Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
nippu Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 11.04.2008 18:17 Viestin aihe: majava/kalastusnuoli |
|
|
Ostin juuri taljaan pullokelan. Voisiko joku kertoa tai mielellään laittaa kuvia siiman kiinnityksestä nuoleen. Stopparit yms.. _________________ patteri+saku |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hutilus Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 12.04.2008 11:04 Viestin aihe: |
|
|
Kiitoksia tuosta. Onko muute olemassa muita tapoja. Mulla oli kelan narussa valmiiksi kiinni sellainen holkki joka on ilmeisesti tarkoitettu liukumaan nuolen runkoa pitkin. Ennen sulitusta kuuluisi varmaan laittaa jonkinlainen stoppari. Mites tällainen toimii _________________ patteri+saku |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jölli Kanta-asiakas
Liittynyt: 30 Jou 2006 Viestejä: 1437 Paikkakunta: kymenlaakso
|
Lähetetty: 12.04.2008 14:36 Viestin aihe: |
|
|
jotku kyllä meinaa että se retrieverin mukanatuleva holkki ei kestä voimakkaita jousia? itse olen käyttänyt runkosiimasysteemiä. kärjen ja insertin väliin tein pellisuikaleesta prikan johon siima on helppo sitoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Speedy Jousimies
|
Lähetetty: 13.04.2008 20:09 Viestin aihe: |
|
|
nippu kirjoitti: | Kiitoksia tuosta. Onko muute olemassa muita tapoja. Mulla oli kelan narussa valmiiksi kiinni sellainen holkki joka on ilmeisesti tarkoitettu liukumaan nuolen runkoa pitkin. Ennen sulitusta kuuluisi varmaan laittaa jonkinlainen stoppari. Mites tällainen toimii |
Voi ehkä toimia puu- tai alumiininuolella. Hiilikuituisesta lähti taljan toisella laukauksella takavasemmalle... ei siis kestänyt hiilikuituputki reiän tekemistä sitä liukuvan osan stopparia varten. En suosittele. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jarih Kanta-asiakas
Liittynyt: 05 Maa 2004 Viestejä: 2086 Paikkakunta: Kirkkonummi
|
Lähetetty: 14.04.2008 19:09 Viestin aihe: |
|
|
Speedy kirjoitti: | ei siis kestänyt hiilikuituputki reiän tekemistä sitä liukuvan osan stopparia varten. En suosittele. |
En ole tehnyt vastaavaa, mutta uskoisin tekeväni tuollaiseen paikkaan stopparin karhulangasta putken ympärille kiertämällä ja vahvistus/kiinnitys pikaliimalla. Hiilikuituputken poraaminen kuulostaa rohkealta kokeilulta.
Samaa lankaideaa käytin tukevoittamaan nuolen takapäätä halkeamien estämiseksi kiertämällä perhonsidontalankaa perän päälle. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 15.04.2008 15:30 Viestin aihe: |
|
|
Ajattelin itsekkin että jos väsäisi langalla ja liimalla jonkinnäköisen stopparin. Täytyy testailla mikä toimii parhaiten. Nuolihylly on mallia (en Tiedä tarkkaa nimeä) sellainen karvainen rinkula jonka läpi nuoli sujahtaa. Asettaa varmaan omat ehtonsa. Kiitokset neuvoista _________________ patteri+saku |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|