Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 22:13 Viestin aihe: Mistä laaja valikoima spraymaaleja? |
|
|
Moro kaikki.
Tuossa nikkaroin uutta tukkia kivääriin ja nyt siirryn camoamiseen. Sattuuko kukaan tietämään, mistä löytyisi mahdollisimman laaja valikoima erivärisiä spraymaaleja? Tarvitsen 3 eriväristä vaaleanruskeaa spraytä. Kävin tänään kaupoissa mutta eipä löytynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Homer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:24 Viestin aihe: |
|
|
Jos välttämättä spraytä haluat niin mene automaalikauppaan. Tekevät sulle sen väristä mitä haluat.
Asia ei sinänsä mulle kuulu, mutta miksi kolmea eri vaaleanruskeaa? Pitäähän sitä vähän kontrastiakin olla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:27 Viestin aihe: |
|
|
?
Tekevät vai? Enpä tiennyt. Missä muodossa ne sitä myy? Saako sitä oikein purkkiin vai kuinka?
Joo ei mitään, kysyminen on terve asia. Mä olen tässä tsekkaillut erilaisia malleja noista camotuista tukeista ja ainakin Desert Stormin aikana jenkit maalasi kiväärinsä aika kapealla skaalalla (taidemaalari kun olen niin kiinnitän huomion) ja jälki oli kyllä mielestäni ihan hienoa.
Sen tiedän että automaalihan on noin mekaanisesti erittäin kestävä maali. Mutta en tosiaan tiennyt että sitä voi ostaa noin.
Viimeinen muokkaaja, JpLe pvm 04.06.2008 23:30, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Homer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:29 Viestin aihe: |
|
|
Sekoittavat valmiiksi ja pakkaavat spraypurkkiin. Siitä vain sumuttamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:30 Viestin aihe: |
|
|
Ok. Kiitos sulle. Auttoi paljon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Homer Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:31 Viestin aihe: |
|
|
Laita kuvia sitten kun on valmista.
JpLe kirjoitti: | Sen tiedän että automaalihan on noin mekaanisesti erittäin kestävä maali. Mutta en tosiaan tiennyt että sitä voi ostaa noin. |
Ei se purkitettu spray ole tietääkseni yhtä hyvää "automaalia" kuin 2-k ruiskumaali. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 04.06.2008 23:41 Viestin aihe: |
|
|
Joo mä käytän oikeita lehtiä ja oksia sapluunana. Saas nähä miten äijän käy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
bemru Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 06:03 Viestin aihe: |
|
|
käske laittaa matta pasta sinne maalin sekaan jos haluat että tukista ei tule killtävä!kyselin itekki jokin aika sitte noita maaleja värisilmästä ja niillä tais olla spray purkin hinta noin 19ekua noh hinnathan saattaa heitellä... _________________ no woe helevetteläinen!!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
bemru Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 06:07 Viestin aihe: |
|
|
ai nii jos muovi tukkia meinaat maalata nii siihen kannattaa laittaa primeri pohjaks muuten lopputulos saattaa varista metikköön.
tuota primeriäki saa spraynä... _________________ no woe helevetteläinen!!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 07:31 Viestin aihe: |
|
|
"Mä olen tässä tsekkaillut erilaisia malleja noista camotuista tukeista ja ainakin Desert Stormin aikana jenkit maalasi kiväärinsä aika kapealla skaalalla (taidemaalari kun olen niin kiinnitän huomion) ja jälki oli kyllä mielestäni ihan hienoa."
Minä olen aina kuvitellut että gamo-väritys valitaan aina sen maaston mukaan jossa kulloinkin pääasiassa toimitaan. Olet sitten JpLe ilmeisesti suunnittelemassa lähtöä aavikolle antilooppijahtiin, vai ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 05.06.2008 07:52 Viestin aihe: |
|
|
igorrock: Eikös toi camo ole pitkälti matkittu Pacassolta vai mikä hitto se sotkija oli.
Jospa JPLe on saman tyylin edustaja niin camot syntyy kuin itsestään.
Muista ottaa sitten täysin matta värit kun ne spray pullot haet ettei ase kiillä pusikossa kuin paruskin kupolit. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 08:09 Viestin aihe: |
|
|
"Eikös toi camo ole pitkälti matkittu Pacassolta vai mikä hitto se sotkija oli."
Ihan hyvin muistettu, Jartsu. Herra jota ilmeisesti tarkoitat on Pablo Picasso . Ihan niinkuin se yksi Citikan mallinimi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Visapää Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 09:06 Viestin aihe: |
|
|
Minäkin haluaisin McMillanin lasikuitutukkiin uudet värit, kun sen alkuperäinen militaari-camo (musta-ruskea-oliivi) ei kauheesti silmää miellytä, eikä se edes sovi kovin hyvin suomalaisen mettän väreihin, Voisko sen maalata uudelleen suoraan alkuperäisten värien päälle ilman pohjustustöitä?
JpLen suunnittelema kolme erilaista ruskeaa voisi olla minun mielstä syksyisessä mettässä aika hyvä mutta mä en ehkä valitsisi niitä kaikkia vaaleanruskeana. Voisin muuten kyllä valita kolme erilaista ruskean sävyä tumman ruskeasta vaaleaan.
Laitatko JpLe siihen ekana yhden tasaisen pohjavärin ja sitten lisäät siihen päälle muita värejä käyttämällä sabluunana noita lehtiä ja oksia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JpLe Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 10:43 Viestin aihe: |
|
|
Joo ensin pohjamaaliksi yksi väri ja sitten paria päälle lisää. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 05.06.2008 11:50 Viestin aihe: |
|
|
Jos oikein muistan niin toiminta-ampujien foorumilla oli joskus juttua ja testiä aseen maalaamisesta.
Jutussa oli myös mainittu spray merkit ja mistä niitä sai. _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|