Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 18:18 Viestin aihe: |
|
|
Sulla on koulua ja meinaat oikeasti mennä sinne maanantaina? Mikäs metsämies sellainen on, joka ei koulusta pois ole jahtiaikaan. Itsekin olin jo lukioaikana koko ajan poissa, ei paljon koulut kiinnostaneet. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
korvestaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 18:26 Viestin aihe: |
|
|
Ammattikoulussa joutuu korvaamaan, jos on liikaa pois. Vois sen muutaman kerran lintsata jahdin takia . |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pumppu-mies Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 18:27 Viestin aihe: - |
|
|
EI kehtaa olla ekaa päivää poissa, koska se olisi opiskelupaikan hylkääminen. Ilman PÄTEVÄÄ syytä. _________________ TakametsienMies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
MtJ Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 18:28 Viestin aihe: |
|
|
Jaa niin, vielä ensimmäinen päivä. No jos loppuviikosta on poutaa niin jahtiin vaan. Ainoa huono puoli voi olla, että ei saa ammattia. Mutta sitten on aikaa jahtailla vaikka joka syksy. _________________ Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tikkakoski Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 19:16 Viestin aihe: |
|
|
pian on H hetki aikasinko väki könyää pellon reunaan ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 08.08.2008 19:24 Viestin aihe: - |
|
|
Huomenna lähen 15 aikaan jahtimaille nukkumaan ja 3-4 ylös ja vermeet päälle ja pellolle asettelemaan kuvia. _________________ TakametsienMies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 20:48 Viestin aihe: |
|
|
Mä otin kans röyhkeesti viikon loman kesätöistä, sen ainoan viikon mitä mulla opiskelijalla lomaa tänä kesänä on Mut mun perinne on et 10.8 on pekkanen, loma, vapaa, sairasloma, omaloma, vankilapako... tai joku muu keino josta seuraa aikaa jahdata kyyhkyjä
Onneks meillä yliopistossa ei tarvii korvata mitään jos on pois ku tekee mieli mennä jahtiin!! Kesän ku vaan jaksaa tehdä töitä niin syksyl voi metsästää kyyhkyjä ja talvel peuroja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mika h Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:13 Viestin aihe: |
|
|
Ei enään yhtään kyyhkystä pellolla Ei ole yhtään jahtipeltoa minulla, missä on kyyhkysiä, liekö menneet 10km päässä olevalle kyyhkysiä varten tehdylle riistapellolle. Jahti alkaa ylihuomenna, tai siis päivän ja 2 tunnin,49 minutin ja 44 sekunnin päästä. TOIVOTONTA! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JokuUkko Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:18 Viestin aihe: |
|
|
Älä itke kamu!!! Sulla on sentään pelto Mulla ei vielä sitäkään ku kaikki on puimatta. Ja puimurit tunnetusti pelkää sadetta. Täs on jo mietitty mieles suunnitelmat b, c, d, e, f.... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jani s ***
Liittynyt: 04 Kes 2005 Viestejä: 1280 Paikkakunta: Varsinais-Suomi
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:29 Viestin aihe: |
|
|
Myös täällä on herne vielä puimatta, mutta näin metsästäjän kannalta ajatellen hätä ei ole tämän näköinen sillä osittain lakoon mennyt vehnäpelto näyttää vetävän kyyhkyjä puoleensa "magneetin" lailla. _________________ "let them come close to you" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:40 Viestin aihe: - |
|
|
Pelto missä ite metätän kyyhkyjä on enemmänkin heinä/rehu pelto. On siinä viljaakin ollut, mutta nyt repeaa jo rehevoitymään rehuksi, mutta silti siinä tykkää kyyhky käydä. Tiedä sitten, että mite sieltä syövät. _________________ TakametsienMies |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mika h Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:57 Viestin aihe: |
|
|
JokuUkko kirjoitti: | Älä itke kamu!!! Sulla on sentään pelto Mulla ei vielä sitäkään ku kaikki on puimatta. Ja puimurit tunnetusti pelkää sadetta. Täs on jo mietitty mieles suunnitelmat b, c, d, e, f.... |
Juu pelto on mutta sitä ei ole puitu. Lähes vihreänä KOKO pelto! (tai pelto rypäs siinä on useampi pikkupelto) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mätästäjä Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 21:59 Viestin aihe: |
|
|
oivoi, sen verran poltteleepi että taitaa olla huomenna kotus pystyssä jo siinä auringon noustessa, ja kattomassa viimehetken lentoreitit valmiiksi sunnuntaille.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EmesR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 08.08.2008 22:07 Viestin aihe: |
|
|
Jepjep! Kyllä jo alkaa poltteleen, mutta toivottavasti ne pulut sieltä mustikasta tuloo ennen sunnuntaita nimittäin ei oo puluja näkyny sen jälkeen ku mustikat kypsy. Eikö sitten lie ollut tarpeeksi hyvä syöttöpleissi vai mikä mätti? Mutta toivotaan parasta ja pidetään piiput kuumina! Huomenna viimeset herneet peltoon ja kojut/passit valmiiksi! Ja taitaa maanantaiki mennä vielä metästellessä puluja vaikka lukio odottaisi. Sorsan alotukseen sama homma |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Apple ***
Liittynyt: 25 Tou 2005 Viestejä: 1236 Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.
|
Lähetetty: 08.08.2008 22:15 Viestin aihe: |
|
|
jani s kirjoitti: | Myös täällä on herne vielä puimatta, mutta näin metsästäjän kannalta ajatellen hätä ei ole tämän näköinen sillä osittain lakoon mennyt vehnäpelto näyttää vetävän kyyhkyjä puoleensa "magneetin" lailla. |
Sama juttu täällä, Syysvehnäkään vielä ihan 100%:sti tuleentunut. Tänään kun kävin sateen tauotessa niin ruuhkaa oli... _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|