Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
pystykorvamies Vieras
|
Lähetetty: 02.02.2008 19:00 Viestin aihe: |
|
|
Täytyy sanoo kaatajalle et laitaa mulle kuvan sähköpostiin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
grasshopper Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.02.2008 19:23 Viestin aihe: |
|
|
kalle.v kirjoitti: | bluetoo??wtf?ei miul täs vanhassa !&%¤# sellasia oo! |
Ja kamerako on??
Pistetään nyt (verinen) kuvaki ettei ihan ohi mene aiheesta:
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
pystykorvamies Vieras
|
Lähetetty: 02.02.2008 19:31 Viestin aihe: |
|
|
kyllä kamera on mutta ei tässä ainenkaan mun tietääkseni mitään bluethootia |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 02.02.2008 20:00 Viestin aihe: |
|
|
kalle kyllä se siitä...
meitäkin meinas kettu viedä tänän 7-0 mutta ei ihan. päästiin parikertaa eteen ja kaverille siunaantu ampumapaikkaki mut niin jäi kettu hyväkuntosena jatkamaan matkaa ku pimeä koitti..
aamulla kaikenviljan ajokki jäljelle..
ja iltapäivällä jäi repo jatkamaan matkaa. Koira otettiin pois ku rupes hämärä painamaan päälle ja kettu rupes ramppaamaan vilkasliikenteisellä maantiellä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pystykorvamies Vieras
|
Lähetetty: 02.02.2008 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Montakos miestä mc-mantelilla on matkassa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tuhola Kanta-asiakas
Liittynyt: 29 Maa 2004 Viestejä: 21364 Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa
|
Lähetetty: 02.02.2008 20:45 Viestin aihe: |
|
|
Oli siinä tänään ketulla niin uskomaton selviytymistarina että. Ensiksi se sai pienen kraapoos-osuman puolentunnin ajon jälkeen. Sitten repo meni maan alle turvaa hakemaan. Eipä löytynyt turva sieltä kun velipoika alkoi hutkia kangella maata ja itse olin vastuullisessa aseellisessa vartiossa. Eipä aikaakaan kun kettu lähti. Sakean metsän vuoksi näköalaa oli vain viisi metriä. Olin hyvin valmistautunut ja sain ketun helposti jyvälle. Eikö perkule mossbergin varmistin sanonut itsensä juuri siinä paikassa irti! Klipu kyllä meni eteen mutta itse varmistin jäi päälle . Uskomatonta. No koira perään ja muutaman tunnin ajon päätteeksi kettu meni sahakentälle, siellä se nousi kuorikuljettimille. Teutaroitti siellä 4-5m korkealla erilaisten tukirakenteiden ja kuljettimien päällä, kuin näätä. Lopuksi jäljet johtivat 4,5m korkealla olevaa kuorikuljetinta pitkin saharakennuksen sisälle. Siis mitä v*ttua! Ei kettu tee tämmöistä. Siellä kettu sitten saikin olla turvassa. Muutama tuhat neliötä alasahaa miljoonine piilopaikkoineen. Kun ei nyt maanantaihin asti missään hakekuljettimien välissä makaisi voi tulla v-mäinen herätys aamu kuudelta . Koiran kettu sai hukattua jo siinä vaiheessa kun se hyppeli lautanippujen päällä muutaman kymmenen metriä. Onko kellään kettu tehnyt mitään vastaavaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 02.02.2008 20:47 Viestin aihe: |
|
|
taitaapi olla niinpäin että minä olen jonkun muun mukana.. tänään meitä oli 7 miestä pyytämässä.
oon kaverin (jolla on kettukoira) mukana ketunpyynnissä ja tavallisin porukka on "meijän oma porukka" eli yht. 3 äijää..
tänään ei ihan nappiin mennyt mut joskus se on tuuri kohdallaan..
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
pystykorvamies Vieras
|
Lähetetty: 02.02.2008 20:53 Viestin aihe: |
|
|
Asia selvä..Eihän se aina onnista ketään.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu Repolainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2008 15:52 Viestin aihe: |
|
|
Tänään päästettiin 1v koira vapaaksi, vaikka yöllä oli satanu lunta niin ketun jälkiä oli ihmeen paljon.
"Maisemakuva"
Sinnehhän se meni
Ei mahdu niin ei mahdu
_________________ Mettän kasvaminen on aika hidasta puuhaa niin kestää aikansa korjata ajattelemattomien virheet. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pallero Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 16 Mar 2007 Viestejä: 83 Paikkakunta: Pohjois-Satakunta
|
Lähetetty: 03.02.2008 17:54 Viestin aihe: |
|
|
Joo ja tälläset tänään _________________ Reeverillä riista reppuun... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Harge Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2008 18:41 Viestin aihe: |
|
|
Eilen omalla ajokilla kettuajua reilu pari tuntia, ja suht isoa lenkkiä. No onneks saatiin sitten kaato, ampujana foorumilaisillekin tuttu tyyppi (5p vihje: 4 kettu reilun kk sisään..)
Samana päivänä vielä koiruudelle ilvesajo, velipoika pääs rokottamaan kissaa mutta vieläpä jäi juoksemaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Reikä-Eero Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.02.2008 18:51 Viestin aihe: |
|
|
Mc-manteli kirjoitti: | taitaapi olla niinpäin että minä olen jonkun muun mukana.. tänään meitä oli 7 miestä pyytämässä.
oon kaverin (jolla on kettukoira) mukana ketunpyynnissä ja tavallisin porukka on "meijän oma porukka" eli yht. 3 äijää..
tänään ei ihan nappiin mennyt mut joskus se on tuuri kohdallaan..
|
Manteli vois käydä näyttämässä tuota kettua Pyhäjärviselle pyyntiporukalle , kun eivät kuulema erota kettua ja kaurista toisistaan. Poijjiilla oli menny ketunpyyntilupa monen seuran alueelta, kun olivat ampuneet kauriin jonkun maajussin pihamaalle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 03.02.2008 18:51 Viestin aihe: |
|
|
Akseli on tainnut taas piestä kettua kuin vierasta sikaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
LANTSIKKA Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2008 19:14 Viestin aihe: |
|
|
Oli sopiva keli ,ja meni kolmet Ketunjäljet samaan alueeseen, niin pantiin kolme suomenajokkia töihin . Joka koiralla oli oma ajettava . Kaksi saatiin nurin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Penari Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2008 20:43 Viestin aihe: |
|
|
Täällä kainuun korvissa alkaa olla lunta(50cm) jo vähän liikaa,mutta käytin ronia vielä viimeisen kerran lauantaina. Ajoa jokunen tunti ja koira kiinni,nyt odottamaan syksyä. Vanhemmalla koiralla jos vielä pystyisi ajattamaan kun on vähän enemmän säkää(63cm). _________________ |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|