoin muijalle tänään lohta, kun pakkasessa oli vielä viimme kesän loukkureissun jäljiltä vilettä. Kannattaa pitää varasa. Muija polttaa nii äkkii vileen. Laitoin myäskii perunaa ja kastii. Rykäsin oikein kunnol päälle. Tekhän hyvää. Muija saa kyl korjata pöylän ja tiskata. |
Viime kesästä loukkulohta, tietysti vielä suomenlahen ruohikoista.
Ei ihme että ryvittää.
Silakka silakkana. _________________ Joka sialle joulu koittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.01.2008 09:32 Viestin aihe: |
|
|
FOSTER´S kirjoitti: | Pirulaata kun taas alako närästään. Ja renniekki on loppu.. |
Miten juustojen esittely liittyy metsästykseen. _________________ Ammuin ohi ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Koukkupolovi Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 6824 Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa
|
Lähetetty: 25.01.2008 10:26 Viestin aihe: |
|
|
Pittää kuhna syöttää ajateltu rykäsyn kohde niin täyteen, ettei ko nymfi jaksa nousta pakolaukalle !
Lyllertävän tavoittaa aina pinkovaa paremmin. Jos enää itse muistaa, miksi minä tätä jälestän... _________________ Hoc iam omni varietate caret. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtaaja Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Maa 2004 Viestejä: 2693 Paikkakunta: EU:n maakunta
|
Lähetetty: 25.01.2008 11:19 Viestin aihe: |
|
|
Koukkupolovi kirjoitti: | Pittää kuhna syöttää ajateltu rykäsyn kohde niin täyteen, ettei ko nymfi jaksa nousta pakolaukalle !
Lyllertävän tavoittaa aina pinkovaa paremmin. Jos enää itse muistaa, miksi minä tätä jälestän... | |
|
Takaisin alkuun |
|
|
FOSTER´S Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 25.01.2008 17:31 Viestin aihe: |
|
|
kuhna kirjoitti: | FOSTER´S kirjoitti: | Pirulaata kun taas alako närästään. Ja renniekki on loppu.. |
Miten juustojen esittely liittyy metsästykseen. |
Elähän nyt,
se tuo elohiiri tuppaa niin nykimään suupieliä, kun havaitsi Lahtisen juttujen levittävän tuota ikävää tunnetta
Eväsleipien väliin laitan useinkin juusto, Edamia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
isoK Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 24.10.2011 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Ryi munilles rumppi! |
|