Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
metsiemmejormakka Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.02.2008 23:16 Viestin aihe: Mistä nahan käsittely aineita? |
|
|
Eli nyt olisi tarkoitus itse opetella käsittelemään supikoiran nahat eli mistä voisin ostaa: Muurahaishappoa, Novaltan Al ja Rasvaa (Derminol)?
Ja ilmeisesti liuosten teossa ph olisi hyvä olla tiedossa niin mistäköhän saisi ostettua jotain millä voi ph:n tarkastaa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.02.2008 23:36 Viestin aihe: |
|
|
Apteekista, rauta- ja maatalouskaupoista kannattaa kysäistä. Jotain erikoisempia voi joutua kyselemään jostain turkismuokkaamoilta.
Onko sinulla Harrastajanahkurin käsikirja? Ellei ole, niin kannattaa tilata. Sen saa esim. täältä: http://www.datafun.fi/nahkuri/kirja.html
Lisäys: ja niitä pH-liuskoja saa myös apteekista. Kovin täsmällisiä ne eivät ole, mutta välttänevät näihin tarkoituksiin. Pilallekin menevät huonossa säiltyksessä helposti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kettu Repolainen Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapmar Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.02.2008 00:21 Viestin aihe: |
|
|
Kysäisenpä tässä samassa ketjussa, mistä saa ostaa "virallista" puupurua? Minulla tulee omiin tarpeisiin riittävästi ihan omasta pikkupuun teosta ja nikkaroinnista, mutta varmasti purua jostain ostaakin saa. Joskus olen kysellyt Puukeskukselta jne, mutta niillä samalla sirkkelillä vedellään lautatavara ja esim mdf-levyt, jossa on kaikenlaisia liima-aineita. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kaurajyrä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.02.2008 00:59 Viestin aihe: |
|
|
Purua voi ostaa ainakin Rautakaupoista jotka myyvät myös maatalaustarvikkeita (Agrimarketit ainakin). Myydään 25kg paaleissa, maksaa alle 10e paketti. On kuivikepurun tms nimellä ja on puhdasta tavaraa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|